חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח מבנה דירה

מאת: דן מזרחיביטוח מנהלים16/08/20127948 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט לכל אחד יש הוצאות גבוהות כל שבוע, החיים בארץ יקרים מעל ההיגיון ולמרות הכל, יש הוצאות שאסור לנו לוותר עליהם- ביטוח דירה רכב ועוד. רוצים להגיש מבוטחים? קבלו הצעות מחיר רק בחברה אמינה.

כל מספר חודשים מחירי הביטוח עולים ועולים אבל אפשר למצוא גם פתרונות, הגיע הזמן לחדש את הביטוח? איפה רוכשים ביטוח דירה השוואה? במאמר הבא תוכלו למצוא מספר המלצות על מחירי ביטוח בישראל, איפה כדאי להשוות מחירים ואיך מוצאים ביטוח תכולת דירה במחיר שפוי?.

הביטוח לקראת סיום? אל תחכו עד כמה ימים לפני מומלץ לחפש הצעות מחיר כעשרה ימים לפני שמסתיימת הפוליסה. ככל שתתחילו מוקדם יותר תוכלו לקבל יותר הצעות להשוות ולחסוך.

היכן הכי כדאי לעשות ביטוח? אספו כמה הצעות מחיר ישירות מחברות גדולות וגם אצל סוכנים. לעתים קרובות תוכלו למצוא פערים משמעותיים מה שיכול להבטיח לכם חיסכון ניכר במחיר ויש גם אבל, שימו לב גם לפרטי הפוליסה ולא רק למחיר.

ואיך עוד אפשר לחסוך? אפשר למצוא עוד כמה דברים שיכולים לחסוך לכם מאות שקלים בשנה כמה דוגמאות: האם האוטו נמצא בשימוש בשבתות? האם לרכב יש פוינטר? האם יש לכם צורך ב רכב חלופי במקרה של תאונה? יש עוד סעיפים שעולים או חוסכים כסף ולכן, כדאי לבדוק למה אתם זקוקים ולמה לא.

עוד המלצה: כדאי שכל סוגי הביטוח שלכם לא יהיו ביותר מחברה אחת, כמו: ביטוח מבנה דירה ביטוח של הרכבים ביטוח נסיעות או בריאות וביטוחים שונים ונוספים. קל יותר להתנהל שמרכזים את הכל במקום אחד אגב, יוזיל לכם את העלויות.

מומלץ לנסות לבדוק עם שכנים, מכרים וחברים, אולי להם יש רכב בדיוק כמו שיש לכם? אולי הם מכירים סוכן שמציע מחירים נוחים?? לא בטוח אבל לא עולה כסף לנסות. אנחנו גרים במדינה קטנה ותמיד תמצאו מישהו שיכול לסדר מחיר.

אנחנו לפעמים מתלבטים איזה ביטוח כדאי, האם לעשות מקיף או לא? רכב חלופי ושמשות? כעיקרון לבחור בביטוח מקיף, אם זה בביטוח הרכב וגם בביטוח דירה או כל סוג אחר של ביטוח.

ועצה לסיום: אל תשכחו לערוך בדיקת מחירים, לחפש סוכן ביטוח אמין לבחור ביטוח מתאים ולנהוג לאט! מי שמשווה חוסך.

 



תגיות המאמר: ביטוח דירה השוואה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121251 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121329 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121306 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121121 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121201 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121309 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121325 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא ביטוח מנהלים

מאת: כתיבת מומחיםביטוח מנהלים22/06/154970 צפיות
אם אתם בוחנים ערוצים שונים להשקעה בחסכון פנסיוני, אתם לבטח כבר יודעים שבאפשרותכם עומדות שתי אפשרויות מקוריות של ביטוח מנהלים מצד אחד וקרן פנסיה מצד שני.

מאת: גיל שושיביטוח מנהלים25/08/131656 צפיות
בשוק הפנסיוני של היום מגוון גדול של מוצרים פנסיונים, בין אם מדובר על סכום חד פעמי ממש גדול ובין אם מדובר על קצבה

מאת: גיל שושיביטוח מנהלים10/02/131876 צפיות
ביטוח דמי מחלה הוא תולדה של צורך אמיתי עבור בעלי עסקים שמצד אחד רוצים לשמור על החוקים של מדינת ישראל מצד שני גם רוצים לשמור על העסק שלהם. מדובר על מוצר ביטוחי שמאפשר לכם לישון ממש בשקט במקרה של מימוש דמי המחלה של אחד העובדים שלכם. מרגע שרכשתם לעצמכם ביטוח דמי מחלה יהיה גורם שיעמוד מאחריכם במקרה שעשוי

מאת: דן גולביטוח מנהלים06/10/128074 צפיות
חשבתם לעצמכם מה יכולה להיות האלטרנטיבה , מי הגורם שיוכל לתת לכם יעוץ פיננסי?נניח רואה חשבון, יועץ מס, או מומחים לכלכלת המשפחה. כולם יעלו לכם כסף ולא ממש בטוח שיש להם את הידע הספציפי שיכול ממש לסייע לכם בכל מה

מאת: דן גולביטוח מנהלים31/05/1212864 צפיות
הרבה פעמים מוזכרות קרנות ההשתלמות שלכם בהקשר של חסכונות פנסיונים, עושים זאת מהסיבה הפשוטה שמדובר גם על ערוצי חסכון שהם בנויים לטווח בינוני וארוך כאלו שמדינת ישראל מעודדת אתכם לחבר אותם יחד עם החסכונות הפנסיונים שלכם. היא עושה זאת בעצן העובדה שזה החיסכון היחידי שאין עליו מיסוי

מאת: ביטוחביטוח מנהלים10/10/108899 צפיות
ביטוח מנהלים וקרן פנסיה הינן תוכניות פנסיונית אשר נועדו לספק לנו שכר לאחר פרישה לגמלאות. ביטוח מנהלים שנכנס לחיינו כמותג זוהר ל "מנהלים" הינו למעשה תוכנית פנסיונית, אז מה ההבדל בניהן ומי מהן טובה יותר, קרן פנסיה או ביטוח מנהלים?

מאת: אוהד רגבביטוח מנהלים24/09/1010771 צפיות
חברת ביטוח מגדל מציעה ללקוחותיה מגוון גדול של פוליסות ביטוח חיים עם חסכון – ביטוח מנהלים המיועדות לשכירים וכן פוליסות ביטוח הכוללות מרכיב חסכון המיועדות לעצמאיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica