חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כריסטיאן דיור- בית אופנה יוקרתי

מאת: רונן צורעיצוב אופנה 10/01/20128909 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


מאז תצוגת האופנה הראשונה שלו ב-1947 התחיל כריסטיאן דיור להרהיב את העולם בבגדים יוקרתיים מלאי שיק ויופי. כמעצב צרפתי בעל כישרון יוצא דופן הוא ידע לחדש ולהפתיע, ועד מהרה הקולקציה שלו זכתה לתואר הבלתי נשכח שדבק בו מאז: "המראה החדש". לכריסטיאן בגדים עשירים, נוטפים יוקרה וגלאם, מלאים בבד ומחמיאים לקימורי הגוף הנשי.

כמו הבגדים כך גם מוצרי האופנה הנלווים של דיור, כמו למשל הבשמים היוקרתיים, זכו להצלחה עולמית מסחררת- כשהשם "דיור" נמצא על האריזה המוצר שעל המדף הופך ברגע אחד לנחשק ומלא בהילה זוהרת. מוצרי האיפור של כריסטיאן דיור נחשבים גם הם לבעלי איכות בלתי מתפשרת, וכוללים את כל מה שצריך למראה מושלם: מסקרה, פודרה, סומק, גלוס, מברשות איפור מקצועיות ועוד. תחת שרביט המותג ניתן למצוא גם קרמים לטיפוח העור, מוצרי מניקור ועוד.

כריסטיאן דיור לאירוע מיוחד באמת
גם היום ולמרות מותו הטראגי של כריסטיאן דיור בשנת 1957, ממשיך בית האופנה הצרפתי שלו, שהוקם בעשר אצבעותיו, לצבור הצלחות. שמות גדולים עבדו במשך השנים בבית האופנה דיור, המוכרים שבהם הם למשל המעצבים איב סאן לורן וג'ון גליאנו. נשות המעמד הגבוה בכל רחבי העולם מתהדרות בקולקציות העדכניות והחמות ביותר של בית האופנה היוקרתי המחזיק בחנויות מרהיבות ומעוצבות להפליא מסביב לגלובוס: בפריז בירת האופנה, בהונג קונג, בניו יורק ואפילו במוסקבה.

נכון, לא בכל יום תלכו לרכוש שמלה מפוארת של כריסטיאן דיור, אך בגדיו מתאימים והולמים לאירוע מיוחד וחד פעמי ששווה להשקיע בו, כזה שתזכרו לכל החיים ושתרצו "להרביץ" בו הופעה. ללבוש בגד של כריסטיאן דיור זו בהחלט חוויה יוצאת דופן- חוויה שממלאת מכף רגל ועד ראש בתחושת יוקרה וזוהר. הבגדים של דיור הם סמל סטאטוס, ויש אירועים בחיים שמצדיקים את ההוצאה הנלווית לסמל היוקרה. לכל בגד גימור מוקפד, חומרי גלם איכותיים, עיצוב מושקע ואופנתי וכמובן שם גדול שקשה מאוד להתעלם ממנו.

 



תגיות המאמר: דיור, כריסטיאן דיור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן צור - מקדם אתרים להצלחה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן צור

מאת: רונן צורשוק ההון10/12/131187 צפיות
על זהב ניתן להגיד דברים רבים – הוא פופולארי, נוצץ ויוקרתי וכמובן, יקר באופן מובהק מחומרים אחרים. אם כך הדבר, מדוע שלא להשתמש בזהב הישן וחסר השימוש שבידיכם ולהפיק ממנו תועלת מרובה? מכירת זהב ישן יכולה להשתלם מאוד מבחינה כלכלית ולהלן אפשרויות קצירת הרווחים.

מאת: רונן צורניקיון27/06/131029 צפיות
כיצד מזהים חברות ניקיון מקצועיות ואיכותיות? כל התשובות בשורות הקצרות שלפניכם.

מאת: רונן צורעיצוב מוצר16/05/131905 צפיות
עיצוב מוצר מוצלח מעצים את חוויית המשתמש, תורם ליצירת הקונספט הנדרש אותו מעוניינים ליצור מנהלי החברה ומפתחי המוצר ובסופו של דבר משרת את הפונקציונאליות שלו.

מאת: רונן צורספורט וכושר גופני - כללי25/04/131143 צפיות
כל אחד ואחת מאיתנו חייב לשמור על אורח חיים בריא על מנת שלא לפגוע בגופו, להימנע ממחלות ולתת לו לממש את הפוטנציאל שלו לזמן ארוך. כיצד עושים זאת בצורה נכונה? המשיכו לקרוא ומייד תגלו.

מאת: רונן צורבריאות השן25/04/131561 צפיות
אם גם אתם שייכים לקבוצת "הבלתי מחייכים" יש לנו בשורות נפלאות עבורכם. כיום קיימים אינספור טיפולי הלבנת שיניים יעילים שבסופם תוכלו לשוב ולחייך בפה מלא ובוהק.

מאת: רונן צוריוגה10/03/131995 צפיות
כאשר מדברים על שיעורי יוגה, תל אביב אשר ידועה בהיפך הגמור שלה מאורח חיים רגוע ושליו, מציעה לכם מגוון רחב של קליניקות ומדריכים שיאפשרו לכם לחוות תחושות שטרם הכרתם.

מאת: רונן צורייעוץ עסקי27/02/131111 צפיות
בין אם בידכם עסק קיים או שהינכם מעוניינים להקים עסק במו ידיכם, כדאי מאוד לו תיוועצו באיש מקצוע מתאים אשר יעניק לכם ייעוץ עסקי מקיף. ביחד תבנו תכנית פעולה כוללת אשר תעזור לכם לנצל את מלוא הפוטנציאל העסקי שלכם.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אופנה

מאת: מגניב עיצוב אופנה 31/07/162035 צפיות
אירוע כמו בת מצווה, מהווה עבור בנות אשר חוגגות אותו כמין אירוע מעבר, מהיותן ילדות לנערות. עבורן זה אירוע שמסמל את העובדה שצריך להתחשב בהן, צריך להתחשב בעמדתן, בדעותיהן, בקול שלהן, במילים אחרות, צריך להקשיב להן.

מאת: נטלי לויאהעיצוב אופנה 24/04/146569 צפיות
השנה, חוזרים בגדי הים השלמים לככב בחופי הים ובריכות השחייה. בגדי הים השלמים אשר במשך השנים נחשבו מיושנים או חסרי כל חן וסגנון, מפתיעים מחדש. נשים צעירות ומבוגרות מגלות כי בגד ים שלם הוא בגד ים שלא רק נוח, אלא מביא איתו רעננות סקסית ועוד המון יתרונות. ורבות מהן אפילו רוכשות לעצמן בגד ים שלם ונהנות מדגמים מיוחדים, גזרות מחמיאות, הדפסים, צבעים וסגנונות שונים. מיטב המעצבים משלבים השנה בקולקציית בגדי הים שלהם גם את בגד הים השלם.

מאת: אליאב יעקבעיצוב אופנה 09/03/148171 צפיות
בגדי תינוקות הפכו בשנים האחרונות למוצר מוכר ופופולרי, הן ברשתות השיווק המובילות אשר הוסיפו אל מגוון פרטי הלבוש שהן מייצרות ומשווקות גם את בגדי התינוקות, והן בחנויות מעצבים יוקרתיות ונחשבות

מאת: בני דואניעיצוב אופנה 10/06/133040 צפיות
בישראל יש כמה בתי ספר פרטיים ומכללות שבהם מתקיימים קורסים למעצבי אופנה אבל ברובן הבוגר/ת אינם מקבלים תואר באופנה אלא תעודת סיום הקורס.

מאת: רחל רחמיםעיצוב אופנה 14/02/131952 צפיות
כל שמלה שנבחרת עוברת תהליך של פגישות אישיות עם הכלה בהתאם לאופייה ובהתאמה אישית, לצורך מדידות, בחירת הבדים באיכות הטובה ביותר, שזירת אבני חן של סברובסקי בעבודת יד, עיצוב תכשיטים המותאמים לכלה ולבגד.

מאת: שירה דרוריעיצוב אופנה 25/12/128595 צפיות
כיצד לפתוח את שנת 2013? מה ללבוש לליל הסילבסטר וכיצד ליצור הופעה אופנתית מרשימה?

מאת: daronetעיצוב אופנה 16/08/128688 צפיות
בעולם הפרסום מקובל למדוד הצלחה של מותג על פי בחינת זיהוי הלוגו שלו על ידי צרכנים. אם לשפוט לפי המדד הזה, נדמה כי חברת LACOSTE, שאת התנין הירוק שלה מזהים אנשים ללא קושי בכל קצוות תבל, היא אחת ההצלחות הגדולות ביותר בהיסטוריה של האופנה בפרט, ושל מוצרי הצריכה בכלל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica