חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך עיצוב כרטיסי ביקור

מאת: dodoעיצוב גרפי09/11/20091729 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


עצות לעיצוב כרטיסי ביקור יעילים יותר:

אל תעשה את זה בבית:
הזמן היקר שאתה מבזבז על עיצוב של כרטיסי ביקור בניסיון ליצור כרטיסי ביקור  מקצועיים יכול לעלות לך יותר מעיצוב של גרפיקאי מוסמך. 
אתה שואל איך ? טוב אז דמיין מצב שבו לקוח ראה את ה כרטיסי ביקור  ורק בגלל הרושם שהעביר לו ה כרטיס ביקור הוא החליט לא ליצור קשר או לא לבצע את העסקה!

הלוגו שלך על כרטיס ביקור:
הלוגו שלך צריך להיות בולט,אבל לא על כל ה כרטיס ביקור הרי מהי מטרת כרטיסי ביקור?
המטרה של כרטיסי ביקור הם ליצור רושם, להעביר את המסר, תוך כדי מתן דרך ליצירת קשר ויכולים גם לכלול מידע על שרותייך ולא שיהיה סתם כרטיס ביקור עם תמונה יפה.  

שם על כרטיס ביקור:
השם שלך הוא החלק החשוב ביותר של ה כרטיס ביקור רצוי לשים אותו בעמצע ה כרטיס ביקור וגדול מספיק שאפשר יהיה לראותו בלי משקפי סבתא.
רצוי גם כן לכתוב את תפקידך או משפט/סלוגן של העסק שלך, אם הינך עובד בחברה או איש מקצוע ויש למקמו מתחת או מעל לשמך באיזור המרכז של ה כרטיס ביקור

לא לרשום ספר טלפונים על ה כרטיסי ביקור:
אין צורך ברשימת מספרי טלפונים סלולריים וביפר. מומלץ לא יותר משלושה מספרים וגם שזה הרבה יותר מרשים לכתוב את זה בכתב יד על ה כרטיס ביקור ( "אני נותן לך את הטלפון הנייד הפרטי שלי מספר ...")

לא לתקן/לשפץ כרטיסי ביקור ישנים:
אל תהיה קמצן, תוציא כמה שקלים על עיצוב כרטיסי ביקור חדשים, זה שווה את זה, אם אתה אוהב את ה כרטיס ביקור שלך ורק רוצה לתקן/לעדכן עשה זאת על ידי גרפיקאי.

צור כרטיס ביקור סולידי:
רשום את מספר הטלפון ואת כתובת האימייל פעם אחת מספיק. הקפד לשים את אתר האינטרנט שלך על ה כרטיס ביקור,אם יש, הקפד לרשום כתובת על ה כרטיסי ביקור.

השתמש בשני צדי כרטיס ביקור:
בצד האחורי של ה כרטיסי ביקור ניתן להשתמש כדי להוסיף מפת הגעה לעסק, אתר אינטרנט, דוגמה קטנה לסוג מוצריך. תחשוב על ה כרטיס ביקור כמו מודעת עיתון קטן. שימוש בשני הצידי ה כרטיסי ביקור יעיל יותר מאוד שימושי זה לכתוב שפה שונה בכל צד.

אף פעם אל תצא בלי כרטיס ביקור:
תמיד תיקח אספקה של כרטיסי ביקור.  אינך יודע לעולם מתי תצטרך לתת כרטיסי ביקור ללקוח פוטנציאלי, שמור אותם בהישג יד, בארנק לא חבוי בתחתית שקית, כך שתוכל לשלוף אחד בזריזות על פי דרישה. לשמור גיבוי מחסנית של כרטיסי ביקור במכונית!

צבעי ה כרטיס ביקור:
שמור על כרטיסי ביקור סולידיים ולא ציבעוניים מידי, זה עלול ליצור רתיעה אצל הלקוח, למעט עסקים שצבעוניות זה אופי העסק שלהם, לדוגמה מועדונים, אומנים וכדו'.
לרוב רצוי לקבוע את צבעי הקונספט של העסק למטרת הזדהות ותדמית בחברה ופרסומים עתידיים דומים, לדוגמא כשיש פרסומת של חברת פלאפון בטלויזיה כבר בשנייה הראשונה אתה יכול לזהות שזה פרסומת שלהם רק לפי הצבעים.

גודל כרטיס ביקור:
הגודל הסטנדרטי של כרטיסי ביקור הוא 5X9 הסיבה היא ש כרטיסי ביקור גדולים יותר לא תמיד יכנסו לארנקו של הלקוח
וזה משהוא שאתה לא רוצה שיקרה, כרטיס ביקור שלא נכנס לארנקו של הלקוח זה כרטיס ביקור שנכנס לפח.

כרטיסי ביקור מחירון הדפסה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

dodo

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת dodo

מאת: dodoעיצוב גרפי10/10/091230 צפיות
מדריך זה בא להסביר כללי בסיס בעיצוב כרטיסי ביקור,בנוסף תוכל לראות קישורים למחירים הזולים ביותר שמצאתי ברשת להפקת עיצוב והדפסה של כרטיסי ביקור.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב גרפי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב גרפי21/06/213659 צפיות
רישוי זמין וכל מה שצריך לדעת בכדי להגיש בקשה להיתר בניה ! כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי03/04/162301 צפיות
בעוד רבים נוטים להאמין שהחלפת הלוגו או יצירתו של לוגו חדש (אם לא היה כזה קודם) יחד עם שינוי צבע או אלמנט גרפי, זהו שם קוד למיתוג.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162016 צפיות
עיצוב לוגו מדויק וטוב דורש התייחסות למספר גורמים עיקריים, אבל נדמה שאחד המרכזיים שבהם (אם לא המרכזי ביותר) הוא גורם הצבע.

מאת: שלום כהןעיצוב גרפי30/03/162397 צפיות
כל ארגון ועסק בישראל, קטן או גדול, אשר שואף לפרסם את עצמו כדי להגיע לקהל יעד רחב ככל האפשר ולהגדיל את מחזור המכירות שלו, זקוק לפרסום. כאשר התקציב מאפשר זאת והארגון מוכן לכך, משרד פרסום הוא בהחלט דרך טובה לקדם את מטרותיו השיווקיות של העסק.

מאת: רונית בילרעיצוב גרפי24/02/161966 צפיות
כל עסק צריך לוגו, עסקים גדולים וקטנים כאחד!

סלוגן-דוגמאות

לעיצוב לוגו חשיבות רבה בתהליך המיתוג

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica