חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תחזוקה נכונה של מזגן

מאת: רונן חזיצרכנות12/08/2012754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו בטיפולי שיניים גם בטיפול במכשירי חשמל אנחנו נוטים להזניח ולפנות לתיקון הבעיה כאשר מאוחר מידי. סחבת זו גורמת לאי-נעימות רבה והוצאות מיותרות. לא משנה אם יש לכם מזגן אלקטרה, מזגן תדיראן או מזגן טורנדו העצות הבאות נועדו לכם.

לא להתבייש להשתמש בתזכורת

אנחנו אנשים עסוקים וטרודים בחיי היום, יום. לכן כדאי לעשות לעצמנו תזכורות לטפל בדברים כמו השקיה של העציצים, ניקוי השואב אבק או טיפול במזגן. עשו לעצמכם רשימה של מטלות ודברים לטיפול על הדלת של המקרר, הבית או בטלפון הנייד.

ניקוי פילטרים

אחד הדברים שגורמים למזגנים מאמץ יתר ולבזבוז מיותר של חשמל הוא פילטרים סתומים. חשוב לנקות את הפילטרים באופן קבוע אחת לחודש, כך תשמרו על חיי המזגן לאורך זמן, תחסכו בעלויות של תיקונים מיותרים והכי חשוב תחסכו בחשמל.

גז מזגנים

גז מזגנים הוא הדבר שמאפשר למזגן שלכם לקרר באופן תקין, במידה והמזגן לא עובד כראוי, ובדקתם שהשלט מכוון והמנוע אכן עובד כדאי להזמין טכנאי שיבדוק דליפה של גז מזגנים. כדאי לשאול את המתקין כל כמה זמן יש להחליף גז שמזגן ולעשות לעצמכם תזכורת לכך בזמן המתאים. בנוסף כאשר מגיע הטכנאי כדאי לבקש ממנו לבדוק שאין דליפה ולא רק למלא את הגז.

יש חשיבות למיקום המנוע

מנועי המזגן נועדו לעמוד בתנאים קשים של חום, או קור דבר אחד מנוע המזגן לא סובל והוא חפצים חוסמים בקרבת מקום, כאשר יש עציצים או צמחייה עבותה בקרבה של מנוע המזגן הדבר גורם לזרימת האוויר להיחסם ולמאמץ יתר של המנוע. דבר זה מביא לקלקול מהיר של המזגן ולצריכה מוגברת של חשמל. כדאי לוודא כי אין דברים שמפריעים למנוע לעבוד אחת לכמה זמן.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141591 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141230 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214220 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204359 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205260 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193395 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica