חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך לפתיחת סתימה בכיור

באמצע הדחת כלים גיליתם שנדרשת פתיחת סתימה בכיור? המים לא יורדים ומציפים את ערימת הכלים? אתם בחברה טובה. סתימה בביוב הכיור היא תקלה נפוצה למדי, וגם יחסית פשוטה לתיקון לעומת סתימות ביוב אחרות. ייתכן בהחלט שתצליחו לפתוח סתימה בכיור בעצמכם, גם מבלי להזדקק לעזרת אינסטלטור.

צעד ראשון לפתיחת סתימה בכיור

הפעולה הראשונה שמומלץ לעשות לצורך פתיחת סתימה בכיור, היא לרוקן את הכיור מכל הכלים, ולרוקן את כל המים שהצטברו בכיור ולא ירדו לניקוז. אז, כשהשטח פנוי, קל יותר לראות אם יש משהו שחוסם את פתח הניקוז, או אולי מדובר רק בשאריות מזון שהצטברו בתוך המסננת. הרימו את המסננת ונסו לראות אם יש משהו תקוע בחלקו העליון של הצינור היורד מהכיור.

צעד שני לפתיחת סתימה בכיור

יתכן שהצעד הבא יספיק לפתיחת סתימה בכיור: רוקנו את הארון שמתחת לכיור, והניחו דלי מתחת לצנרת. החלק התחתון ביותר שנראה כמו כוס מוברגת, נקרא סיפון, ובדרך כלל הוא אוגר בתוכו כמויות גדולות של לכלוך שהצטבר בצינור. הבריגו את הסיפון החוצה, ושימו לב שאתם מוציאים את הגומייה בזהירות, ויודעים היכן להחזיר אותה בסיום העבודה. לאחר מכן רוקנו את הלכלוך שהצטבר בסיפון לתוך הדלי או לפח הזבל. לפני שאתם מבריגים חזרה את הסיפון, קחו מברג או חוט ברזל עבה (אפשר להשתמש בקולב ברזל שפתחתם אותו), והעבירו אותו בתוך החלק העליון של הצנרת, מעל נקודת הסיפון. סיכוי טוב שגם משם תוציאו גושי פסולת שהצטברו להם וחוסמים את מעבר המים. כעת הבריגו חזרה את הכל כמו שצריך, ובדקו אם פתחתם סתימה בכיור.

שיטות נוספות לפתיחת סתימה בכיור

אם עדיין לא נפתחה סתימה בכיור, הצעד הבא שניתן לעשות הוא להעביר קפיץ ארוך של אינסטלטורים, או כל חוט ברזל עבה וארוך, בחלקה התחתון של הצנרת שמתחת לכיור (החלק שמתחת לסיפון). הסיבה שאנו עושים זאת היא כי יש אפשרות שהסתימה נמצאת עמוק יותר, וכך בעזרת קפיץ מתכתי נוכל לדחוף את הגושים ובכך תיפתח סתימה בכיור, אם קיימת.

חומרים פותחי סתימות בכיור

אם כל הפעולות לעיל לא הצליחו בפתיחת סתימה בכיור, הצעד הבא שניתן לנסות הוא שימוש בנוזלים מיוחדים לפתיחת סתימות ביוב, כולל בכיור. מדובר בחומרים כימיים שלא תמיד הם סימפטיים לשימוש, ובמיוחד חולים במחלות דרכי הנשימה צריכים להיזהר מהם. חובה להיעזר בכפפות גומי כדי שהחומר לא יבוא במגע עם הידיים, ולהיזהר לא לנשום את הריאקציה שנוצרת בעת ירידת הנוזל לפתח הניקוז.

אינסטלטור לפתיחת סתימה בכיור

אם גם הנוזל לא מצליח לפתוח סתימה בכיור, כנראה שיש בעיה שורשית יותר ואין לכם ברירה אלא לקרוא לאינסטלטור. בעזרת הניסיון והציוד המכאני המתאים, אינסטלטור יעשה את המוטל עליו ובעלות לא גבוה מדי ודאי יצליח במשימת פתיחת סתימה בכיור.


 



תגיות המאמר: פתיחת סתימה בכיור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע | יגאל אחזקות

שיפוץ כללי שיפוצים שיפוץ וצביעה שיפוצים כללים

עבודות חשמל תיקון ובניה קווי חשמל על ידיי חשמלאי מוסמך

אינסטלטור תיקוני אינסטלציה, שירות 24 שעות לפתיחת סתימה, מענה מהיר לפיצוצי צנרת והצפות

עבודות גבס בנית קירות גבס, סגירת קירות גבס, בידוד רעשים בחדרים

שירותים אלה ניתנים למשרדים, בתי עסק, מוסדות, ולמבנים משותפים. 
אתם כלקוחות מקבלים את השירות הטוב, האמין והמהיר ביותר!!!
הצוות שלנו הוא צוות מקצועי, ואנו מחויבים לתוצאות הטובות ביותר. 
אנו משקיעים בעשייה, מתמידים תמיד לספק את הלקוח וכך שני הצדדים מרוצים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל שימעונוב

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים13/09/121752 צפיות
הליך ביצוע עבודות טיח הפנים זהות לעבודות טיח חוץ, כאשר גם פה יש לבצע את שני השלבים גם יחד, שלב ההרבצה ושלב היישור. שכבת הגמר בטיח פנים הינה שליכט לבן אותה מבצעים באמצעות מלץ' או באמצעות חומר לח להחלקה.

מאת: יגאל שימעונובנדל"ן13/09/12887 צפיות
כמו בכל עסקת מקרקעין ונדל"ן, גם רכישת קרקע מחייבת אתכם לבדוק בראש ובראשונה את זהות הבעלים של הנכס. הבדיקה נועדה לצרכי וידוא שאכן האדם עימו אתם מנהלים משא ומתן בדבר רכישת הקרקע

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים10/09/121665 צפיות
אין אחד שזה לא קרה לו, שלא נתקל בזה בבית, בעבודה, בצבא או בבית מלון... אנחנו מדברים על סתימה בשירותים. לא כדאי לשבת ולחשוב על זה, בעצם לא כדאי לשבת על זה בכלל, בטח לא לפני שפתחנו את הסתימה...

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים09/09/12780 צפיות
למצוא אינסטלטור בפתח תקוה, מעצם היותה מרכזית, לא אמורה להיות משימה קשה מדי. אולם במאמר זה באנו לייעץ לכם מה לעשות במידה ואתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור ואינכם יכולים להשיג אחד כזה.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים11/08/12825 צפיות
זקוקים לצביעת דירה? הקירות כבר מתקלפים, הילדים התאמנו בחוג ציור וצביעה על קירות חדרם, התמונה שהורדתם השאירה אחריה "מזכרות" על קיר הסלון, ובתקרה בכלל יש כבר סימני רטיבות...

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים20/06/121145 צפיות
טיפים לצביעת משרד, מדריך על מתי כדאי לבצע צביעת משרד. על צביעת משרד פעיל, מאויש בצוות עובדים, בריהוט מלא וכן הלאה. מתי נזדקק לצביעת משרד? ועוד בהמשך המאמר

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים17/06/121001 צפיות
קניתם דירה? רוצים לקנות דירה? דברים שכדיי וצריך לדעת לפני קנית דירה או לפני כניסה לדירה בכול הנוגע לצנרת האינסטלציה

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222814 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223125 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211375 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211334 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211593 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211568 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211757 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica