חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בוחרים מתקן גריל

מאת: עופר הירשריהוט 09/02/20091943 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום ניתן להגיד זאת בקול רם: מתקן גריל הוא פריט דקורטיבי לגינה!
בעבר הלא רחוק אנשים התייחסו למתקני גריל גז כאל חפצים מגושמים, מפויחים ומלאי שומן דביק, לא עוד! ייצרני הגרילים החליטו לייצר מתקני גריל מעוצבים, נוחים ונעימים לעין בכל גינה גם בימים בהם מתקני הגריל לא משמשים אותנו.
מעבר לעיצוב המדהים שנכנס למתקני הגריל בשנים האחרונות חשוב לזכור שיש שימוש עיקרי למתקני גריל בגינה ועוד יותר חשוב למצוא מתקן גריל שיהיה נוח לעבוד איתו ושיימלא את כל דרישותינו ממתקן גריל איכותי, איך בורחים מתקן גריל טוב? בואו ללמוד...

משטח עבודה -
רוב תושבי מדינת ישראל אוהבים מנגל, בין אם מנגל בשרים איכותי המכיל מגוון סטייקים עסיסיים ובין אם מנגל צמחוני עם שיפודי ירקות טעימים במיוחד, לכל משפחה יש את סגנון המנגל שלה ואת מגוון המאכלים המוכרים להם היטב ולכן יש לקחת בחשבון את גודל משטח העבודה לפי כמות האוכל שאתם רגילים לשים על המנגל ולפי סוג האוכל.
אם אתם אוהבים להכין "מעורב ירושלמי" אזי יש לכם צורך במשטח חלק לצד הרשת שעליה תוכלו להכין מעורב בצורה הנוחה ביותר, אם לדוגמה אתם בעניין של פויקה עם בישול ארוך ואיטי על גז חשוב לוודא כי על מתקן הגריל שרכשתם יש כיריים נוחות לעבודה.
ניידות גריל -
כאשר אתם רוכשים מתקן גריל גדול שימו לב כי הוא מצויד בגלגלים טובים שיאפשרו לכם להזיז את הגריל ממקום למקום בשטח הגינה. אל תצפו למצוא רכיב מסוים שיאפשר לכם להזיז את הגריל מהגינה שלכם לחיק הטבע...
שימו לב כי בהוראות היצרן מצוין כי מתקן הגריל שאתם עומדים לרכוש הוא מתקן גריל נייד וכי חיבורי הגלגלים לא נעשו באופן ידני ע"י היבואן.
חיבורי גז -
אם כבר בחרתם להפסיק לנפנף מעל מנגל פחמים חשוב שתעשו את זה נכון, שימו לב לחיבורי הגז שבמתקן הגריל שאתם עומדים לרכוש, וודאו תקינות הווסת, תקינות צינורית הגז ואטימותה, וודאו שכל המבערים במתקן הגריל עובדים וכי אין להם סתימות מיוחדות.
בדיקה מקדימה של מערכת הגז יכולה להציל חיים! בקשו מהמוכר הדגמה של עבודת הגריל רגע לפני שתשלמו עליו.
דבר נוסף ולא פחות חשוב – ישנם לא מעט בלוני גז לא תקניים המצויים בשוק, ודאו כי בלון הגז שקיבלתם או רכשתם עם מתקן הגריל מלווה בסימון תו תקן או בעל לוגו של חברה מוכרת יותר.
כלי עבודה למנגל -
מי לא אוהב עבודה נקייה? אם כבר השקעתם במתקן גריל איכותי ואמין לא כדאי להשקיע עוד קצת כסף ולרכוש כלים נוחים לעבודה בגריל? שווה!
ישנן מאות סוגים של כלי עבודה לגריל וכל שעליכם לעשות הוא לבחור את הכלים שנראים לכם הכי נוחים וכמובן לא גורמים לכם לקחת משכנתא עבורם, וודאו כי כל הכלים הנחוצים לכם נמצאים בערכה שאתם רוכשים. כלי חושבים שכדאי להזכיר כאן: מזלג ארוך, כף היפוך, מלקחיים, שיפודי מתכת, מברשת ברזל, סכין חיתוך וכל כלי שנראה לכם נחוץ לתפעול נכון של מתקן גריל.
מתקני גריל באתר גינה פור יו

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל ועורך פורטלים שונים באינטרנט: גינה פור יו - דשא סינטטי, ריהוט גן, גננים. פיקניק - טיולים, אתרי פיקניק, מסלולי טיול. אירוע נטו - חתונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר הירש

מאת: עופר הירשגינון07/06/091492 צפיות
בתקופה זו, שמשק המים אינו במצבו הטוב ביותר, בוודאי שמעתם כבר עשרות פעמים את המונח "דשא סינטטי". לעיתים דברו על הנחת דשא סינטטי בפארקים עירוניים, לעיתים היה זה דשא סינטטי למגרשי כדורגל וכמובן שגם אמרו לנו כבר לשים דשא סינטטי בגינה שלנו במקום הדשא הקיים. האם שמעתם פעם על הנחת דשא סינטטי בתוך הבית? כדאי לנסות...

מאת: עופר הירשריהוט 07/06/091560 צפיות
כמו רוב בעלי הגינות בארץ גם אני רציתי לבנות פרגולה גדולה שתיתן לי פינת צל נחמדה לשבת בה בסופי שבוע ואם כבר פרגולה אז למה לא לעשות תחתיה דק רחב שייתן תחושה נעימה יותר להליכה יחפה בגינה? ואם כבר פרגולה ודק אז למה לא לרכוש ריהוט גן מעץ שישלים אווירה כפרית משגעת? אז למה כולם אומרים שריהוט גן, פרגולות ודקים הם מתכון לעבודה בגינה?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091558 צפיות
אם החלטתם לעשות חתונה עם ספק קייטרינג שנותן לכם אפשרות לבחור במנת אסאדו עסיסית, כדאי לשקול את ההצעה היטב.

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091538 צפיות
לכל חתונה יש אופי אחר ולכל חתונה מתאים סוג קייטרינג אחר. הבחירה בין קייטרינג חלבי ובין קייטרינג בשרי לא תמיד פשוטה. אז מה ההבדל בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי ?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091494 צפיות
כל ישראלי ממוצע אוהב לאכול מנה פלאפל או מנת נקניקיה חמה ברחוב, בחנות או בפיצוציה, אבל לאכול מנת פלאפל בחתונה ? ועוד מדוכני מזון ? למה...

מאת: עופר הירשגינון22/02/091535 צפיות
הנטייה של האנשים בארץ היא לפקח על קבלנים העובדים בבית ועל אנשי מקצוע המגיעים לטפל בבעיות השונות שאותן אנו לא תמיד יודעים לפתור בעצמנו, לא תמיד הפיקוח על אנשי המקצוע הוא יעיל או שימושי אך ההרגשה ש"עלי לא יעבדו" או "אולי אני אלמד משהו" תמיד מקנה לנו את התירוץ לפקח על אנשי המקצוע ששכרנו.

מאת: עופר הירשהורות22/02/091591 צפיות
גינה פרטית היא מקום בילוי מושלם לכל שבת קיצית עם המשפחה. בגדי עבודה מלוכלכים עוטפים את גופנו, השימוש בכלי גינון שונים מסקרנים את הילדים, שותלים פרחים, שיחים ולפעמים גם עצים, גוזמים ענפים, מכסחים את הדשא, מנכשים עשבים ועוד המון חוויות מיוחדות שיכולות לגרום לילדים ולכם שעות של הנאה וכיף. בואו להכיר גינה ממבט של ילדים...

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201585 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201176 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201722 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201809 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191597 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica