חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל האטרקציות לכל האירועים

מאת: אסף שמעוןצילום אירועים19/09/20121589 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הגימיקים האהובים ביותר בחתונות בפרט ובאירועים בכלל הוא צלם המגנטים. הצלם המיוחד שמגיע עם המצלמה והציוד הדרוש להכנת מגנטים עם תמונתם של האורחים און ליין. מגנטים לחתונה פרצו את הדרך לפני כמה שנים ומאז הפכו לסנסציה, תאמינו או לא, לא רק בישראל אלא בעולם כולו.

קשה לחשוב על זוג מתחתן שמוותר על הפינוק הקטנצ'יק הזה לאורחים. ומדוע אתם שואלים הפכו המגנטים לחתונה לאטרקציה שכזו? התשובה היא פשוטה, אין אדם שלא אוהב לראות תמונה שלו מתנוססת על גבי המקרר הביתי, המגנטים לחתונה הם מתנה חינמית בהחלט כך שלא צריך אפילו לפתוח את הארנק וכבר מקבלים אותה, הגימיק נחמד ומשעשע ולרוב התמונות יוצאות מבדרות להפליא וכוללות בתוכן חברים רחוקים או בני משפחה שמזמן לא פגשנו, הזדמנות נהדרת למזכרת חדשה.

חולצות לאירועים

אוקי, אחרי שאתגרנו את הצלמים והפכנו אותם לאנשי מלאכת יד העוסקים בין היתר ביצור מגנטים לחתונות מגיע תורם של אנשי האופנה והדפוס, אלו מצידם עסוקים כמעט בכל יום בהפקת חולצות לאירועים, חולצות ועליהם מתנוססות כתובות שונות ומשונות, עם תמונות של בני זוג, חתן או כלה, חתן בר מצווה או ילד יום הולדת אותו מבקשים להפתיע.

הדוגמאות רבות ומגוונות ולכל אחת מהן קטע ייחודי, יש הבוחרים לכתוב שאלה מקדימה ותשובה מאחורה, כמו למשל "מי אוהב אותך יותר ממני" עם תמונה מתנוססת של הכלה, ומאחור התשובה הבלתי נמנעת "אף אחד" המלווה בתמונתו של החתן.

עלות החולצות לאירועים אינה גדולה ואם מדפיסים כמות גדולה של חולצות ניתן להוזיל אותם יותר ויותר. את החולצות עצמן ניתן לרכוש בבית הדפוס בהצמנה מראש או בחנויות אחרות המוכרות חולצות טריקו מכותנה, חלקות מדוגמא או הדפס ובמידות מגוונות שיתאימו למשתתפי האירוע.

בכדי להצליח להפיק חולצות לאירועים בעלות איכות וטיב יש להתייעץ עם גרפיקאי בבית הדפוס, לבחור את החולצות הנכונות וגם את ההדפס המתאים ולהצליח להפיק את החולצות היפות והמרגשות ביותר. אין ספק שמדובר במזכרת הנשמרת לזמן רב והופכת לחולצה אהובה, שמזכירה אירוע מצחיק, חוויתי ומרגש שעברתם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131370 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131469 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131300 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131068 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121093 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210781 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181614 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171412 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171907 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172191 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica