חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת שעונים מא' ועד ת'

מאת: לולה איזרסוןקניות 05/09/2012797 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצה שעון של דונה קארן? לחלק ניכר מהאוכלוסיה שעון היד הרגיל נחשב הרבה מעבר לרק שעון יד. הרי כיום, בעידן של המכשירים הסלולרים , אין בו תועלת רבה, אז למהלמעשה רבים מאיתנו עדיין רוכשים שעונים? ובנוסף מה גורם להם לבזבז עליהם סכומי כסף עצומים ? (שעון טוב עלול לעלות גם מעל 1000 ₪).

התשובה לזה די פשוטה - הזמן הוא לא הנושא העיקרי, אלא הדבר המרכזי הוא מה שהשעון משדר- אלגנטיות וכמובן יוקרה ולא פחות חשוב מזה הוא אביזר אופנתי ייחודי.

כמו בתחומים אחרים, מה שנראה מצויין ומחזיק לאורך זמן הוא יקר. בדיוק מסיבה זו חשוב לי לעזור ולהסביר לכלל ובעיקר לחולי השעונים , שממש לא חייבים להיות עשירים כבדים על מנת לרכוש שעון של קרטייה וחשוב מזה לא צריכים לפשוט את הרגלכאשר בא לנו לפנק את האישה עם שעון יד ייחודי.

שעוני אדידס

כמו שכתבתי קודם, אתם לא מוכרחים להשקיע סכומי עתק על רכישת שעון מיוחד, בעידן שלנו ניתן להשיג את מרבית הדגמים והמותגים הכי שווים באיכות וסכומים הרבה יותר נמוכים, ממה שרואיםברוב החנויות. איך? זה מאוד פשוט, מעבר לעשיית סקר שוק מקיף ומעמיק בדוכנים וחנויות מומלץ בחום לבדוק גם את מחיר השעון שרציתם בכמה חנויות אינטרנטיות, אני בטוח ומשוכנע שמחיר השעון יהיה נוח הרבה יותר.

הרי, חנויות מקוונות רוכשות את היצע השעונים מאותם יבואנים ומציעות אותם למכירה במחיר נוח הרבה יותר מפני שהוצאותיהן נמוכות הרבה יותר. אין תשלומי חשמל ומיסי ארנונה וככה הצרכן יכול ליהנותממחיר טוב ואטרקטיבי על שעון מטריף וייחודי.

בכל מקרה ששוקלים לקנות שעון בין אם הוא שעון של מותג יוקרתי של רולקס או סאב או שעון פשוט יותר של סתם חברה, סופר חשוב לוודא שקניתם אכן שעון אמיתי ולא חלילה זיוף וכמובן גם, שהשעון בא באריזה סגורה, שניתן לכם המס"ד שלו ואת האחריות.

אספקטים אלה חשובים במצב של קניה מקוונת וגם בדוכן או חנות. כמובן שיש יחסית הרבה חברות שמציעות ללקוחותיהם מבחר פינוקים כדוגמת שירות משלוחים, חריטת ר"ת וכו' שיכולים להוות לחלק מאיתנו שיקול מרכזי ברכישה. היה ואתם רוצים מידע נוסף בנושא - גלשו לכאן בעזרתו תקבלו מחירים, פרטים וטיפים מנבחרי נותני השירות.
 



תגיות המאמר: שעונים, שעוני אדידס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121002 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121075 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12965 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12994 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121166 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121397 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121007 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213730 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205185 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186793 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173164 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172921 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161591 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161708 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica