חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אנחנו מדברים על סתימה בשירותים. לא כדאי לשבת ולחשוב על זה? בעצם לא כדאי לשבת על זה בכלל!!!

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים10/09/20121665 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין אחד שזה לא קרה לו, שלא נתקל בזה בבית, בעבודה, בצבא או בבית מלון... אנחנו מדברים על פתיחת סתימה בשירותים. לא כדאי לשבת ולחשוב על זה, בעצם לא כדאי לשבת על זה בכלל, בטח לא לפני שפתחנו את הסתימה...

מתי צריך פתיחת סתימה בשירותים

אתה מנסה להוריד את המים ושם לב שהם לא יורדים כמו שצריך, או לא יורדים בכלל. האסלה מתמלאת מים עד למעלה במקרה הטוב, או מתמלאת בכל מיני דברים צפים במקרה הפחות טוב. אין ספק, עסק ביש וריח מבאיש...

מה עושים לפני פתיחת סתימה בשירותים

דבר ראשון, מה לא עושים – לא מנסים להוריד שוב את המים! האינסטינקט הראשוני של כל אחד ואחד, הוא שאם המים לא ירדו בפעם הראשונה, נלחץ שוב, ואולי זה יוריד את הכל פנימה. אז זהו, שלא כך מבצעים פתיחת סתימה בשירותים. כך ממלאים את האסלה בעוד יותר מים, ורק מחמירים את המצב הקיים.

אז איך כן לפתוח סתימה בשירותים

אם החלטתם לנסות לפתור את הבעיה בעצמכם, קבלו ח"ח. עכשיו לבשו כפפות גומי להגן על ידיכם, וראשית רוקנו את המים שנקוו באסלה, לתוך דלי (או אם יש חצר ריקה מעבר לחלון, רק זהירות על הכביסה של השכנה!)... כעת הכניסו פומפה והחלו לשאוב פנימה והחוצה. בהנחה שתגלו כי פתיחת סתימה בשירותים זה לא עסק פשוט כל כך, ניתן לנסות גם בעזרת קפיץ ברזל מיוחד לפתיחת סתימות בשירותים.

פתיחת סתימה בשירותים - אזהרות!

יש כמה נקודות חשובות בטיפול בבעיה מסוג זה, ואחת מהן היא כאמור להגן על הידיים. רצוי גם להגן על הרצפה בעזרת סמרטוטים, והכי חשוב – להיזהר בעת שימוש בחומרים כימיים שונים, העלולים לפגוע הן בעור, הן בעיניים והן במערכת הנשימה. לא מומלץ למי שאינו מנוסה בכך. כן יש להיזהר בעת השימוש בקפיץ, שיש לו נטייה לקפוץ לכיוונים לא צפויים, ובמקום פתיחת סתימה בשירותים, יפתח לכם צרות אחרות.

לא הצלחתם לפתוח סתימה בשירותים

אם הפומפה והקפיץ לא סייעו לפתיחת סתימה בשירותים, והמים עדיין לא יורדים, מה עושים? אין ברירה, קוראים לבעל מקצוע. אינסטלאטור מחזיק בציוד הדרוש ובניסיון שלכם אין, אז אל תרגישו שלא בנוח להרים טלפון ולחייג למומחה.

וכדי שלא נצטרך שוב פתיחת סתימה בשירותים

שימו לב שמה שגורם לרוב הסתימות בשירותים הם גופים גדולים הנתקעים בצנרת, כגון תחבושות, טמפונים, מגבונים בלתי מתכלים, שקיות, שיערות, מקלונים לניקוי אוזניים וכמובן הבעיה המוכרת שגליל נייר הטואלט שנופל בשלמותו לאסלה. אז כדי שלא תזדקקו לשירותי פתיחת סתימה בשירותים בפעם הבאה, הקפידו שלא יגיע לאסלה שום דבר שלא אמור להגיע אליה...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע | יגאל אחזקות

שיפוץ כללי שיפוצים שיפוץ וצביעה שיפוצים כללים

עבודות חשמל תיקון ובניה קווי חשמל על ידיי חשמלאי מוסמך

אינסטלטור תיקוני אינסטלציה, שירות 24 שעות לפתיחת סתימה, מענה מהיר לפיצוצי צנרת והצפות

עבודות גבס בנית קירות גבס, סגירת קירות גבס, בידוד רעשים בחדרים

שירותים אלה ניתנים למשרדים, בתי עסק, מוסדות, ולמבנים משותפים. 
אתם כלקוחות מקבלים את השירות הטוב, האמין והמהיר ביותר!!!
הצוות שלנו הוא צוות מקצועי, ואנו מחויבים לתוצאות הטובות ביותר. 
אנו משקיעים בעשייה, מתמידים תמיד לספק את הלקוח וכך שני הצדדים מרוצים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל שימעונוב

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים13/09/121753 צפיות
הליך ביצוע עבודות טיח הפנים זהות לעבודות טיח חוץ, כאשר גם פה יש לבצע את שני השלבים גם יחד, שלב ההרבצה ושלב היישור. שכבת הגמר בטיח פנים הינה שליכט לבן אותה מבצעים באמצעות מלץ' או באמצעות חומר לח להחלקה.

מאת: יגאל שימעונובנדל"ן13/09/12888 צפיות
כמו בכל עסקת מקרקעין ונדל"ן, גם רכישת קרקע מחייבת אתכם לבדוק בראש ובראשונה את זהות הבעלים של הנכס. הבדיקה נועדה לצרכי וידוא שאכן האדם עימו אתם מנהלים משא ומתן בדבר רכישת הקרקע

מאת: יגאל שימעונובבניין ואחזקה - כללי09/09/12928 צפיות
באמצע הדחת כלים גיליתם שנדרשת פתיחת סתימה בכיור? ייתכן בהחלט שתצליחו לפתוח סתימה בכיור בעצמכם, גם מבלי להזדקק לעזרת אינסטלטור.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים09/09/12781 צפיות
למצוא אינסטלטור בפתח תקוה, מעצם היותה מרכזית, לא אמורה להיות משימה קשה מדי. אולם במאמר זה באנו לייעץ לכם מה לעשות במידה ואתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור ואינכם יכולים להשיג אחד כזה.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים11/08/12826 צפיות
זקוקים לצביעת דירה? הקירות כבר מתקלפים, הילדים התאמנו בחוג ציור וצביעה על קירות חדרם, התמונה שהורדתם השאירה אחריה "מזכרות" על קיר הסלון, ובתקרה בכלל יש כבר סימני רטיבות...

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים20/06/121146 צפיות
טיפים לצביעת משרד, מדריך על מתי כדאי לבצע צביעת משרד. על צביעת משרד פעיל, מאויש בצוות עובדים, בריהוט מלא וכן הלאה. מתי נזדקק לצביעת משרד? ועוד בהמשך המאמר

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים17/06/121002 צפיות
קניתם דירה? רוצים לקנות דירה? דברים שכדיי וצריך לדעת לפני קנית דירה או לפני כניסה לדירה בכול הנוגע לצנרת האינסטלציה

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232640 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223305 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica