חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד יוצרים לאתר אפיון מוצלח ולמה זה חשוב?

מאת: כותב מדופלםבניית אתרים16/09/2012897 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

באינטרנט יש פוטנציאל עצום לשיווק עסקים. אתר לעסק יוכל לסייע לכם לנצל את פוטנציאל זה, אך רק במידה וייערך אפיון אתר אינטרנט מוצלח. אפיון אתר אינטרנט זהו השלב הראשון עוד לפני הקמת האתר, והוא יכריע את הצלחתו בעתיד. האפיון כולל מספר מאפיינים לאתר שאותם מגדירים מראש כדי שבונה האתר יוכל להקים אתר אידיאלי עבור העסק שלכם, כדי שתצליחו להשיג את היעדים שהוצבו בתחילת הדרך. המעורבות של בעל העסק הכרחית בתהליך אפיון האתר שלו, וכמו כן נדרש גם ייעוץ של אנשי מקצוע שיתרמו מניסיונם בתחום. חשוב להגיע לניסוח קונספט מקורי כדי שהאתר יתבלט מעל למתחרים הרבים ברשת.

במידה ועורכים אפיון אתר אינטרנט לאתר תדמית, צריך לזכור שהאתר עומד להיות כרטיס הביקור של העסק בפני קהל ווירטואלי ענק, וכן הוא צריך להצליח להניע את המבקרים בו לפעולה מסוימת - הרשמה לאתר, השארת תגובה ועד להפיכה ללקוחות ממשיים של העסק. כדי להגיע אל אפיון אתר אינטרנט מוצלח, צריך להבין מהו המכנה שמשתף בין הלקוחות הפוטנציאליים שלנו, ומהי בעצם הסיבה שבגללה הם מגיעים לאתר שלנו: האם הם מחפשים מידע על פעילות העסק, או מידע אינפורמטיבי על התחום? אולי דווקא מבוקשם הוא ערך מוסף בנושא? כמובן שתוך כדי ניסוח האתר העתידי חובה להתחשב בתקציב כדי לנסח אפיון אתר אינטרנט ריאלי שנוכל להוציא לפועל. אין זו בושה להסתכל באתרים המתחרים וזה אפילו מומלץ, הרי בסופו של דבר מעטים המציאו את הגלגל וכל האתרים די דומים זה לזה, כך שתוכלו להבין כיצד אמור להיראות אתרכם ומשם לחשוב כיצד לשדרג אותו. כמו כן, בזמן אפיון האתר סוקרים מהם מילות המפתח שעלינו לכלול בטקסטים השונים, דבר שייעל את הקידום של האתר במנועי החיפוש, וגם לתכנן תפריטים נוחים לניווט כך שתהיה חווית גלישה נעימה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כותב מדופלם

מאת: כותב מדופלםספורט וכושר גופני - כללי02/06/131095 צפיות
אין כל ערר לגבי ערכיה הרבים של הפעילות הגופנית - אך היא לעיתים עלולה לגרום לנזקים אורטופדיים או להחריף בעיות בריאותיות קיימות. כדי שלא נצטרך חלילה להפסיק לרוץ ולהתאמן, עלינו פשוט לשמור על מספר כללים. את הכאב אפשר למנוע ובקלות - אז מדוע שלא נעשה זאת?

מאת: כותב מדופלםאופנה02/06/13980 צפיות
אנחנו הולכים ברחוב ורוצים שכולם ידעו במה אנחנו מתגאים ולאן אנחנו שייכים – צוות, פלוגה, סיירת, קבוצה, תנועה או ארגון, שאותו אנחנו רוצים לייצג יום יום. במיוחד חיילים לאחר משימה קשה במיוחד רוצים להראות לכולם את האתגר בו עמדו והצלחתם בו - אך ללא מדי צה"ל, צריך למצוא "תלבושת אחידה" אחרת. בדיוק לשם כך נועדו חולצות וכובעים מודפסים, שמחליפים את השלט שהיינו רוצים להסתובב איתו שיאמר לכולם - "תראו, אני משלהם!".

מאת: כותב מדופלםצימרים14/03/131213 צפיות
כשיוצאים אל סוף שבוע זוגי חשוב לנסות לא לקחת את טרדות היום יום איתנו, לנסות להניח את המציאות בצד ולהנות מהחופשה עד הסוף. הרבה פעמים אנחנו לוקחים עם המזוודה מגוון דאגות, שלא מאפשרות לנו להתרכז בבן הזוג, בנוף המקסים שמסביבנו ומההזדמנות הנהדרת להירגע ולהתפנק. נצלו את הרגעים להתנתק לחלוטין מהשגרה, כאילו אין שום בעיה שמחכה לכם שתחזרו - ורק כך תוכלו להתמודד עם כל המכשולים הרבה יותר טוב כשתחזרו. גם אם סוף שבוע בלבד נדמה לכם קצר מדי, תתפלאו לגלות כמה הזמן הזה חשוב עבור הזוגיות שלכם.

מאת: כותב מדופלםטיולים בארץ14/03/131008 צפיות
לקום בבוקר לתוך נופים ירוקים, עטופים בניחוח פריחה רעננה מעצי הפרי שנמצאים בשיא אונם, הבוקר חמים . הגיע הזמן לצאת לדרך, למסלול שכולו פרחים צבעוניים - זהו הגליל המערבי. טיול אל הגליל המערבי תמיד טומן בחובו צפייה בפריחה יפהפייה כלשהי - ובעונת האביב, כשהטבע במלוא הדרו, הגליל המערבי הופך לקסום ביותר.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131248 צפיות
ילדים זה שמחה - על כך כלל אין ויכוח. עם זאת, הורים רבים מגלים לאחר שנים שבהם גידלו את הילדים שהרומנטיקה נעלמה כליל מחייהם. הילדים תופסים את מירב אם לא את כל תשומת הלב, וכשהעבודה ברקע לצד סידורי הבית - אנחנו לא תמיד זוכרים להקדיש זמן לזוגיות שלנו. למרות שהדבר נשמע הגיוני וכי כל חיי נישואים מגיעים למצב זה בשל נסיבות החיים, אין כל סיבה להרים ידיים ולראות את הזוגיות שלכם דועכת. בעזרת כמה דברים קטנים תוכלו להחזיר את הלהבה לחייכם, ולהרגיש את האהבה בוערת בכם שוב. אל תמתינו - פן יהיה מאוחר מדי.

מאת: כותב מדופלםזוגיות ואהבה10/02/131267 צפיות
כל שנה, ב-14 בחודש פברואר, לבבות וורדים מציפים את פני כדור הארץ. וולנטיין דיי נחגג בכל רחבי העולם ובפרט בישראל, ורבים שמחים לחגוג אותו - הרי אין דבר יותר משמח לחגוג מאשר את האהבה. וולנטיין דיי חשוב בעיקר כל אלו שעד כה התחמקו מבילויים רומנטיים או פשוט לא מצאו להם פנאי - וכעת, התאריך הקסום הזה הוא ההזדמנות שלהם להוקיר את אהוב ליבם ולהעלות חיוך על פניו.

מאת: כותב מדופלםמשפחה וזוגיות - כללי10/02/131072 צפיות
פעמים רבות החוויה המשפחתית בחגים אינה חיובית במיוחד, במיוחד לא עבור הצד המארח - שעות של בישולים, הכנות וניקיונות בטרם אירוח המשפחה המורחבת, ולאחר מכן עוד שעות של סידורים וניקיונות נוספים. למה שלא תמצאו דרך אחרת להיפגש עם המשפחה המורחבת ולחגוג איתה את החג, שלא תדרוש מאמץ רק מצד אחד במשפחה - חוויה שבה כולם יצאו מורווחים, חוויה שתיחקק כזיכרון משפחתי מדהים?

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213600 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194077 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174875 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172711 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172278 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica