חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דלתות הזזה לבית

מאת: דלתות פניםעיצוב תעשייתי 23/09/20121353 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דלתות הזזה הבית לרוב משמשות עבור ארונות מכל סוג שהוא כמו ארונות למטבח, ארונות בגדים וארונות אמבט. גם דלתות פנים הבית יכולות להיות דלתות הזזה ויתרונן המרכזי הוא שהן אינן תופסות מקום רב בחלל הבית. דלתות הזזה בנויות באופן כזה שמאפשר להם לנוע על גבי מסילות והן נפתחות לצדדים. השימוש בדלתות מהסוג הזה כיום בארץ ישראל הולך וגובר.

ניתן לבנות דלתות הזזה מחומרים שונים ומגוונים אך מה שחשוב הוא שהן ינועו בצורה תקינה וחלקה על גבי המסילות. תנועה חופשית תתאפשר רק אם איכות הפרזול האחראית על טיב המסילות והצירים. ניתן לחסוך במקום רב באמצעות התקנה של דלתות הזזה בארונות להבדיל מהתקנה של ארונות כנף שתופסות נפח רב מכיוון שנפתחות כלפי חוץ ופנים.

דלתות הזזה למקלחונים וארונות בגדים

רוב ארונות הקיר הם בעלי דלתות הזזה ובדרך כלל יותקנו עליהן מראות גדולות המאפשרות לדיירים בבית להתארגן בנוחיות. קיים מגוון רחב של סוגים ודגמים עבור ארונות בעלי דלתות הזזה, וכן מקלחונים בעלי דלתות הזזה אשר ייעשו מזכוכית או מחומרים פלסטיים כאלה ואחרים. מקלחונים אלו מספקים פיתרון מצוין הן ברמה השימושית והן ברמה האסתטית, הם נוחים לשימוש, לא תופסים מקום נרחב ונראים נהדר. יש לדאוג לתחזוקתן של דלתות ההזזה כך שיתאפשר להן לנוע על גבי המסילה ביתר קלות.

דלתות פנים הבית שניתנות להזזה- עיצוב ואיכות

דלתות פנים הבית גם הן יכולות להיות דלתות הזזה וניתן למצוא כמה סוגים וריאציות שלהן הנבדלות זו מזו בחומרים אשר מהן הן עשויות. כך למשל ניתן למצוא דלתות עשויות מעץ, פורמייקה, פורניר, זכוכית או מפלסטיק, דלתות הזזה מפלסטיק ניתנות לקיפול עד לקבלת צורה של אקורדיון.

דלתות הזזה אמורות להיות קלות ועל כן רצוי להקפיד על בנייה מתאימה של הדלת תוך כדי שמירה על הרוחב הרצוי, עד ארבעים וחמישה ס"מ. הכובד מהווה פקטור משמעותי בעיצוב של הדלת, דלתות כבדות עלולות במשך הזמן להתעוות, מה שלא יאפשר להם לנוע באופן תקין ואחיד על גבי המסילות. כמו כן יש לשמור על רוחב תקין של כארבעה מילימטר לפחות, כאשר מדובר בדלתות מזכוכית. ניתן לעצב את דלתות ההזזה באופנים שונים, הן יכולות לשלב מוטיבים דקורטיביים או להיות צבעוניות, מבריקות או בגוון מט.

במידה ויש ברשותכם תקציב כספי מכובד ניתן להשקיע בדלת הזזה מזכוכית, מחוסמת בעובי של כשישה מילימטרים. חשוב להקפיד על התאמה בין העיצוב של הדלת לעיצוב הכללי של הבית, כך שאם ביתכם מעוצב בצורה מודרנית מומלץ להתקין דלתות הזזה מעוצבות בצורה מינימליסטית על מנת לשמור על מראה נקי ואלגנטי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איה דיזיין -

הדלת פותחת בפנינו את הבית.
חברת איה דיזיין מייבאת דלתות פנים.
דלתות פנים איה דיזיין מגיעות בחיפוי פורניר המעניק עיצוב מיוחד לדלת ולמשקוף.
את דלתות פנים איה דיזיין ניתן לקבל במגוון רחב מאד של פורנירים טיבעיים ומשובחים.
לפרטים נוספים:
היכנסו לאתר שלנו:http://www.aya-doors.com/

או בטלפון: 03-9607073 .

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דלתות פנים

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים19/05/13944 צפיות
דלת הזזה היא לא עוד סוג של דלת פנים, אלא גימיק בעיצוב הבית אשר מאפשר ליצור עיצוב ייחודי לחלל. בנוסף דלת הזזה היא גם פתרון שמאפשר לנצל בצורה יעילה את החללים של החדרים הקטנים. מבחינת הגימור, דלתות הזזה יכולות להגיע בשלל גימורים וצבעים, כאשר המשתנה החשוב ביותר הוא סוג "הכיס" שלתוכו נכנסת הדלת. דלתות הזזה קלאסיות נגררות על גבי המסילה החיצונית ונשארות לצד הדלת במקביל לקיר. החידוש המהפכני בתחום דלתות ההזזה הוא כיס שמותקן בתוך הקיר. הכיס הפנימי יחביא לחלוטין את הדלת כשהיא במצב הפתוח ויפנה עוד יותר מקום בחלל החדר.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים25/04/13755 צפיות
דלתות פנים מעוצבות יכול לשנות את המראה של הבית מקצה לקצה. אם בעבר, אנשים לא ייחסו חשיבות רבה אל הדלתות הפנימיות אשר הותקנו בבית ולכן ברוב הבתים ניתן היה לראות דלתות פשוטות ודומות העשויות מחומרים פשוטים, כיום המצב השתנה לחלוטין.

מאת: דלתות פניםאדריכלות פנים15/03/13911 צפיות
בשנים האחרונות ניתן לראות כי יותר ויותר מזמינים דלתות הזזה למרפסות ביתם ולחדרים שונים. מאמר זה יגולל בפניכם את כל היתרונות של דלתות פנים מסוג הזזה ואת האפשרויות השונות העומדות בפניכם.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים27/01/13859 צפיות
לפעמים, פנים הבית חשוב הרבה יותר מהמעטפת החיצונית שלו. הנחה זו מאפיינת במידה רבה את החשיבות הגוברת שמייחסים לדלתות פנים כיום. עם הזמן, יותר ויותר אנשים הבינו כי צריך להשקיע בהן לא פחות מאשר אלה החיצוניות, ולעמוד בגבורה במשימה הלא פשוטה כלל- והיא בחירת דלת שתהיה לא רק שימושית, אלא גם תשפר את מראה הבית במספר דרגות.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים27/01/13779 צפיות
כל אחד מאיתנו זקוק לדלתות פנים בביתו מלבד מעצבים עם סגנון עיצוב פנים ייחודי אשר החליטו לוותר על דלתות ומשקופים בביתם. כיוון שקיימים כל כך הרבה סוגים של דלתות פנים, על כל אחד מאיתנו מוטלת המשימה לאתר את הדלת המתאימה ביותר לעיצוב הסגנוני הכולל של הבית וכן דלת המתאימה לגודל החלל בו היא אמורה להיות מותקנת.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים16/12/12894 צפיות
דלתות הן שער הכניסה לעולמנו הפרטי והמעוצב. אם בעבר לא הושם דגש רב על כל הקשור אל עיצוב הפנים של הבית, בעשר השנים האחרונות תחום עיצוב הפנים הפך להיות אחד התחומים האופנתיים ביותר ובהתאם כל המוצרים והרהיטים לבית המוצעים על ידי היצרנים. מאמר זה ידון בכל הקשור אל דלתות בביתכם ויגדיר את תפקידה של דלת פנים על מנת לעזור לכם לבצע את הבחירה הנכונה של אותן דלתות המתאימות לביתכם.

מאת: דלתות פניםעיצוב פנים16/12/12740 צפיות
בעשור האחרון ניתן לראות פריחה בעולם עיצוב הפנים, דבר אשר כולל דלתות פנים ודלתות כניסה לבית. אם בעבר, דלתות הפנים בבתים היו לרוב זהות וזאת משום היצע מוגבל של עיצובים, כיום המצב השתנה.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב תעשייתי

מאת: בנימין קלינגרעיצוב תעשייתי 12/04/202577 צפיות
הנחיות להליך קבלת ההיתר לשימוש חורג ההליך לקבלת ההיתר לשימוש חורג הינו תהליך מורכב ועיתים לא מוכר. במאמר זהנעשה כל שניתן על מנת להקל על הבנת הדרישות החוק והתקנות בנדון. רצ"ב הנחיות מפורטות. שרות זה ניתן לגולשי האתר , המיידע לנוחיותכם ועל אחריותכם בלבד.אלו שאינם מגישים את הבקשה דרכינו מומלץ שיקבלו סייוע מקצועי ומשפטי. לתשומת ליבכם, תהליך הוצאת היתר הבניה היינו הליך מנהלי מורכב ובעל היבטים תכנוניים וחוקיים רבים. לכן, מומלץ כי קלינגר תילווה בצמוד את ההליך כולו, ובכך תמנעו מ אי הבנות מקצועיות

מאת: moraleעיצוב תעשייתי 30/07/192393 צפיות
בשביל שמעצב תעשייתי יזכה בפרס בינלאומי, הוא צריך להיות מוכר, הוא צריך לעבוד בחברה או בסטודיו מוכר, שתשומת הלב מופנה אליו. אנחנו יכולים להניח שלא מעט מעצבים תעשייתיים שעובדים בחברות או במקומות לא מוכרים, גם הם מתכננים ומעצבים מוצרים ברמה מאוד גבוהה, אך מאחר והזרקור לא מופנה אליהם ואין להם את הקשרים המתאימים, אז ייתכן מאוד שהם לא זוכים לחשיפה כמו מעצבים אחרים.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 10/05/181566 צפיות
מה הם היתרונות של שימוש באבקות צבע על פני שימוש בריסוס או במרקם הנוזלי המוכר? קראו את הדברים הבאים והיכנסו אל עולם של צבע שלא כל אחד מכיר בכלל.

מאת: אמיר לניאדועיצוב תעשייתי 15/10/172029 צפיות
המאמר מתאר את היתרונות והחסרונות בלקדם מיזם/ בלעצב מוצר באופן עצמאי, או להשתמש בגורמים חיצוניים לקידום מיזם/ לעיצוב מוצר.

מאת: רוני הכהןעיצוב תעשייתי 13/10/171996 צפיות
חלק ניכר מהעניין הוא תלוי עיצוב חללים מסחריים שאיתו יכולים לעורר את העסק לחיים ולהכניס את כל המסרים האלה שמכוונים בדיוק לסגירה של עסקאות רווחיות.

מאת: טל כדוריעיצוב תעשייתי 08/03/152237 צפיות
עם הוזלת מחירי הטאבלטים ועלייה בכמות החברות המסוגלות לתפור לעסקים אפליקציות המתאימות בדיוק לצרכי האירגון הפנימיים או לקוחות החברה. אנו רואים יותר עמדות משולבות טאבלט ככלי אירגוני שהשימוש בו רחב.

מאת: outdoordesignעיצוב תעשייתי 08/02/152175 צפיות
זהבי פלדות היא חברה ותיקה המספקת ללקוחותיה את כל פתרונות הפלדה האפשריים בצורה בטוחה, אמינה ומקצועית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica