חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש לכם בעיות בזוגיות?

מאת: דן מזרחיבגידות06/09/2012845 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יחסים תקינים הם הבסיס ההכרחי לחיים טובים ומאושרים יותר. אם הזוגיות עולה על שרטון הרי שיש לטפל במצב לפני שנפגשים על מדרגות הרבנות.

פעמים רבות תוהים זוגות במשבר אם ניסו כל אמצעי להציל את הזוגיות? האם אין מוצא אחר, או אולי עוד ניתן לצקת תוכן חדש לתוך היחסים שהתערערו? טיפול זוגי עשוי לתפקד בתור מסגרת מוצלחת לליבון המחלוקות ולפיוס בין בני הזוג. אימון או ייעוץ זוגי יכול לתת לזוג דרכים לעזור להם בהתמודדות המשברים שנוצרו ביחסים.

מאות סיבות מסוגלות ליצור בעיות בקשר הזוגי, מבעיות בתחום המיני וכלה בפערים בתפיסת עולם. אך פירוק החבילה אינו הפתרון היחיד כי אם האחרון. לפני שסוגרים את הבאסטה, תמיד אפשר לנסות ולפנות למטפל מקצועי שמסוגל להחזיר את החיים למצבם הבריא.

יש גם זוגות שבוחרים לעשות צעד אחר למשל בשכירת משרד חקירות לא פתרון נחמד אבל שאין ברירה זה יכול גם לעזור.פנייה לחקירות פרטיות צריך להיות פתרון של ברירת מחדל וכדאי לשקול פתרונות אחרים לפני שתעשו את הצעד הזה.

אולי טיפול זוגי? חשוב להיות מודעים לעובדה שייעוץ זוגי זה לא פתרון קסם וטיפול זוגי אינו אומר שכל בעיה ביחסים תיפתר בהכרח במסגרת הטיפול. הכל כרוך במאמץ משותף המתבצע בהנחיה של איש מקצוע, שמכוונת לגשר על פערים. ברוב המקרים תהליך הטיפול לא מסוגל להציע מזור למצבים שבהם בני זוג פשוט אינם מתאימים אחד לשני, אבל מגלים זאת אחרי שמנהלים מערכת יחסים של שנים.

עם זאת דעו שאם אין אתם מסופקים מחייכם המשותפים, בחירה שלא לטפל במצבכם עלולים אתם להידרדר למצב שבו לא יישאר מה לשקם בקשר, עד המצב שבו כבר אין בסיס לטיפול. אבל אם תחליטו דווקא לפרק את הזוגיות במהלך הטיפול, יעוץ זוגי יכול להעניק לכם את הכלים להגיע לפרידה באופן הבריא ביותר, וגם מזה יכול לצאת משהו טוב.

אם אתם חייבים מידע נוסף על איתור אנשים חזרו אלינו בהקדם ותזכו להזדמנות לקרוא במאמרים הבאים או בקרו לפורטל שלנו בו תוכלו לקבל מידע רב, טיפים חשובים ועוד.

 



תגיות המאמר: משרד חקירות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן מזרחי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121255 צפיות
להחליט מתי יהיה השיפוץ. חוסר הנוחות שבחיים באתר עבודה פעיל עלול להיות לא נעים לכל המשפחה ובעקבות כך

מאת: דן מזרחיביטוח רכב15/09/121332 צפיות
בכל חודש, החיים בארצנו הקטנה יקרים עד מאוד אבל ישנם דברים שאנחנו פשוט חייבים אותם- ביטוח

מאת: דן מזרחיבניין ואחזקה - כללי15/09/121309 צפיות
המבנה לשטח ולרצון הלקוח - מבחירת העיצוב ועצים וצמחים, ועד לבחירה של פתרונות ליצירת צל

מאת: דן מזרחיניתוחים פלסטיים15/09/121126 צפיות
למרפאה אשר אשר תעניק את הטיפול במסגרת התקציב שהגדרתם לעצמכם. תמיד תזכרו: המחיר לא

מאת: דן מזרחיעסקים קטנים ובינוניים15/09/121205 צפיות
החברה, בשל השקעת מאמצים על תיוק . לפעמים הבעיה טמונה בהנהלת חשבונות לקויה, עניין שעשוי

מאת: דן מזרחישיפוצים15/09/121312 צפיות
הדרושה למציאת בית שיהיה מושלם עבורכם. במקרה שהתנאים מקובלים עליכם חשוב לחתום את העסקה בחוזה

מאת: דן מזרחיאילוף בעלי חיים14/09/121328 צפיות
להופיע: צריכים לדאוג לאוכל, לעשות טיול על הבוקר, לנקות את השערות מהספה וגם לקנות מעט

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192570 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183193 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171674 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172998 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510573 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151756 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152176 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica