חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יבוא אישי של סחורה לישראל

מאת: דוד כהןיבוא ויצוא27/08/20121286 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לנו ארץ נפלאה, זבת חלב ודבש, מלאה בכל טוב וטובין, אך לפעמים אנחנו דווקא מעוניינים במוצר שלא נמצא בארץ, ריהוט עתיק, כמה חליפות, רכב חדש או שפשוט מצאנו מבצע נפלא ברשת והחלטנו שאנחנו מייבאים אותו ארצה. כמה מילים על יבוא אישי:

מי שמחליט על כללי וחוקי התשלומים במכס, דהיינו משרד התעשיה והמסחר, משנה מדי פעם את ההוראות הקשורות ליבוא אישי ולכן דאגו לבדוק איתם, לפני שאתם מבצעים רכישה כלשהי מחו"ל. בעיקרון, תוכלו לייבא כל מוצר ממדינות אשר מנהלות עם ישראל יחסים דיפלומטיים ומסחר והאפשרויות רבות. אם אתם לא עולים חדשים או תושבים חוזרים, אין לכם הנחה במכס. לאלה מכם שעונים על הדרישה להנחה, עובדי המכס יבדקו את המדינה ממנה הגעתם ויחליטו על ההנחה לה אתם ראויים. אזרחי המדינה שלא ראויים להנחה, ישלמו מס על כל מוצר מיובא מחו"ל והוא נקבע עקרונית, על פי הערך המשוער והמוצהר של המוצר אותו אתם מייבאים. כמו כן, בעת שחרור המוצר שלכם מהמכס, יש צורך להראות קבלות על הרישה. ישנן ארצות אשר ישראל מנהלת איתן מסחר באופן קבוע והן מאפשרות הנחה מיוחדת, עבורה תאלצו להראות "שטר מטען".

אם תחליטו לשכור את שירותיה של חברת שילוח, תחסך מכם הבירוקרטיה והחברה תבצע עבורכם את כל עבודות הניירת, השחרור מהמכס ואולי תשיג עבורכם מחיר נמוך של מס, מול עמילות מכס. למרות ששירותי החברה יעלו לכם כסף, יש להניח שלא מדובר על יבוא בדואר רשום ולכן אם השקעתם כסף רב בקנייה מיוחדת וחשובה לכם, אולי כדי לכם לבחור באפשרות זו.

כדי לדעת מה הסטטוס שלכם מול רשויות המס, אתם צריכים לבדוק האם אתם מתאימים להגדרות הבאות:

  • עולה חדש
  • תושב זמני
  • תושב חוזר קטין
  • תושב חוזר שבילה מעל 6 שנים בחו"ל
  • תושב חוזר שבילה מ-2 עד 6 שנים בחו"ל
  • אזרח (עם זכויות)
  • תייר
  • סטודנט

עולה חדש רשאי לייבא ארצה במסגרת יבוא אישי מוצרים רבים, ללא תשלום מס, כגון: ספרים, כלי מטבח, בגדים, מוצר חשמלי 1 מכל סוג, לשימוש אישי ועוד. בנוסף, עולה חדש יכול לרכוש מזגן ומקרר בארץ, ללא מס.

כדי לייבא רכב חדש, זיכרו שהרכב צריך להיות נקי לחלוטין מכל חוב או הערה כלשהי בניירת הרכב. בנוסף, עליכם להציג את רשיון הנהיגה הישראלי שלכם, אישור ממשרד התחבורה, המאשר לכם לייבא רכב. כמו כן, יש להציג אישור על כי החברה מוכנה לשלוח עבורכם חלקי חילוף, באם תזדקקו להם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213625 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211226 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212183 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202889 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205175 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211019 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181997 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181068 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171463 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161931 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161985 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161728 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica