חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מגדל ביטוח מנהלים

מאת: אוהד רגבביטוח מנהלים24/09/201010769 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מגדל ביטוח מנהלים מציע ביטוח חיים ואובדן כושר עבודה המשולב בחסכון לתקופת הפנסיה עבור שכירים. במסגרת מגדל ביטוח מנהלים, נהוג להפריש עד 18.33% מהשכר והפקדה נוספת על חשבון המעסיק המכסה מצבי אבדן כושר עבודה ובסך הכל להגיע עד ל 22.83% מגובה השכר החודשי.

בביטוח מנהלים של מגדל מתוך 18.33% מהשכר המופרש, 13.33% הינם על חשבון המעסיק ורק 5% הינם על חשבון העובד. 8.33% מהפרשות המעסיק הן על חשבון פיצויי פיטורין. פוליסות ביטוח מנהלים מגדל מאפשרות לעובד לכלול במסגרת ביטוח המנהלים אותו רכש אף כיסוי עבור מקרי מוות או אובדן כושר עבודה.

על פי מהפיכת הפנסיה אשר התרחשה בארץ בשנים האחרונות, ניתן להעביר את פוליסת ביטוח מנהלים מגדל אותה רכשתם ממעסיק למעסיק ללא איבוד ותק, קנסות או תשלומים אחרים. גובה הסכום החודשי אותו ניתן להקצות בפוליסת ביטוח מנהלים לחיסכון פנסיוני ולביטוח חיים, כפוף לפקודה ולתקנות מס הכנסה. גובה המשכורת, תקרות הפקדה, שיעורים מקסימאליים, הקצאות לאפיקי חיסכון חלופיים וכו'.

סוגי פוליסות ביטוח מנהלים מגדל

חברת ביטוח מגדל מציעה מגוון פוליסות ביטוח מנהלים שונות עובר לקוחותיה:

  • מגדלור למנהלים - ביטוח מנהלים משלם לקצבה המוגדר כקופת גמל אשר אינה מקבלת
  • מגדלור לחיים - ביטוח מנהלים משלם לקצבה
  • מגדלור לחיים קופה לא משלמת לקצבה - כוללת מסלולי העברת לשלום לקצבה
  • מגדל בטוח 2009 - פוליסת ביטוח מנהלים לשכירים המוגנת בפני ירידות שערי הבורסה

נוסף על פוליסות ביטוח אלו יצאה חברת ביטוח מגדל עם מגוון הצעות לפוליסות דמוייות ביטוח מנהלים המיועדות לעובדים עצמאיים אשר במידה ועובד משנה את מעמדו משכיר לעצמאי הוא רשאי לעבור אל כל אחת מפוליסות אלו ללא איבוד ותק או זכויות במשך תקופה אשר אינה עולה על שנתיים מיום שינוי מעמדו.

פוליסות ביטוח מנהלים המיועדות לעצמאים כוללות:

  • מגדלור לעצמאים (קופות מקבלות ואשר אינן מקבלות)
  • מגדלור לחיים קופה לא משלמת לקצבה
  • מגדלור בטוח לעצמאיים.
מסלולי פוליסות ביטוח מנהלים מגדל

כל פוליסות ביטוח מנהלים מגדל כוללות מגוון מסלולי חסכון המעניקים תשואות שונות וכן מרכיבי סיכון שונים. ניתן בכל עת לחלק את מרכיבי החסכון בין מסלולים שונים (עד 4) על מנת למזער את הסיכון אשר כרוך בהשקעה או למקסם את התשואה מהההשקעה. ניתן לפצל את מרכיבי החסכון המיועד לפיצויים והחסכון המיועד לקצבה פנסיונית למסלולי השקעה שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד רגב

מאת: אוהד רגבביטוח רכב22/12/102139 צפיות
קיימות כיום מערכות בטיחות ברכב אשר יכולות להקטין באופן משמעותי את הסיכויים להקלע לתאונת דרכים, אולם התקנת מערכות אלו בכלי הרכב אינה מחויבת על פי חוק או אף נדרשת על ידי חברות הביטוח.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות14/12/1010779 צפיות
איך צריך להתארגן לקראת נסיעה לחו"ל? מה יש לקחת עימנו? מה צריך לסדר? איך בודקים איזה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל יש לרכוש, ומה משפיע על החלטה זו?

מאת: אוהד רגבביטוח משכנתא09/12/101447 צפיות
אחד הכיסויים המוצעים במסגרת פוליסות ביטוח משכנתא הינו ביטוח אובדן כושר עבודה.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות30/11/101326 צפיות
על מה יש להקפיד בעת הפעלת או רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הם הדגשים המיוחדים ובאילו נקודות אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי?

מאת: אוהד רגבביטוח רכב23/11/101267 צפיות
אלו אמצעי מיגון נפוצים תדרוש חברת הביטוח להתקין בכלי רכב מבוטחים, ומה השפעת המיגון על תוקפה של פוליסת ביטוח רכב אשר רכש המבוטח.

מאת: אוהד רגבביטוח פנסיוני18/11/101956 צפיות
המאמר הבא דן בהשוואה בין סוגי ביטוחי פנסיה השונים המוצעים היום הן לעובדים שכירים והן לעובדים עצמאיים. כאשר ההחלטה על מסלול הפנסיה המועדף ניתנת בידי העובד, חשוב להבין את משמעויות הבחירות השונות.

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי13/11/101345 צפיות
במקרים רבים נאמר לנו כי חשוב לבחור בחברת ביטוח בעלת גב כלכלי איתן. מה הם הגורמים לקשר הזה, ואיך קשור נושא הביטוח לנושא חסכונות פנסיונים?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח מנהלים

מאת: כתיבת מומחיםביטוח מנהלים22/06/154967 צפיות
אם אתם בוחנים ערוצים שונים להשקעה בחסכון פנסיוני, אתם לבטח כבר יודעים שבאפשרותכם עומדות שתי אפשרויות מקוריות של ביטוח מנהלים מצד אחד וקרן פנסיה מצד שני.

מאת: גיל שושיביטוח מנהלים25/08/131655 צפיות
בשוק הפנסיוני של היום מגוון גדול של מוצרים פנסיונים, בין אם מדובר על סכום חד פעמי ממש גדול ובין אם מדובר על קצבה

מאת: גיל שושיביטוח מנהלים10/02/131875 צפיות
ביטוח דמי מחלה הוא תולדה של צורך אמיתי עבור בעלי עסקים שמצד אחד רוצים לשמור על החוקים של מדינת ישראל מצד שני גם רוצים לשמור על העסק שלהם. מדובר על מוצר ביטוחי שמאפשר לכם לישון ממש בשקט במקרה של מימוש דמי המחלה של אחד העובדים שלכם. מרגע שרכשתם לעצמכם ביטוח דמי מחלה יהיה גורם שיעמוד מאחריכם במקרה שעשוי

מאת: דן גולביטוח מנהלים06/10/128074 צפיות
חשבתם לעצמכם מה יכולה להיות האלטרנטיבה , מי הגורם שיוכל לתת לכם יעוץ פיננסי?נניח רואה חשבון, יועץ מס, או מומחים לכלכלת המשפחה. כולם יעלו לכם כסף ולא ממש בטוח שיש להם את הידע הספציפי שיכול ממש לסייע לכם בכל מה

מאת: דן מזרחיביטוח מנהלים16/08/127947 צפיות
נסיעות או בריאות וביטוחים שונים ונוספים. קל יותר להתנהל שמרכזים את הכל במקום אחד אגב, יוזיל לכם

מאת: דן גולביטוח מנהלים31/05/1212864 צפיות
הרבה פעמים מוזכרות קרנות ההשתלמות שלכם בהקשר של חסכונות פנסיונים, עושים זאת מהסיבה הפשוטה שמדובר גם על ערוצי חסכון שהם בנויים לטווח בינוני וארוך כאלו שמדינת ישראל מעודדת אתכם לחבר אותם יחד עם החסכונות הפנסיונים שלכם. היא עושה זאת בעצן העובדה שזה החיסכון היחידי שאין עליו מיסוי

מאת: ביטוחביטוח מנהלים10/10/108899 צפיות
ביטוח מנהלים וקרן פנסיה הינן תוכניות פנסיונית אשר נועדו לספק לנו שכר לאחר פרישה לגמלאות. ביטוח מנהלים שנכנס לחיינו כמותג זוהר ל "מנהלים" הינו למעשה תוכנית פנסיונית, אז מה ההבדל בניהן ומי מהן טובה יותר, קרן פנסיה או ביטוח מנהלים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica