חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התקנת דשא סינטטי בבית...

מאת: עופר הירשגינון07/06/20091488 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למה דשא סינטטי?
אנחנו לא כל כך בטוחים שיש עדיין צורך להסביר לכולם מהם יתרונותיו של דשא סינטטי בכל יום רגיל ומהו יתרונות המשמעותי בימים בהם אין מים במדינה, אבל למה לשים דשא סינטטי בתוך הבית? מה, נגמרו אותם רוכלים לשטיחים פרסים? ממש לא! הנחת דשא סינטטי בבית יכולה להיות פתרון מושלם להכנסת מעט ירוק לתוך הבית. מי שתמיד רצה קצת צמחים בבית וקצת צבע יוכל מעתה להכניס הביתה לא רק עציצים וכדים גדולים אלא גם מרבדי דשא סינטטי ירוקים, נוחים ונעימים לעין ולרגל.

דשא סינטטי בבית? מה עושים איתו...
טוב, כאן היד נטויה וככל שהדמיון שלכם מפותח יותר כך תוכלו למצוא שימושים יצירתיים יותר לכל מרד דשא סינטטי שתכניסו הביתה. לדוגמא ניתן לעשות שימוש בדשא סינטטי כמדרך לכניסת הבית, ניתן להפוך את הסלון למדשאה נעימה ועליה שולחן נמוך, ניתן כמובן להניח את מרבדי הדשא הסינטטי מתחת לאותם כדים ועציצים שכבר קיימים בבית וליצור אווירה של מדשאה ירוקה ועליה פרחים צבעוניים. השימוש כיום בדשא סינטטי הופך להיות פופולארי במוסדות שונים, עיריות, פארקים וכמובן בבית פרטיים, אנחנו ממליצים להכניס את הדשא הסינטטי גם לתוך הדירה שלנו.

 דשא סינטטי לבית, כמה זה עולה?
אין שום חידוש בהתקנת דשא סינטטי בתוך הבית שלנו או הדירה, ניתן לרכוש דשא סינטטי ברוב חנויות הכל בו לגנן ולדירה הקרובות אלינו, הרכישה מתבצעת לרוב לפי מ"ר ולכן עלות הכנסת דשא סינטטי לתוך דירה היא נמוכה בהרבה מזו של התקנת דשא סינטטי בגינה.
המחירים של דשא סינטטי משתנים בין ספק אחד למשנהו ובין סוגי הדשא, ניתן למצוא דשא סינטטי החל מ-90 ₪ למטר ועד 300 ₪ למטר, מומלץ מאוד לשאול קודם לקניה את השכן שיש לו דשא סינטטי ולבדוק מהו הדגם המומלץ ביותר לכל שימוש. הרי אם הדשא הסינטטי משמש כמשטח לעציצים מן הראוי שלא תרכשו את היקר ביותר ולעומת זאת אם תשימו דשא סינטטי כשטיח בסלון כדאי מאוד להשקיע יותר וליהנות מדשא סינטטי איכותי ונעים למגע.
בעת התקנת דשא סינטטי בתוך דירה או בית יש לקחת בחשבון שלא צריך מתקין וניתן להניח דשא סינטטי בבית באופן עצמאי וללא כל עזרה, אין צורך בהידוק הדשא ומומלץ פשוט להניח אותו על הרצפה או בכל מקום שתבחרו.

דשא סינטטי בחוץ ובפנים
בניגוד גמור לדשא רגיל, דשא סינטטי ניתן לשילוב בתוך הבית ומחוצה לו, ניתן לעשות בכך שלל עיצובים ושילובים מרהיבים בין הפנים לחוץ ולהוסיף אווירה משגעת בתוך הבית ולתת הרגשה של גינה גם בסלון הבנוי.
אנחנו ממליצים, גם אם אתם לא ממש בטוחים לגבי דשא סינטטי בבית שלכם, לכו לחנות כל בו לגנן ורכשו מטר אחד של דשא סינטטי, נסו ובדקו איך משתלב בדירה שלכם הדשא הסינטטי ורק לאחר מכן רכשו עוד או לחלופין הפסיקו...

כניסה לקטגוריית דשא סינטטי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מנהל ועורך פורטלים שונים באינטרנט: גינה פור יו - דשא סינטטי, ריהוט גן, גננים. פיקניק - טיולים, אתרי פיקניק, מסלולי טיול. אירוע נטו - חתונות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עופר הירש

מאת: עופר הירשריהוט 07/06/091551 צפיות
כמו רוב בעלי הגינות בארץ גם אני רציתי לבנות פרגולה גדולה שתיתן לי פינת צל נחמדה לשבת בה בסופי שבוע ואם כבר פרגולה אז למה לא לעשות תחתיה דק רחב שייתן תחושה נעימה יותר להליכה יחפה בגינה? ואם כבר פרגולה ודק אז למה לא לרכוש ריהוט גן מעץ שישלים אווירה כפרית משגעת? אז למה כולם אומרים שריהוט גן, פרגולות ודקים הם מתכון לעבודה בגינה?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091554 צפיות
אם החלטתם לעשות חתונה עם ספק קייטרינג שנותן לכם אפשרות לבחור במנת אסאדו עסיסית, כדאי לשקול את ההצעה היטב.

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091532 צפיות
לכל חתונה יש אופי אחר ולכל חתונה מתאים סוג קייטרינג אחר. הבחירה בין קייטרינג חלבי ובין קייטרינג בשרי לא תמיד פשוטה. אז מה ההבדל בין קייטרינג בשרי לבין קייטרינג חלבי ?

מאת: עופר הירשנישואין22/02/091490 צפיות
כל ישראלי ממוצע אוהב לאכול מנה פלאפל או מנת נקניקיה חמה ברחוב, בחנות או בפיצוציה, אבל לאכול מנת פלאפל בחתונה ? ועוד מדוכני מזון ? למה...

מאת: עופר הירשגינון22/02/091531 צפיות
הנטייה של האנשים בארץ היא לפקח על קבלנים העובדים בבית ועל אנשי מקצוע המגיעים לטפל בבעיות השונות שאותן אנו לא תמיד יודעים לפתור בעצמנו, לא תמיד הפיקוח על אנשי המקצוע הוא יעיל או שימושי אך ההרגשה ש"עלי לא יעבדו" או "אולי אני אלמד משהו" תמיד מקנה לנו את התירוץ לפקח על אנשי המקצוע ששכרנו.

מאת: עופר הירשהורות22/02/091588 צפיות
גינה פרטית היא מקום בילוי מושלם לכל שבת קיצית עם המשפחה. בגדי עבודה מלוכלכים עוטפים את גופנו, השימוש בכלי גינון שונים מסקרנים את הילדים, שותלים פרחים, שיחים ולפעמים גם עצים, גוזמים ענפים, מכסחים את הדשא, מנכשים עשבים ועוד המון חוויות מיוחדות שיכולות לגרום לילדים ולכם שעות של הנאה וכיף. בואו להכיר גינה ממבט של ילדים...

מאת: עופר הירשגינון22/02/093164 צפיות
צמחי תבלין גדלים לרוב בכל מקום שבו תחליטו לגדלם והם אינם בררנים גדולים לגבי מיקומם וגודל השטח המוקצה להם לגדילה אך עם זאת חשוב לזכור כי צמחי תבלין מקורם באזורים חמים ולכן מומלץ לספק להם אזורי גידול שבהם חם יותר ויש חשיפה נכונה לשמש.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191975 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191774 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182248 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811195 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181674 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183839 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174191 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica