חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באלרגיה – בשביל לשפר את איכות החיים שלכם

מאת: אייל ליבנהאסטמה ואלרגיה29/08/20121144 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלק מהתרופות הללו מכילות סטרואידים אשר כידוע מזיקות לבריאות שלנו. לרופאה המערבית אין באמת דרך להתמודד עם טיפול באלרגיה ובשום מקרה היא לא יכולה למגר את האלרגיה מגופכם. במקרה הטוב תצליחו להחליש את התסמינים המציקים אבל בדרך כלל תלמדו להימנע מאותם גורמים אשר גורמים אצלכם לאלרגיה, או שתלמדו לחיות עם חלק מהתסמינים ולחכות שהם יעברו.

איך עוד אפשר לקדם טיפול באלרגיה?

רק ענפי הטיפול של רפואה משלימה יכולים ומנסים לטפל באלרגיה מהשורש. לרפואה המשלימה, הנקראת גם רפואה אלטרנטיבית, השקפת עולם שונה לגמרי מזו של הרפואה המערבית. ברפואה האלטרנטיבית הראייה היא הוליסטית. כלומר, ההסתכלות היא על האדם כמכלול של גוף ונפש ולא התבוננות על סימפטום כזה או אחר. לכן, כשבאים לפעול למען טיפול באלרגיה ברפואה משלימה, המטרה היא להשיב את האדם כולו לאיזון, דבר שיעלים בסופו של דבר את האלרגיה. חוסר איזון אצל אדם יכול להיווצר ממגוון גדול של גורמים: חסך תזונתי, לחץ נפשי, בעיה גופנית אחרת אשר טופלה רק באופן סימפטומטי וכד'. שיטות כמו דיקור סיני או דיקור יפני עושות נפלאות עם אלרגיות, וכשהן משולבות עם שינוי תזונתי ומתן צמחי מרפא, ההצלחה מוכחת בשטח. על פי השקפת העולם ההוליסטית, כשאלרגיה מטופלת רק באופן סימפטומטי, היא לא תעלם באמת אלא תשוב עוד ועוד או תשנה את פניה בצורת חולי גופני אחר.

אחרי בדיקת אלרגיה, אנשים נמנעים בדרך כלל מטיפול אלטרנטיבי משום שהוא לוקח זמן ולא מחסל את הסימפטומים המציקים כמו נזלת כרונית, באופן מיידי. לטיפול כזה דרושה סבלנות מאת המטופל. בנוסף, הרפואה שאינה מערבית אינה נסמכת על מחקרים וניסויים שהינם כלי עבודה מערבי ביסודו ואנו, תוצרי החשיבה המערבית, מסרבים לעתים לראות בהצלחה בשטח ובניסיון של מאות בשנים כהוכחה ליעילות השיטות.

סוגים של אלרגיה

אלרגיה מתרחשת כשהגוף מזהה חומר שאיתו הוא בא במגע כתוקף. כתוצאה מכך הגוף מכניס לפעולה מיידית את המערכת החיסונית ותוקף בחזרה את החומר שלמעשה הינו תמים לגמרי. דוגמאות: אלרגיה למזון – ביצים, בוטנים, שומשום, מנגו, תותים  - הם רק חלק ממיני המזונות העשויים להיות אלרגניים; חומר סביבתי טבעי (אבקת פרחים) או סינתטי; בע"ח – חתולים וכלבים. תגובה אלרגית יכולה להיות: נזלת אלרגית, שיעול מציק ובלתי פוסק, קשיי נשימה, פריחה וגירוד בעור, עייפות, עיניים מודלקות וכד'.

אחרי אבחון אלרגיה ולקראת טיפול באלרגיה, שיקלו היטב שיטת טיפול שתסייע לכם להיפטר מהתסמינים אך גם מהשורש כדי שהאלרגיה לא תשוב. רפואה לא קונוונציונלית תעזור לכם להגיע לאיזון ולהיפטר מהאלרגיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אייל ליבנה מייסד הקלינקה MasterPlus לרפואה משלימה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אייל ליבנה

מאת: אייל ליבנהבריאות ורפואה כללי03/10/13990 צפיות
דיקור יפני - הדיקור שמעיף מכם את המחלה ומחזיר לכם את הבריאות והשקט

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה01/10/13986 צפיות
רפואה משלימה – לנסות לקבל טיפולים מסוג שונה

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131140 צפיות
רפואה יפנית – רפואת הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה16/09/131165 צפיות
רפואה משלימה – להקשיב לכאב ולשמוע את עצמכם, אל תזלזלו בתחושות הגוף והנפש

מאת: אייל ליבנהרפואה משלימה29/11/12945 צפיות
טיפול באלרגיה- רק רוצה לנשום רבים מאתנו נהנים מחילופי עונות השנה שכן הן מוסיפות עניין, חינניות, צבע ומלוות את החגים השונים שהם חלק נכבד ממהלך חיינו. לצערינו, לא כולם נהנים עם נשירת עלעליו של העץ, בואו של הגשם הראשון, פתיחת עונת הרחצה או ביקורו של הפרפר הכתום.

מאת: אייל ליבנהרפואה25/10/121056 צפיות
נשים רבות המנסות להרות מוצאות כי הן אינן מצליחות להיכנס להריון משך תקופה ארוכה. בעיות פוריות אצל נשים הן נושא נפוץ מאוד ואחד מהמדאיגים ביותר לכל אישה. הרפואה המערבית יכולה לטפל בהצלחה בבעיות פוריות אך הטיפול אינו מושלם. שילוב של דיקור סיני, רפואה לא קונבנציונאלית, תזונה נכונה והורדת מפלס המתח מעלים משמעותית את הסיכוי להיכנס להריון גם מול בעיות פוריות מורכבות.

מאת: אייל ליבנהנשירת שיער30/09/121029 צפיות
נשירת שיער אצל גברים – לא צריך להשלים איתה מכירים את זה? אתם מלטפים את פדחתכם ולפתע נשארות בכף היד שלכם כמה שערות או שאתם קמים מהמיטה ומוצאים שערות על הכר.

מאמרים נוספים בנושא אסטמה ואלרגיה

מאת: דוד כהןאסטמה ואלרגיה09/02/201533 צפיות
לא מעט אנשים, צעירים ומבוגרים, מוצאים את עצמם מתמודדים עם אסתמה ברמות שונות. הבאנו לכם כמה סיבות מה גורם להחמרת התופעה וכיצד אפשר לטפל בה

מאת: אליס פ.סטפןאסטמה ואלרגיה13/05/145955 צפיות
מהם הסוגים של פסוריאזיס? אם אי פעם יש לך עסק עם פסוריאזיס שאתה מכיר את ההרגשה של נאבק עם עור אדום, מגורה , מכוסה קשקשים . האם אתה יודע איזה סוג של פסוריאזיס יש לך ? היית אפילו מודע היו יותר מאשר רק סוג אחד ? יש , למעשה, שלושה סוגים עיקריים של פסוריאזיס ולמרותשהתסמינים הבסיסיים הם אותו הדבר, הם כולםקצת שונים.

מאת: Daniel.Bאסטמה ואלרגיה24/03/147858 צפיות
הטיפול הרפואי במחלות נשימה הוא בדרך כלל שימוש בתרופות המרחיבות את הסימפונות ומפחיתות את המאמץ הנדרש מהחולה על מנת להכניס אוויר לריאותיו. אבל, מעבר לטיפול התרופתי, יש הרבה דברים שניתן לעשות שאולי לא ירפאו את המחלה לחלוטין, אבל בהחלט יוכלו להקל על תסמיניה.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה05/01/148648 צפיות
אנו עושים רבות בכדי לשמור על אויר נקי שאותו אנחנו נושמים אך אין לנו באמת שליטה על כך. אנחנו לא אחראים על החומרים הכימיקלים שנפלטים לאויר, ואנחנו לא יודעים אילו חומרים מזיקים אנחנו נושמים ועד כמה הם פוגעים בנו. מה שבטוח - יש לנו את השליטה ואת הכלים לשפר ולטהר את האויר בבית, במשרד וברכב.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138466 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: ולרי בריארטאסטמה ואלרגיה18/12/138565 צפיות
בשנים האחרונות הביקוש והסקרנות למטהרי אוויר עלה, בעיקר מהסובלים מאסתמה. מטהרי אוויר ביתיים ואיכותיים מנקים ומטהרים את האוויר ממזיקים ואלרגנים שונים אשר משפיעים ומקשים על חולי האסתמה. מטהרי האוויר הללו הוכיחו את עצמם ככלי מאוד יעיל אשר עוזר ומשפר את חייהם של רבים מהסובלים מאסתמה ונותן להם הקלה ונוחות בפעילות היום יומית שלהם, בבית ובמשרד.

מאת: סולומון יעקבאסטמה ואלרגיה27/11/139915 צפיות
מחלות דרכי הנשימה כגון; אסתמה, COPD (מחלת ריאות חסימתית כרונית) ומחלות ריאה אחרות הן מחלות נפוצות ואין לה מרפא! זיהומים בדרכי הנשימה מגבירים את התמותה ממחלות אלה. הערכה היא כי 340 מיליון אנשים ברחבי העולם סובלים ממחלות אלו. עם זאת, חולים שנטלו SOLIAIR™ דיווחו על ירידה והפחתה בזיהומים עונתיים של דרכי הנשימה. הפחתת השכיחות של זיהומים בדרכי הנשימה מהווה פוטנציאל והישג רפואי אדיר!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica