חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עמוס בוחניק - חשיבותו של ביטוח שיניים

מאת: עמוס בוחניקביטוח - כללי15/08/2012869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ביטוח שיניים הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר שכל אחד מאתנו יכול לעשות. טיפולי שיניים ללא ביטוח הם טיפולים יקרים מאוד שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. חשוב לעשות ביטוח שיניים כדי לשמור על בריאות השן וכדי לא להיגרר להוצאות כבדות במקרי חירום.

עמוס בוחניק

מאת: ד"ר עמוס בוחניק

ביטוח שיניים עוזר לשמור על בריאות השן

ביטוח שיניים כולל לא רק ביטוח במקרי חירום אלא גם טיפולי שיניים מניעתיים כמו ניקוי שיניים ובדיקות שיניים שגרתיות. רבים נמנעים להגיע לרופא השיניים עד שהם מרגישים כאב או אי נוחות גדולה מאוד. אם יש לכם ביטוח שיניים אתם יכולים להגיע לרופא השיניים לעיתים קרובות יותר מבלי להיגרר להוצאות כבדות. שמירה על שגרת טיפולים ובדיקות קבועה תבטיח לכם שיניים בריאות יותר לזמן רב יותר. כמו כן, אם אכן תתגלה בעיה היא תתגלה בזמן וייתכן מאוד שתמנעו מעצמכם טיפולים ארוכים וכואבים.

ביטוח שיניים משתלם בטווח הרחוק

בטווח הרחוק, אין כמעט אדם שלא יזדקק לטיפול שיניים כלשהו. בזמן כזה או אחר, כולנו נאלצים להגיע לרופא השיניים לקבלת טיפול. לכן, ביטוח שיניים משתלם מאוד בטווח הרחוק. מכיוון שאנו יודעים שנזדקק לטיפולי שיניים למעשה לא מדובר כאן בביטוח מסוג "אם יקרה המקרה אני אקבל תמורה להשקעה" אלא יותר בסוג של תכנית חיסכון המיועדת ספציפית לטיפולי שיניים.

ביטוח שיניים למקרי חירום

כולנו יודעים שטיפולי שיניים הם עסק יקר, במיוחד אם מדובר בטיפולי חירום לשיניים. אין כמעט מישהו שלא נזקק ולו פעם אחת בחייו לטיפול שיניים דחוף. טיפולי שיניים דחופים יכולים להיות יקרים מאוד וכמובן שמדובר כאן בהוצאה בלתי צפויה. ביטוח שיניים יבטיח לכם שלא תופתעו עם הוצאה גבוהה במיוחד. הביטוח יכסה את טיפול החירום ואת טיפולי ההמשך.

 

עמוס בוחניק הינו רופא שיניים עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה כרופא פעיל, יזמות תוכניות לביטוח שיניים וייעוץ בתחום רפואת השיניים לחברות שונות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ד"ר עמוס בוחניק, הינו רופא שיניים בעל שנים רבות של ניסיון ובעליה של רשת מרפאות שיניים ברחבי הארץ.

בנוסף, מייעץ ד"ר עמוס בוכניק בנושאי ביטוח שיניים לחברות ואנשים פרטיים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמוס בוחניק

מאת: עמוס בוחניקבריאות השן07/02/13768 צפיות
טיפולי שיניים בהרדמה כללית הם פתרון טוב לאנשים שצריכים לעבור טיפולי שיניים מורכבים או עבור אנשים הסובלים מחרדה מהתמודדות עם טיפולי שיניים. בשנים האחרונות חלה התפתחות בתחום ההרדמה בטיפולי שיניים, ובעקבות כך חל גידול משמעותי במספר האנשים שעוברים טיפולי שיניים בהרדמה כללית.

מאת: עמוס בוחניקבריאות השן09/01/13772 צפיות
צחצוח שיניים חייבים להתחיל בגיל מוקדם וכך לגבי כל היגיינת הפה. אם לא תתחילו בכך בגיל מוקדם עלול הדבר לעלות לכם סכומי עתק בטיפולי שיניים בעתיד. שמירה על השיניים והפה כבר מגיל צעיר מאד מומלצת ועל מנת לעשות זאת יש לתת דוגמה אישית לילד ולהראות לו שצחצוח שיניים היא פעולה קלה נוחה ונעימה.

מאת: עמוס בוחניקבריאות השן18/12/12909 צפיות
ביטוח שיניים הוא אחד הביטוחים החשובים ביותר שכל אחד מאתנו יכול לעשות. טיפולי שיניים ללא ביטוח הם טיפולים יקרים מאוד שלא כל אחד יכול להרשות לעצמו. חשוב לעשות ביטוח שיניים כדי לשמור על בריאות השן וכדי לא להיגרר להוצאות כבדות במקרי חירום.

מאת: עמוס בוחניקבריאות השן09/12/121056 צפיות
יישור שיניים הוא טיפול הנוגע גם לאסתטיקה של הפה והשיניים וגם מסייע לבעיות חניכיים ולשיקום הפה. יישור שיניים מסייע ומקל על מערכת העיכול בכך שהוא מאפשר ריסוק טוב יותר של האוכל ובכך מסייע לעיכול. כמו כן סגירה לא טובה של הפה עשוייה לגרום לבעיות חניכיים שונות ואף לכאבי ראש מתמשכים. יישור השיניים גם חשוב לדיבור שכן שיניים עם רווחים גדולים בינהן עלולות לגרום להגיית מילים משובשת.

מאת: עמוס בוחניקבריאות השן08/09/12859 צפיות
רופא שיניים הוא כמו אנשי מקצוע רבים שהיחסים בינכם יהיו מאד קרובים לאורך שנים. כמו בבחירת רופא משפחה או עורך דין, בחירת רופא שיניים מצריכה בדיקה ובירורים לפני ההחלטה הסופית. רוב האנשים מתחילים בהמלצות מחבריהם אודות רופא השיניים שלהם.

מאת: עמוס בוחניקבריאות השן10/08/12968 צפיות
כאשר אנו מתחילים לחוש כאבים בזמן שמתרחש מגע של השיניים עם חום או קור, הדבר לרוב נובע ממקרה של עששת – חורים בשיניים. במקרים אלה, הטיפול היחיד שניתן לבצע הוא סתימה בשן. חורים בשיניים נגרמים בגלל פעילות חיידקים הנצמדים לשיניים אשר צורכים את הסוכרים הנמצאים במזון שאנו אוכלים.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172789 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174824 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164249 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163528 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155314 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154851 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154756 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica