חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים והמלצות לעבודות טיח, טיח חוץ, טיח פנים, תערובות טיח מוכנות

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים13/09/20121752 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים והמלצות לעבודות טיח

עבודות הטיח הן אלמנט הבנייה הקבוע והלא משתנה בכל הליכי הבנייה והשיפוץ גם יחד לאורך ההיסטוריה. ברוב המקרים, עבודות טיח הן שלב הביניים בין ייסוד שלד המבנה לבין המשך הקמת תשתיות המבנה לצרכי מגורים, מסחר וכדומה.

עבודות טיח

עבודות טיח מתבצעות הן ברמת הפנים והן ברמת החוף של המבנה (טיח פנים, טיח חוץ). הטיח העשוי בדרך כלל ממלט וחול מהווה את שכבת חיפוי הראשונית והמרכזית מעל יציקות הבטון ותשתיות השלד בכל מבנה. ברוב המקרים, סוג הטיח נקבע על ידי אדריכל המבנה או הקבלן הביצועי של הפרויקט, וזאת בהתאם לסוג הלבנים מהן הורכב שלד המבנה, רמת הלחות הסביבתית ועוד מספר משתנים.

עבודות טיח חוץ ופנים מתבצעות במסגרת הכנת השלד להמשך בניית תשתיות המבנה, והן מתקיימות כ-14 יום לאחר יציקות הבטון או גמר הבנייה.

טיח חוץ

טיח חוץ יש לבצע אך ורק בימים בהן השמש מפציעה. בטרם הנחת טיח יש לוודא כי המשטח עליו ינוח הטיח הינו חלק לחלוטין. מומלץ לבצע פעולת יישר באמצעות שפכטל, יישור בליטות וכדומה. טיח חוץ חייב להיעשות שני שלבים, האחד למטרת שכבת איטום והגנה והשני למטרות יישור והחלקה של שליכט טיח, צבע או חיפוי.

בתום פעולת השכבה הראשונה של הטיח, המכונה שכבת הרבצה, מומלץ לבצע הליכי אשפרה שיימנעו סדקים או בליטות בשלד המבנה. לאחר שכבת ההרבצה חובה לבצע שכבת יישור. כיום, נהוג גם לבצע שכבת טיח חוץ נוספת למטרות בידוד תרמי לבעיות אקוסטיקה ובידוד חום/קור. בכל עבודת טיח, חשוב להקפיד להרטיב קלות את המבנה יום לפני ביצוע עבודות הטיח. כמו כן, מומלץ לא לעצור ולהפסיק את הליך עבודות הטיח באמצע.

טיח פנים

הליך ביצוע עבודות טיח הפנים זהות לעבודות טיח חוץ, כאשר גם פה יש לבצע את שני השלבים גם יחד, שלב ההרבצה ושלב היישור. שכבת הגמר בטיח פנים הינה שליכט לבן אותה מבצעים באמצעות מלץ'  או באמצעות חומר לח להחלקה.

בשני המקרים, גם עבודות הטיח פנים וגם עבודות טיח חוץ, הפעולה מתבצעת לצרכי חיפוי או צביעת המבנה. חשיבות ביצוע עבודות הטיח על ידי אנשי מקצוע איכותיים ומנוסים הינה קריטית ומהותית, בעיקר משום ששכבות הטיח הן למעשה שכבות הבידוד, האיטום וההגנה של המבנה. אומנם, עבודות הטיח, אינן נראות לעין לאחר גמר הליכי הבנייה או השיפוץ, אך חשיבותן המרכזית באיכות חיי דיירי המבנה אינה מוטלת בספק.

תערובות טיח מוכנות

כיום, רוב קבלני הביצוע משתמשים בטיח המגיע בתערובות מוכנות ואיכותיות במיוחד. תערובות אלו מגיעות במיכלים מיוחדים והן מיועדות לשימוש מוכן לכל סוגי הבנייה הקיימים, לרבות, קירות בטון יצוק, בלוקי בטון, בלוק איטונג ועוד. כמו כן, קיימות תערובות המגיעות בצורת אבקה והן מיועדות לצרכי ערבול בשטח על ידי אנשי הביצוע.

בניה | שיפוצים | פיקוח בניה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בעלי מקצוע | יגאל אחזקות

שיפוץ כללי שיפוצים שיפוץ וצביעה שיפוצים כללים

עבודות חשמל תיקון ובניה קווי חשמל על ידיי חשמלאי מוסמך

אינסטלטור תיקוני אינסטלציה, שירות 24 שעות לפתיחת סתימה, מענה מהיר לפיצוצי צנרת והצפות

עבודות גבס בנית קירות גבס, סגירת קירות גבס, בידוד רעשים בחדרים

שירותים אלה ניתנים למשרדים, בתי עסק, מוסדות, ולמבנים משותפים. 
אתם כלקוחות מקבלים את השירות הטוב, האמין והמהיר ביותר!!!
הצוות שלנו הוא צוות מקצועי, ואנו מחויבים לתוצאות הטובות ביותר. 
אנו משקיעים בעשייה, מתמידים תמיד לספק את הלקוח וכך שני הצדדים מרוצים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל שימעונוב

מאת: יגאל שימעונובנדל"ן13/09/12887 צפיות
כמו בכל עסקת מקרקעין ונדל"ן, גם רכישת קרקע מחייבת אתכם לבדוק בראש ובראשונה את זהות הבעלים של הנכס. הבדיקה נועדה לצרכי וידוא שאכן האדם עימו אתם מנהלים משא ומתן בדבר רכישת הקרקע

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים10/09/121665 צפיות
אין אחד שזה לא קרה לו, שלא נתקל בזה בבית, בעבודה, בצבא או בבית מלון... אנחנו מדברים על סתימה בשירותים. לא כדאי לשבת ולחשוב על זה, בעצם לא כדאי לשבת על זה בכלל, בטח לא לפני שפתחנו את הסתימה...

מאת: יגאל שימעונובבניין ואחזקה - כללי09/09/12928 צפיות
באמצע הדחת כלים גיליתם שנדרשת פתיחת סתימה בכיור? ייתכן בהחלט שתצליחו לפתוח סתימה בכיור בעצמכם, גם מבלי להזדקק לעזרת אינסטלטור.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים09/09/12780 צפיות
למצוא אינסטלטור בפתח תקוה, מעצם היותה מרכזית, לא אמורה להיות משימה קשה מדי. אולם במאמר זה באנו לייעץ לכם מה לעשות במידה ואתם זקוקים לשירותיו של אינסטלטור ואינכם יכולים להשיג אחד כזה.

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים11/08/12825 צפיות
זקוקים לצביעת דירה? הקירות כבר מתקלפים, הילדים התאמנו בחוג ציור וצביעה על קירות חדרם, התמונה שהורדתם השאירה אחריה "מזכרות" על קיר הסלון, ובתקרה בכלל יש כבר סימני רטיבות...

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים20/06/121145 צפיות
טיפים לצביעת משרד, מדריך על מתי כדאי לבצע צביעת משרד. על צביעת משרד פעיל, מאויש בצוות עובדים, בריהוט מלא וכן הלאה. מתי נזדקק לצביעת משרד? ועוד בהמשך המאמר

מאת: יגאל שימעונובשיפוצים17/06/121001 צפיות
קניתם דירה? רוצים לקנות דירה? דברים שכדיי וצריך לדעת לפני קנית דירה או לפני כניסה לדירה בכול הנוגע לצנרת האינסטלציה

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232639 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223304 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica