חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

interactive broker – מתחשק לך להגדיל ראש?

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/20131116 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ייתכן ותהיו מופתעים מכיוון שתגלו כי האפשרויות בתוך השוק האמריקאי הינן עצומות. מדובר במסחר שונה מהמסחר אשר מתבצע בתל אביב. כמו כן, במסחר זה, של שוק ההון בארצות הברית, תוכלו לסחור בצורה יעילה, מהירה, בכמה ערוצים בו זמנית וביותר מעשרת אלפים סוגי מניות שונות. מחזורי המסחר הגבוהים יפליאו אתכם ותוכלו לגלות כלים פיננסיים אשר יעזרו לכם בקיומו של הסחר המוצלח ביותר.

חשוב כי תכירו היטב את הכללים מכיוון שהמסחר בארצות הברית מתבצע בצורה קפדנית ביותר. ככל שתדייקו ותכירו אותו על פרטיו השונים, תעלה הסבירות לכך שתצליחו להרוויח.

interactive broker- במה ניתן לסחור?

בארצות הברית קיימות ארבע בורסות עיקריות כאשר הבורסה המרכזית והמשפיעה ביותר ביניהן הינה וול סטריט. בבורסה זו תוכלו לבצע מסחר בחוזים עתידיים, אופציות, מניות,אגרות חוב ועוד. במידה ותרצו בכך תוכלו לנצל מצבים שונים המזמנים את ירידתם ניירות הערך. תוכלו לקנותם מהברוקר, למכור אותם ולקנותם במחיר נמוך. בצורה זו תוכלו להרוויח מירידת ערכו של הנייר.

קיימות דרכים נהדרות נוספות עבור יצירת רווחים: מסחר עצמאי למשל, יאפשר לכם לסחור בכל מקום ובכל זמן. כל שתצטרכו הוא להצטייד במחשב, אישור כניסה, פתיחת חשבון, קוד משתמש, סיסמא, רשת אלחוטית ותוכנת מסחר אינטרנטית. מסחר בצורה עצמאית ירחיב את יכולתכם לקצור רווחים. תוכלו לסחור במניות, לעסוק במסחר במט"ח, ניירות ערך, זהב ועוד.

במידה ואתם חוששים מביצוע מסחר בבורסה אשר מצריך לקיחת סיכונים גבוהים, רצוי כי תתמקדו בסוג מסחר אשר מאפשר לכם לסחור בביטחון מקסימלי. ראשית, תוכלו לעסוק במסחר אשר נקרא CDF. מסחר בCDF נקרא גם חוזה הפרשים והוא מתבצע בין שני סוחרים אשר קובעים מראש את ערכו של המסחר. במקרה של חוזה הפרשים אין המנייה שייכת לסוחרים אך הם כן יכולים להרוויח ממנה. נוסף על כך תוכלו לסחור באמצעות קרנות גידור. מדובר בצורת מסחר בעלת סיכונים פחותים ביותר.

אם אתם רוצים לסחור בצורה ספונטנית, תוך ניצול מצבים שונים ומשתנים אשר חלים על השוק, תוכלו לסחור באמצעות חבר בבורסה. בדרך זו תחסכו מעצמכם את תשלומי העמלות הגבוהות אשר גובה הבנק.  שימוש בשירות אינטראקטיב ברוקר  עשוי לאפשר לכם את כל אלו, המסחר תמיד יהיה זמין עבורכם, פשוט ונגיש.

במידה ואתם מביטים על כל ההיצע הזה ונבהלים מעט, תוכלו לפנות ולקבל יעוץ מבעל מקצוע. יועץ השקעות אישי אשר יישב אתכם, ישמע את רצונותיכם ואת אופן ראייתכם, יידע כיצד להנחות אתכם לסחור לפי שיטות המסחר המתאימות לכם ביותר. רבים מבצעים מסחר בעזרת interactive brokersונהנים מההיצע הרב והקלות בה מתבצע המסחר. מסחר בעזרת interactive broker עשויי לפתוח לכם את העולם, להעניק לכם אנרגיות, ריגושים ולמלא את כיסיכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

BeTrader -מסחר בבורסה, תשקיע בעצמך!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת betrader

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

מאת: betraderבורסת ת"א03/03/131965 צפיות
מסחר בבורסה- קודם תלמד - אחר כך תבין

מאת: betraderבורסת ת"א13/02/131305 צפיות
מסחר בבורסה- לאט ובזהירות כאשר היית קטן, היית מטפס על העצים, מושך לבנות בצמות, משתולל בתוך הבוץ ומסתכן בכל דרך אפשרית. זה היה חמוד מאוד בעיני כולם, אך כעת עלייך להתבגר ולנהוג בצורה רצינית יותר, בעיקר אם אתה מתכנן להיכנס אל שוק ההון ולעסוק במסחר.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131185 צפיות
בוא לכאן ותתחיל להרוויח - interactive broker אם אתם בעלי ניסיון בשוק ההון של ישראל, טעמתם וניסיתם, חוויתם, הצלחתם, הפסדתם ואחרי כל אלו מתחשק לכם לנסות את מזלכם בעולם הגדול באמת, תוכלו לסחור עם interactive broker בשוק ההון של ארצות הברית.

מאת: betraderבורסת ת"א06/01/131037 צפיות
interactive broker –תנסו את זה בבית אם תיקחו משקפת ותעמדו על המגדל הכי גבוה במדינה אולי תוכלו לראות את הקצה של וול סטריט רוחש חיים ואנרגיות.

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161954 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148288 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131778 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131782 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica