חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דוחות כספיים: לנהל נכון את העסק

מאת: טלי גלהנהלת חשבונות28/08/20121142 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסתבך עם הכספים של העסק? לא יודע מה להגיש למס הכנסה ומתי? מתבלבל עם כל הטפסים של הצהרת הון? יש לכך פיתרון. בתור בעל עסק זו כמעט חובה לשכור את שירותיו של רואה חשבון מקצועי ואיכותי שינהל את חייך הפיננסיים.

בתור בעלי עסק, אתם מחויבים להגיש דוחות כספיים לא מעטים. הדוחות הכספיים שלכם מהווים למעשה את המידע העיקרי שלניתוח החברה שלכם. עליכם להקפיד על תבנית אחידה וקבועה שמאפשרות לרשויות, כמו מס הכנסה, לוודא את הנתונים הפיננסיים שלכם.

כך לדוגמה, עליכם להגיש דוח שנתי בו מפורטות כל ההכנסות שלכם, גם אלו שאינן מהעסק העצמאי, וגם הכנסות של בן הזוג שלכם וילדים עד גיל 18. בנוסף, תצטרכו להגיש הצהרת הון אחת לכמה שנים למס הכנסה, ולהצהיר על כל הנכסים וההתחייבויות שלכם, הן בעסק והן מחוצה לו ליום מסוים. בנוסף, תצטרכו להגיש בסוף כל שנה דוח מאזן ודוח רווח והפסד.

יש פיתרון! רואה חשבון

רוב העסקים, אם לא כולם, שוכרים את שירותיהם של רואי חשבון. רצוי לעשות זאת אפילו לפני שהתחלתם להריץ את העסק שלכם, על מנת להתנהל כספית נכון ולא למצוא את עצמכם מסתבכים בשלב מאוחר מדיי עם טפסים, מס הכנסה, משפטים חלילה או כל עניין כספי אחר. רואי חשבון למדו כחמש שנים ואף יותר במשך חייהם איך בדיוק לנהל את הכסף, ולכן אפשר לסמוך עליהם שיבינו את כל המונחים החשבונאיים, את משמעות הסעיפים הקטנים השונים בדוחות, ובכלל, בניתוח הכלכלי של העסק שלכם.

אל תנסו לחסוך בהוצאות ולהקטין בערך הניהול הפיננסי. אדם שלא התעסק בכך בעברו, ואינו מודע לכל הדרישות, הסעיפים, הדוחות – עלול להסתבך. אל לכם להתפשר על איכות ומקצועיות לטובת כסף. רואה חשבון חסר ניסיון וותק בתחום עלול לעלות לכם בסופו של דבר הרבה כסף, ולעיתים הנזק הוא בלתי הפיך.

תעריף שכר הטרחה של רואה חשבון משתנה בהתאם לסוג השירות לו אתם נזקקים. אם החלטתם לשכור שירות כזה, עליכם להכין מבעוד מועד את כל השירותים הפיננסיים הדרושים לכם. אתם יכולים גם להתייעץ עם רואה החשבון הפוטנציאלי בטרם ההחלטה, וכמובן לבקש ממנו הצעות מחיר בנוגע לכל צורכיכם. התייעצו עם בעלי עסק אחרים וקחו המלצות. אל תתביישו לברר עם מספר רואי חשבון במקביל לגבי עלויות וניסיון בתחום הספציפי של העסק שלכם, או לפחות בתחום העסקים הקטנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121620 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121379 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121341 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא הנהלת חשבונות

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: אבי דוידיהנהלת חשבונות23/04/162057 צפיות
הסבר על פתיחת תיק עוסק פטור לעסקים מתחילים בישראל.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/143683 צפיות
דוגמא לדף נוכחות יומי לעובד/ת

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142733 צפיות
הוצאות פרסום בעסק כהוצאה מוכרת ולא לטופס פחת בנוסף- הערה לגבי השוואה בין שתי הפנסיות

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהנהלת חשבונות15/09/142410 צפיות
במאמר זה ניתן לראות את המסמכים הנדרשים להצהרת הון. לצורך סיוע בהכנת הצהרת ההון שלכם, נבקשכם להמציא למשרדנו בהקדם את רשימת הטפסים והנתונים כמפורט להלן וליצור עימנו קשר.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138801 צפיות
הכלי הטוב ביותר להנפקה של חשבוניות הוא תוכנה אשר מנפיקה חשבוניות לעסק בחינם. הדרך השנייה והישנה של הנפקת חשבונית כרוכה בקנייה של פנקסי חשבוניות מדי תקופה ושמירתם הפיזית לצרכי ביקורת, והיא כמובן מסורבלת ויקרה יותר. אחד היתרונות של עולם האינטרנט היא תוכנה מעולה זו של הנהלת חשבונות באינטרנט, וניהול העסקים באופן אוטומטי וממוחשב.

מאת: אוהד ז.הנהלת חשבונות23/11/138458 צפיות
אחד היתרונות שרשת האינטרנט מציעה לנו הוא תכנות בחינם. תוכנה להוצאת חשבוניות באינטרנט היא תוכנה חינמית שבאמצעותה בעלי עסקים יכולים להפיק חשבוניות ממוחשבות בחינם. במאמר הבא נדבר על תוכנת חשבוניות באינטרנט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica