חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסחר בבורסה: גם אתם יכולים

מאת: betraderמט"ח23/09/2012882 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

למרות שאדם מן השורה אינו זקוק לרישיון כדי לסחור בבורסה, הוא אינו יכול לבצע זאת ישירות אלא באמצעות  הבנקים או ברוקרים. ההליך הינו פשוט וכל שעליכם לבצע הינו לגשת אל סניף הבנק שלכם ולקבל הרשאה אל מערכת המסחר של הבורסה ועל ידי מחשב ואינטרנט לבצע את הרכישות והמכירות. כשהינכם פונים לסחור בבורסה באפשרותכם הגישה לסחור עצמאית באמצעות הבנק שלכם או ברוקר. אם אינכם בקיאים בנושא ואתם מעדיפים לסחור דרך צד שלישי, מומלץ דרך בית השקעות, שם יעניקו לכם יחס אישי יותר והתכוננות מוחלטת לרצונותיכם.  ראוי לציין גם כי העמלות שגובים בתי ההשקעות נמוכים מאשר בבנקים.

מסחר בבורסה: מהו המסחר העצמאי?

אם הגעתם להחלטה על מסחר בבורסה אך אינכם ששים להתנהל באמצעות צד שלישי, פעולה זו נקראת "מסחר עצמאי".זהו אחד הנתיבים בעידן החדש של מסחר בבורסה אם באמצעות רכישת CFD, אגרות חוב, מניות,  או מסחר במט"ח. כך יש לכם את האופציה  להשקיע, לקנות או למכור בצורה עצמאית וללא תלות בשום גורם. לאילו שאינם בעלי בקיאות בנושא נסביר כי אפילו אם הגעתם להחלטה לסחור בצורה עצמאית, יש לגשת אל הבנק או הברוקר ולקבל באמצעותם נתיב גישה אל המערכת המסחרית של הבורסה מכיוון שאת הגישה אל הבורסה אפשר לבצע רק באמצעות חבר בורסה, המהווה מתווך בין הבורסה לסוחר הפרטי. בישראל נכון להיום כול הבנקים הם חברי בורסה  וישנם עוד ארבעה עשר חברי בורסה שאינם בנקים ונקראים ברוקרים או בתי השקעות.

השיטות השכיחות למסחר בבורסה

כפי שציינו קודם, ניתנת לכם אפשרות הבחירה של אופן המסחר בבורסה: באמצעות הבנק או על ידי כל בית השקעות, בכדי לזכות בנתיב גישה אל הבורסה. מה כדאי יותר? המסחר באמצעות הבנקים הינו עסק לא זול בשל העובדה שהבנקים נוטלים בעבור השירות הזה ריביות גבוהות שלא מעט פעמים אף עסקה משתלמת הופכת לבלתי כדאית בגלל סיבה זו. הסחר העצמאי באמצעות ברוקר הינה אופציה כדאית הרבה יותר בשל העובדה שהריביות שהם גובים נמוכות בצורה משמעותית מהריביות שהבנקים גובים. יש לציין כי ברוב בתי ההשקעות אתם תידרשו לרף מינימאלי של השקעות בסכום של כ עשרים אלף ₪ בממוצע. אחת האופציות היא לסחור על ידי מסחר אוטומטי או כפי שהוא מקרא גם מסחר אלגוריתמי.המסחר האוטומטי הינו בעצם תוכנת מחשב המעבירה פקודות רכישה או מכירה באמצעות אלגוריתם ממוחשב כאשר במקביל היא מעבדת ומנתחת כל אינפורמציה שמתרחשת בבורסה בזמן מסוים, ופועלת בהתאם.

מה זה Interactive broker?

אז הגעתם להחלטה לסחור אף בבורסות נוספות כמו לדוגמה בורסה אמריקאית. אם אתם עומדים לפני הצעד הזה, מומלץ שתדעו שלבצע זאת דרך חבר בורסה ישראלי אינו רעיון מוצלח במיוחד זאת בשל העובדה שאם המסחר בבורסה הישראלית הוא בעבור ריביות גבוהות, הדבר הופך ללא כדאי לחלוטין אם תנסו לפזול לעבר ארצות אחרות דרכם בגין עמלות גבוהות אף יותר. האפשרות הכדאית ביותר בנסיבות הללו הינה ברוקר אמין שניתן לסמוך עליו שהעמלות שהוא גובה נמוכות. אחת האפשריות שכדאי לשים עליה את הלב היא Interactive broker , שהיא אחת מבתי ההשקעות האמינות ביותר בארצות הברית ובעלת הדירוג הגבוה ביותר מבחינת מוניטין, אמינות ויעילות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

BeTrader -מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת betrader

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: betraderבורסת ת"א03/03/131965 צפיות
מסחר בבורסה- קודם תלמד - אחר כך תבין

מאת: betraderבורסת ת"א13/02/131305 צפיות
מסחר בבורסה- לאט ובזהירות כאשר היית קטן, היית מטפס על העצים, מושך לבנות בצמות, משתולל בתוך הבוץ ומסתכן בכל דרך אפשרית. זה היה חמוד מאוד בעיני כולם, אך כעת עלייך להתבגר ולנהוג בצורה רצינית יותר, בעיקר אם אתה מתכנן להיכנס אל שוק ההון ולעסוק במסחר.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131117 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131185 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאמרים נוספים בנושא מט"ח

מאת: מסחר בינלאומימט"ח08/06/152458 צפיות
בשנים האחרונות אנו שומעים הרבה על מסחר בפורקס, אתם בוודאי יודעים שזה משהו הקשור לשוק ההון. אך לא כולם יודעים מהו בדיוק מסחר בפורקס ומה ההבדל בינו לבין מסחר בשוק ההון. הרשו לי להסביר לכם בקצרה מהו מסחר בפורקס ומדוע הוא הופך להיות לכל כך פופולארי.

מאת: אריאל כהןמט"ח26/02/151900 צפיות
הדולר הוא ללא ספק אחד המטבעות היותר חשובים שיש לנו בכלכלה העולמית. ישנם עוד מספר מטבעות ששווים הרבה מאוד, אך היוקרה היא ללא ספק של הדולר עצמו.

מאת: רן טוביהמט"ח12/01/151977 צפיות
מהו למעשה "המסחר החברתי"? מדוע מתרבות החברות שמצטרפות למתן שירות לסוג מסחר זה? האם זה אמור ללמד שמדובר בסגנון מסחר שלכאורה מאוד כדאי?

מאת: שמעוןמט"ח24/12/141960 צפיות
מטבחים הם המקום שבו אנחנו מכינים לעצמנו אוכל, בין אם זה אוכל בסיסי, ארוחות גורמה או אפילו ארוחות מוכנות שאנחנו פשוט מכניסים לתוך המיקרוגל ומחכים 30 שניות.

מאת: רן טוביהמט"ח15/12/141863 צפיות
סוחרים שמנתחים את השוק בגישה הפונדמנטלית עושים שימוש נרחב בחדשות הכלכליות. האם הסוחר בגישה הטכנית אמור להתעלם מהן? מסתבר שאפשר - אך בהחלט לא תמיד רצוי!

מאת: רן טוביהמט"ח08/12/141855 צפיות
הטעות הגדולה ביותר שעושים סוחרים כשהם בוחרים עם איזו תוכנה הם מעוניינים לעבוד, וכיצד אתה תימנע מאותה טעות! ואם בכל זאת כבר שגית - איך תתקן זאת אחת ולתמיד.

מאת: רן טוביהמט"ח30/11/141880 צפיות
למסחר במטבע חוץ אכן יש פוטנציאל רווח אדיר ותוך אפשרות שזה יקרה בפרק זמן קצר, אבל גם אסור לך להתייחס בביטול או זלזול למספר לא קטן של מהמורות שיכולות להסב לך נזק!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica