חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינון לילדים

מאת: עופר הירשהורות22/02/20091586 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לובשים בגדי עבודה:

כל ילד יודע שבגדים מלוכלכים לא לובשים, אבל כמה שזה כיף ללבוש בגדים שאפשר ללכלך אותם בלי סוף, לנגב בהם את הידיים, להתגלגל בבוץ, לאכול ארטיק או גלידה בלי לדאוג שאמא תחזיק מגבת ביד, תדמיינו...

החוויה של בגדי עבודה בגינה נותנת לילדים שלנו את האפשרות להרגיש חופשיים בכל מה שקשור ללכלוך ולהנאה, אין גבולות! מותר לעשות הכל ואחר כך צריך רק להוריד את הבגדים ולהיכנס למקלחת, מושלם...
שימרו זוג בגדי עבודה בארון והקפידו לתת לילדים ללבוש אותו בימים בהם ירצו לקחת חלק בעבודות גינון שונות בבית, ככה אתם תחסכו לעצמכם כביסות מיותרות והילדים יהיו מאושרים.

בגדי עבודה צריכים לכלול: מכנסיים ארוכים, חולצה קצרה או ארוכה, נעליים גבוהות, כובע וכפפות, אין צורך בגרביים או תחתונים כבגדי עבודה, מומלץ שלפחות הביגוד הזה יישאר נקי וסטרילי.

כלי עבודה:

כלי עבודה המתאימים לגינה גדולים ברובם ואינם מתאימים לילדים ולכן מומלץ מאוד ללכת לחנות צעצועים ולרכוש מספר כלי עבודה קטנים יותר לגינה, כגון: דלי, משפך, כף חפירה, מגרפה, מסור וכלים נוספים.
התחושה של עבודה בגינה עם כלי עבודה בדיוק כמו אבא ואמא תתן לילדים תחושה של בגרות, עוצמה והנאה. מומלץ להסביר לילדים כיצד עובדים עם כל כלי עבודה ומה תפקידו של כל כלי בגינה, למה נועדה מזמרה (גיזום), מה עושים עם מגרפה, כיצד משקים פרחים עם משפך ועוד הסברים קצרים שיכולים לתת לילד ידע חיוני ומיוחד לחיים.

עבודות גינון:

אין צורך בידע מעמיק על מנת לדעת כי הילדים אינם יכולים ואסור בשום פנים ואופן לאפשר להם לבצע עבודות גינון ללא השגחה, אי אפשר לצפות מילד לכסח דשא באופן עצמאי או לכרות עצים בעזרת מסור מכני, שימו לב לעבודות הגינון שאתם מבצעים ביחד עם הילדים ויותר חשוב לפקח עליהם בארבע עיניים, עבודות גינון עלולות להיות גם מסוכנות!

עבודות גינון מומלצות עבור ילדים הן עבודות כמו שתילת פרחים בגינה, ניכוש עשבים, השקיה בעזרת צינור או בעזרת משפך, איסוף גזם לתוך מריצה, פיזור חומרי דישון (שימו לב כי הילדים לא מכניסים אותם לפה) ועוד עבודות גינון קטנות שהילדים יכולים לבצע ולהנות מהן.

תוכלו כמובן להסביר לילדים על ציוד השקיה כמו ממטרות וטפטפות ולהיעזר בילדים לצורך פתיחת הממטרות או הטפטפות, מומלץ מאוד להכין קצת מידע על הפרחים והעצים שיש לכם בגינה ולתת הסבר קצר לילדים על כל פרח ועץ, מה שם הפרח, מתי הוא גדל, איזה עץ נותן פירות, למה הדבורים באים לפרחים ועוד. הסברים קצרים אלו יכולים לתרום רבות לילד וכמובן למנוע ממנו בעתיד קטיפה של פירות רעילים או אכילת פרחים לא אכילים, אם אין לכם מידע על כל פרח ופרח מומלץ למצוא מגדיר צמחים ולהיעזר בו.

עלויות גינון לילדים:

בניגוד לכל פעילות משפחתית אחרת, עבודות גינון עם ילדים כרוכות בהשקעה חד פעמית בציוד גינון ובבגדי עבודה ויכולות להגיע לסכומים של בין 200 ל- 500 שקלים. חשוב לציין כי ציוד גינון כזה ובגדי עבודה יכולים לשמש אתכם ואת הילדים לאורך מספר שנים, אם רק תדעו לשמור על הדברים...


עבודות גינון עם ילדים:

כל פעילות עם ילדים מחוץ לבית היא ברכה, כאשר יש לכם גינה פרטית אין לכם צורך בנסיעה ובחיפוש אחר פעילות מגוונת, גם אם לפעמים לא בא לכם לעבוד בגינה זכרו, העבודה בגינה יכולה להיות מאוד מהנה עבוד הילדים - חשבו עליהם! נסו גם אתם להנות מעבודות גינון עם הילדים ותשתפו אותם בתהליכים ובעבודות שאתם עושים בגינה, חשבו תמיד מנקודת המבט שלהם, מה יעניין אותם ומה פחות, ממה הם יכולים ללמוד וממה לא, כך תוכלו להפוך שבתות קיציות וחמות לשבתות מיוחדות ומהנות בקרב המשפחה שלכם.

כניסה לקטגוריית משתלות
כניסה לקטגוריית ציוד גינון

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל ועורך פורטלים שונים באינטרנט: גינה פור יו - דשא סינטטי, ריהוט גן, גננים. פיקניק - טיולים, אתרי פיקניק, מסלולי טיול. אירוע נטו - חתונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר הירש

מאת: עופר הירשגינון07/06/091488 צפיות
בתקופה זו, שמשק המים אינו במצבו הטוב ביותר, בוודאי שמעתם כבר עשרות פעמים את המונח "דשא סינטטי". לעיתים דברו על הנחת דשא סינטטי בפארקים עירוניים, לעיתים היה זה דשא סינטטי למגרשי כדורגל וכמובן שגם אמרו לנו כבר לשים דשא סינטטי בגינה שלנו במקום הדשא הקיים. האם שמעתם פעם על הנחת דשא סינטטי בתוך הבית? כדאי לנסות...

מאת: עופר הירשריהוט 07/06/091548 צפיות
כמו רוב בעלי הגינות בארץ גם אני רציתי לבנות פרגולה גדולה שתיתן לי פינת צל נחמדה לשבת בה בסופי שבוע ואם כבר פרגולה אז למה לא לעשות תחתיה דק רחב שייתן תחושה נעימה יותר להליכה יחפה בגינה? ואם כבר פרגולה ודק אז למה לא לרכוש ריהוט גן מעץ שישלים אווירה כפרית משגעת? אז למה כולם אומרים שריהוט גן, פרגולות ודקים הם מתכון לעבודה בגינה?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091553 צפיות
אם החלטתם לעשות חתונה עם ספק קייטרינג שנותן לכם אפשרות לבחור במנת אסאדו עסיסית, כדאי לשקול את ההצעה היטב.

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091531 צפיות
לכל חתונה יש אופי אחר ולכל חתונה מתאים סוג קייטרינג אחר. הבחירה בין קייטרינג חלבי ובין קייטרינג בשרי לא תמיד פשוטה. אז מה ההבדל בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי ?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091489 צפיות
כל ישראלי ממוצע אוהב לאכול מנה פלאפל או מנת נקניקיה חמה ברחוב, בחנות או בפיצוציה, אבל לאכול מנת פלאפל בחתונה ? ועוד מדוכני מזון ? למה...

מאת: עופר הירשגינון22/02/091531 צפיות
הנטייה של האנשים בארץ היא לפקח על קבלנים העובדים בבית ועל אנשי מקצוע המגיעים לטפל בבעיות השונות שאותן אנו לא תמיד יודעים לפתור בעצמנו, לא תמיד הפיקוח על אנשי המקצוע הוא יעיל או שימושי אך ההרגשה ש"עלי לא יעבדו" או "אולי אני אלמד משהו" תמיד מקנה לנו את התירוץ לפקח על אנשי המקצוע ששכרנו.

מאת: עופר הירשגינון22/02/093163 צפיות
צמחי תבלין גדלים לרוב בכל מקום שבו תחליטו לגדלם והם אינם בררנים גדולים לגבי מיקומם וגודל השטח המוקצה להם לגדילה אך עם זאת חשוב לזכור כי צמחי תבלין מקורם באזורים חמים ולכן מומלץ לספק להם אזורי גידול שבהם חם יותר ויש חשיפה נכונה לשמש.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214003 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204587 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204633 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201445 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica