חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבחון פסיכודידקטי

אבחון פסיכולוגי אבחון שמיועד לקהל רחב באוכלוסיה ומטרתו לאבחן ולנתח בעיות קשב וריכוז לטפל ולהתמודד עם הבעיות בעיקר כאשר מדובר במוסד לימודי כגון בית ספר או מוסד אקדמאי.
היום ניתן לראות כי ישנם יותר ויותר אנשים שצריכים ועוברים אבחון פסיכולוגי על מנת להגיע למצב האופטימלי שבו הם מתמודדים מול מוסדות להשכלה בצורה ובדרך הנוחה ביותר על ידי קבלת הקלות כמו הארכת זמן, הקראת מבחנים, וביצוע מבחנים בעל פה.
כל אלו ניתנים רק לאחר ביצוע אבחון פסיכולוגי אשר מתבצע בצורה יסודית על ידי צוות מקצועי שהוכשר וקיבל את הכלים לביצוע אבחון פסיכולוגי.
ילדים ומבוגרים רבים משתמשים היום באחד האמצעים הנפוצים ביותר לאחר אבחון פסיכולוגי ואמצעי זה נקרא רטלין שמטרתו להשפיע על הפרעות הקשב והריכוז שאובחנו ולתת לאותו גורם להרגיש יותר בנוח במהלך ההתמודדות שלו עם מוסדות לימודיים.
אבחון פסיכודידקטי זהו אבחון נלווה לאבחון פסיכולוגי ומטרתו היא לאבחן לעומק את התוצאות לאחר אבחון פסיכולוגי במידה וישנה השערה כי הגורמים לאותם ליקויים הם גורמים פסיכולוגיים ולכן זהו אבחון פסיכודידקטי שמבוסס על אבחון פסיכולוגי רק שמעורב בו גורם פסיכולוג מוסמך.
החשש כי ישנם גורמים פסיכולוגיים שמהם נובעים הליקויים יכולים להיות מושפעים ממספר רב של מקרים אליהם נחשף המאובחן לאורך חייו כאשר אותם מקרים השאירו משקעים וכתוצאה מהם משפיעים על היכולות הלימודיות של המאובחן.
בהתבסס על אותן תוצאות אבחון פסיכודידקטי ניתנים למאובחן אפשרויות רבות ביניהן תרופתיות כמו שהזכרנו כבר כגון רטלין ובנוסף ניתנות הקלות משמעותיות להתמודדות מול מבחנים במוסדות להשכלה אם בבית הספר או באוניברסיטה.
ההקלות המוצעות לאותם מאובחנים כוללות בתוכן הארכת זמן, בחינות בעל פה ואפילו במידת הצורך ביטול סעיפים שלמים מהמבחנים אותם הוא צריך לעבור.
הקלות אלו שהוקצו לאחר אבחון פסיכודידקטי נותנים לאותם מאובחנים את האפשרות לצמצם פערים עם שאר האוכלוסיה שאינה סובלת מליקויים שמאופיינים בהפרעות קשב וריכוז ובצורה זו מאפשרת להם להגיע להשגים מקצועיים למרות אותן מגבלות.
כיום ישנם מוסדות רבים אשר נותנים את השירות של אבחון פסיכולוגי וכמו כן אבחון פסיכודידקטי לאותם אנשים בפריסה רחבה מאוד ארצית ואף עולמית, אותם גורמים מוסמכים ומורשים לתת את המענה לאותם אנשים שעוברים אבחון פסיכודידקטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131783 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131833 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131640 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132089 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131539 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131681 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131678 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא ליקויי למידה

מאת: vodplaceליקויי למידה22/03/173631 צפיות
על אבחון קשב וריכוז ומה צריך לעשות כשילד מראה סימנים

מאת: vodplaceליקויי למידה26/05/161863 צפיות
סיפור אישי של רווית ע. על הילד ועל אבחון דידקטי

מאת: לירון תמםליקויי למידה27/12/152162 צפיות
מדוע אבחון פסיכודידקטי נחוץ כל כך? מאמר זה מבקש לענות על כל השאלות בנושא, אתם מוזמנים להיכנס ולקרוא

מאת: Droxitליקויי למידה14/10/152463 צפיות
בישראל, על פי חוק חינוך חובה, נכנס כל ילד למסגרת חינוכית החל מגיל חמש. בתחילה זהו גן - כבר שם נדרש כל ילד לגלות כישורי למידה, התארגנות והסתגלות. בכיתות הנמוכות בבית הספר לומד הילד כי הדרישות ממנו הופכות מורכבות יותר.

מאת: ציפי כץליקויי למידה02/11/143963 צפיות
ללקויות למידה יש השלכות תפקודיות. אולם עיקר התסמינים השליליים נובע דווקא מהשלכות משניות של התופעות, שבסיסן בתסכולים הנובעים מהפער בין ציפיות הסביבה לבין ההתנהגויות של בעלי הלקויות. המאמר מסביר את מהות הפער וגורמיו, ונוגע באפשרויות הטיפול היעיל, שיסייע להתגבר על הקשיים ולמצות את הפוטנציאל הטמון בכל אחד.

מאת: אורי כהןליקויי למידה01/09/143529 צפיות
רבים מתלמידי ישראל כמו גם תלמידים בעולם כולו סובלים מקשיי למידה, קשיים שיכולים להופיע ממספר סיבות וביניהם לקויות למידה שונות. בעבר, ילד שלא היה מצליח להדביק את בני כיתתו בחומר הלימוד היה נשאר בצד ללא טיפול מתאים מה שהיה גורם לו להרגיש דחוי, להורדת הביטחון העצמי שלו, מה שהיה יוצר כדור שלג ובסופו של דבר גם בהמשך חייו הוא היה מרגיש שאינו מספיק אנטלגנטי כבני גילו והדימוי העצמי שלו היה נמוך מאוד. היום על ידי אבחון ליקויי למידה ניתן בשלב מוקדם לזהות את הבעיה ולהתמודד איתה.

מאת: אורי כהןליקויי למידה29/06/144164 צפיות
אבחון TOVA הוא נכון להיום חלק בלתי נפרד מכל מערך אבחונים הבודקים את לקויות הלמידה, מכיוון שהוא נועד לבדוק האם הנבחן סובל מהפרעות קשב וריכוז והאם טיפול תרופתי יכול לשפר את המצב. הסיבה לכך היא שבלא מעט מקרים נמצא כי אבחון לקויות למידה שאינו מתמקד באספקט הנוירולוגי שבוחן את יכולות הקשב והריכוז, לא תמיד מסוגל להצביע בצורה מדויקת על הסיבה לקשיים בלימודים. למעשה, מבדקי טובה עצמם יכולים בלא מעט מקרים לספק את התשובות לשאלה מה גורם לקשיים בלימודים וזה בתורו יכול לקצר את התהליך וגם להוזיל אותו בצורה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica