חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ עסקי לעסקים קטנים

מאת: טלי גלאימון עסקי23/08/2012871 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמעט בכל עסק קטן מסתתר פוטנציאל לפיתוח והרחבת הפעילות, בעלי עסקים מבוגרים נהנים מהיציבות הכלכלית שמספק להם העסק ללא נקיטת צעדים להרחבת הפעילות. הרעיון לקדם את העסק ולהפריח בו רוח חדשה מגיע לרוב עם כניסת שותפים חדשים או בני משפחה צעירים אל העסק. אדם שמגיע מבחוץ אל העסק המשגשג מצליח לזהות טוב יותר פוטנציאל לרווח ופיתוח עסקי. השלב בו מקבל בעל העסק את ההחלטה על הרחבת פעילות העסק הוא שלב משמעותי בטווח הארוך.

קבלת החלטות בעסקים קטנים

כל מנהל עסק מגיע מספר פעמים למצבים בהם עליו לקבל החלטות ולנווט את העסק אל דרכים חדשות. ייעוץ עסקי לעסקים קטנים מיועד בדיוק לרגעים הללו, הצמתים בהם בעל העסק מהסס לאן כדאי לפנות, הרגעים בהם הוא חושב להרים ידיים ולסגור את העסק והשלבים בהם העסק משגשג היטב ומבקש להתפתח הלאה. פיתוח עסקי מוצלח יאפשר לבעל העסק לבצע את הצעדים הדרושים תוך הבנה מלאה של כל ההשלכות והסיכונים שכרוכים בדבר. ניהול חכם והכנה נכונה לקראת כל תרחיש ישפרו את תחושת הביטחון של בעל העסק והעובדים בצעד ויעניקו להם רשת הצלה במידת הצורך.

ייעוץ פיננסי לעסק

אסטרטגיה פיננסית נכונה והימנעות מכניסה לגירעונות ובעיות תזרים מזומנים יבטיחו יציבות לטווח הארוך. הבעייתיות מתחילה בשלב בו העסק אינו מצליח לכסות את כל ההוצאות שלו בעזרת הרווחים, מיד עם זיהוי המצב הרגיש יש לעצור את ההידרדרות ולבצע בדק בית. ההחלטה שתתקבל בשלב הזה תשפיע על גורל העסק לטווח הארוך, ייעוץ עסקי יסייע באיתור דרכים חדשות לפעילות, פתרונות יצירתיים וניהול נכון של משאבים ליציאה מהמשבר.

ניהול פיננסי חכם שוטף

טעויות בתחום הפיננסי וניהול לא נכון של משאבים הם גורם מוביל לבעיות כלכליות, בעזרת ייעוץ פיננסי איכותי יוכל בעל העסק לישון בשקט. את ניהול הספרים יש לבצע בצורה חכמה ומקצועית לכל אורך הדרך, טעויות ומידע חסר עלולים להביא בעיות אל מול רשויות המס. הייעוץ משמש גם כגורם בקרה פנימי שמסייע לאיתור תחומים שדורשים הוצאות גבוהות אל מול רווחים מצומצמים ותחומים בהם ההשקעה מניבה תוצאות טובות יותר.

-->

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121185 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121623 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121254 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121380 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121342 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא אימון עסקי

מאת: ניר שגבאימון עסקי24/11/193610 צפיות
ייעוץ אסטרטגי הוא חובה לכל בעל עסק או דורש עבודה. בצורה הזו ניתן להגיע לתוצאות מיטביות ולהשגת יעדים ביעילות.

מאת: ירון שוראימון עסקי14/08/173758 צפיות
מי שאחראי על התוצאות העסקיות שלנו זה אנחנו. יש לנו 100% אחריות על התוצאות שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי07/08/173782 צפיות
ה-well-being שלנו כולל תזונה, שינה, פעילות גופנית, בריאות, יחסים ופנאי. הוא משפיע בצורה ניכרת על העבודה שלנו.

מאת: ירון שוראימון עסקי28/06/174127 צפיות
איך למקסם את ההצלחה שלכם במכירות בעזרת 2 כלים חשובים: הקשבה יוצאת דופן ובחירת הוויות.

מאת: ירון שוראימון עסקי11/12/162631 צפיות
גם אתם מרגישים פער בין המקצועיות שלכם לבין מה שאתם מרוויחים? כל הזמן חיים במתח שלא תצליחו? שלא תקודמו בעבודה? מפחדים להיכשל? לא מרגישים בטוחים בעצמכם? הגיע הזמן לשחרר את מה שמעכב אתכם. התחילו לצמוח.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163054 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: אילה פינקוייסאימון עסקי20/04/162594 צפיות
חג האביב מביא עמו תחושות של התחדשות והתרעננות במישור האישי. במאמר הקודם הצגנו בפניכם מה קורה במוחנו במהלך תהליך היצירתיות ואת הרשתות המוחיות שמופעלות בעת עיסוק בפתרון בעיות יצירתי. במאמר זה, כפי שהבטחנו, נציג בפניכם מדריך פשוט, הכולל 6 הנחיות פשוטות להגברת יצירתיות ועידוד החדשנות בארגונכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica