חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טפים בעיצוב כרטיסי ביקור

מאת: dodoעיצוב גרפי10/10/20091229 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים בעיצוב כרטיסי ביקור

לכרטיסי הביקור יש משמעות רבה וערך רב ביצירת התדמית הנכונה לך ולחברתך. כרטיסי הביקור שלך משפיעים באופן ישיר על הרושם שאתה והעסק שלך מותירים בעיני הלקוח הפוטנציאלי. הרושם הראשוני שכרטיסי הביקור יוצרים הם מרכיב חשוב ומכריע ביצירת התדמית הנכונה.בכרטיסי הביקור לא להתפשר על איכות הגימור של כרטיסי הביקור ! תוספת למינציה (ציפוי ניילון), תוספות של כסף או זהב משדרת יוקרה ואיכות ומושכת את תשומת הלב של הלקוח

כרטיסי ביקור

יהיו עם דגש על ההשלכות של הצבעים בכרטיסי הביקור, לפני השימוש תחשוב אם המסר היועבר מעצם השימוש באותו צבע הוא המסר אותו תרצה להעביר.שימוש נכון בצבע של כרטיסי ביקור עשוי לעזור לבנות מותג ולהעביר את הרושם הנכון.

כרטיסי ביקור

יהיו קריאים, בולטים, לא יותר מידי בולטים יכול להיווצר רושם הפוך רושם מרתיע, מרשימים ומקוריים. כרטיסי ביקור צריכים להכיל את התוכן המתאים כדי להיות הפקטיביים ובעלי עיצוב מושך,מקורי ומעניין עיצוב שמשאיר רושם של סקרנות

כרטיסי ביקור

נחשבים לנציגים שלכם לאחר שהמפגש בין אנשי עסקים ויזמיים מסתיים,לכן לפני שנישלח את כרטיס הביקור שלנו להדפסה כדאי שנוודא האם הכרטיסי הביקור שלנו אכן מייצגים אותנו ואת  החברה בכבוד.

כרטיסי ביקור

צריכים להיות קומפקטיים וזאת על מנת שיכנס בנוחות לארנקו של המקבל. הגודל הסטנדרטי לכרטיסי ביקור הוא 5X 9 ס"מ יש להימנע מלהדפיס כרטיסי ביקור גדולים יותר הנתקעים או נכנסים כשהם מקופלים לארנק או להפך כרטיסי ביקור קטנים יותר שיש קושי להוציאם  מהארנק.

לינק למדריך המלא

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

dodo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dodo

מאת: dodoעיצוב גרפי09/11/091723 צפיות
עצות לעיצוב כרטיסי ביקור יעילים יותר: אל תעשה את זה בבית: הזמן היקר שאתה מבזבז על עיצוב של כרטיסי ביקור בניסיון ליצור כרטיסי ביקור מקצועיים יכול לעלות לך

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213633 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162300 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162006 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162392 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161963 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica