חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המתנה המושלמת ליום הנישואין

מאת: ShiriDiamondsתכשיטים13/08/20121277 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני לא מאמינה שיום הנישואין הראשון שלנו קרב ובא!! אני משתוקקת לדעת איזו מתנה אקבל מבעלי ליום הנישואין הראשון שלנו.

הייתי שמחה לקבל בתור מתנה ליום הנישואין שלנו פריט אשר ילווה אותי כל היום, משהו שיזכיר לי אותו בכל פעם שאני מסתכלת במראה.

מעבר לזה, אני חושבת שמגיעה לי מתנה מושקעת ויוקרתית כדי שיהיה לי עם מה להשוויץ לחברות בעבודה.

לדעתי, גבר חייב להשקיע במתנות שהוא קונה לאשתו, בפרט כאשר מדובר ביום נישואין. 

אתמול, חברתי לעבודה סיפרה לי שבעלה קנה לה ליום הנישואין השלישי שלהם סט מרהיב של עגילי יהלום ותליון תואם! הסט שהיא קיבלה במתנה כך כך הלם אותה.

האמת, אני חושבת שכל אישה צריכה לקבל מתנה מבעלה תכשיטים. לא סתם תכשיטים, אלא תכשיטי יהלום! כולם יודעים שיהלומים הם החברים הכי טובים של האישה.

ליום הנישואין הראשון שלנו הייתי רוצה לקבל טבעת יהלומים אשר נהוג לכנות אותה "טבעת חצי נישואין". מדובר בטבעת יהלומים המותאמת בדיוק לטבעת האירוסין של האישה ועונדים את שתי הטבעות כסט אחד מושלם.

ביום הנישואין השני שלנו אנחנו בטח כבר נהיה שלושה, והייתי ממש רוצה לקבל תליון של ילד/ה משובץ יהלומים עדינים. עכשיו יש לי גם זיכרון מהבעל וגם זיכרון מהילד!

ליום  הנישואין השלישי שלנו אני כבר מצפה למתנה "רצינית" יותר והייתי שמחה מאוד לקבל את הסט שחברתי לעבודה קיבלה- עגילי יהלום עם תליון יהלום תואם. זהו סט המתאים לכל שעות היום- לעבודה,לאירוע או סתם ארוחת ערב עם החברים.

וואו אני כבר ממש רוצה להגיע ליום הנישואין ה-3 שלנו.

אני גם בטוחה שבעלי ישמח לקנות לי תכשיטי יהלומים. מדובר בחומר יקר ערך השומר על ערכו לאורך השנים (מה שמסמל את הזוגיות שלנו), כמו כן מדובר בתכשיטים קלאסיים שלא יוצאים מהאופנה לעולם והביקוש להם רק גדל כך שנהנה ממנו לנצח.

ניתן לסקור את אתרי האינטרנט ולמצוא מבחר מתנות ליום נישואין

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירי יהלומים - תכשיטי יהלומים ישירות מהבורסה ליהלומים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ShiriDiamonds

מאת: ShiriDiamondsתכשיטים20/03/141040 צפיות
מה הן תליוני החמסה? האם זו מסורת עתיקה ומהיכן היא מגיעה. ומה הן סגולותיה

מאת: ShiriDiamondsטבעות אירוסין ונישואין23/05/131224 צפיות
איך אפשר לדעת מחירים של טבעות אירוסין? סדר גודל של מחירים, כמה צריכה לעלות טבעת אירוסין, מה הוא הסטנדרט המקובל וכמה צריך להשקיע.

מאת: ShiriDiamondsטבעות אירוסין ונישואין22/05/131057 צפיות
כולנו מחפשים את הבזול בייחוד שמדובר בטבעות אירוסין אנו נחפש את המקום שמוכר טבעות אירוסין הכי זולות שנוכל למצוא ואם נוכל לעשות זאת מבלי להתפשר על האיכות אז הרווחנו בגדול.

מאת: ShiriDiamondsטבעות אירוסין ונישואין11/05/13915 צפיות
אמרנו טבעות אירוסין – אמרנו המון כסף! ולא רק שלא תמיד יש לנו את הסכומים אותם ידרשו מאיתנו עבור טבעות אירוסין, אלא שלפעמים זה לא מוצדק ואפילו לא נחוץ. היום אפשר לקנות טבעות אירוסין בזול ישירות מהיצרן.

מאת: ShiriDiamondsטבעות אירוסין ונישואין04/05/131199 צפיות
אנו כלקוחת פשוטים לעולם לא נגיע לרמת מקצועיות של מומחה ביהלומים. ולפני שקונים טבעת אירוסין ישנם כל כך הרבה דברים שצריך לברר וכל כך הרבה מושגים מבלבלים. חסכתי לכם את העבודה הקשה ורשמתי בצורה מקוצרת את מ שעליכם לבקש מהמוכר כשאתם קונים טבעת אירוסין.

מאת: ShiriDiamondsטבעות אירוסין ונישואין01/04/13979 צפיות
ישנם כמה מסקנות ברורות אליהן ניתן להגיע לאחר בדיקה מקיפה בשאלה שרבים שואלים והיא: "היכן ניתן לקנות טבעות אירוסין במחירים זולים" וזאת מבלי לפגוע באיכות. המסקנות העיקריות הן שבאמת ניתן למצוא טבעות אירוסין זולות ובאיכות גבוהה אך רק במקומות מאד מסויימים.

מאת: ShiriDiamondsטבעות אירוסין ונישואין27/01/139008 צפיות
כל גבר רוצה מאד להרשים בהצעת הנישואין ולהציע נישואין לאהובתו עם טבעת אירוסין כמה שיותר מרשימה. וכשאומרים טבעת אירוסין מרשימה מתכוונים בדרך כלל ליהלום כמה שיותר גדול ויקר. אך היכן ניתן לקנות משהו כל כך יקר ובכמה שיותר זול? הנה קצת מידה שיחסוך לכם המון כסף והמון טרחה.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222673 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204973 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205045 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204892 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173447 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica