חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורסי אנגלית לשיפור השפה

מאת: משה יורילימודי שפות24/09/2012851 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האו איז יור אינגליש?

כאשר ברצוננו לגלוש לאתרים מרחבי העולם או כשאנו מטיילים לנו בחוץ לארץ וחייבים לדבר עם אנשים מסביב, אנו זקוקים לשפה האנגלית. מה לעשות, בשפת הקודש משתמשים רק כמה מיליונים בודדים, אך את שפת האנגלית דוברים בכל מקום. מסיבה זו חשוב מאוד לשלוט היטב בשפה האנגלית, בחוקי הדקדוק ובאוצר המילים. בעזרת השפה ניתן יהיה לדבר ולתקשר עם בני אדם מכל העולם, להיחשף למגוון רחב של מידע, ידע ולהכיר תרבויות חדשות. אך לפני הכל - חשוב לשלוט בשפה האנגלית.

לימוד שפה

אל חשש, אם הייתם חייבים תרגום לעברית בסרטים ומאוד השתדלתם להימנע מלדבר עם אנשים באנגלית, עדיין לא מאוחר מידי ללמוד עוד שפה. היום, גם מבוגרים וגם צעירים מסוגלים בקלות לרכוש את השפה האנגלית עם קצת השקעה, שכן אחרי הכל לא מדובר על משימה כל כך מסובכת. בעזרת קורס אנגלית מקצועי והמורים הנכונים ניתן ללמוד לדבר באנגלית בזמן קצר.

כשמדובר בלימודי שפה זרה, חשוב להבין שמדובר בדבר שאורך זמן. ללמוד עוד שפה זהו לא עניין שמתרחש בבת אחת, וכדי לראות תוצאות, חשוב לעבוד ולהתאמץ. לצד הלימודים בכיתה, רצוי גם להחשף לתרבות, בעזרת קריאת ספרים וצפייה בסרטים. כך אוצר המילים שלכם יתרחב, השימוש בשפה יהיה קל יותר ואתם תהנו מהחוויה.

מהי הדרך הנכונה ללמוד אנגלית?

ללמוד אנגלית זה לא דבר פשוט. בשביל זה יש צורך בתכנית טובה שבעצם רק קורס מקצועי מסוגל להעניק, מדריכים איכותיים שביכולתם לעזור בעיבוד המידע החדש, חזרה בבית על חוקי הדקדוק והזמנים והכי חשוב - חשיפה מרובה לתרבות האנגלית. בעזרת כל אלה ביחד ניתן ללמוד במהירות את כללי השפה, לשפר את אוצר המילים ולהרגיש בנוח לדבר באנגלית.

איפה אפשר ללמוד אנגלית? כמה זמן זה ייקח?

אם סוף-סוף הבנתם שזה הזמן ללמוד או לשפר את האנגלית, כאן ניתן להתחיל. לעוד אינפורמציה על לימודי אנגלית בישראל וקבלת תשובות לשאלות שפה - http://www.english-kids.co.il/?cat=4. בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה יורי

מאת: משה יוריאומנות - כללי16/01/137705 צפיות
כשתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו משתנקים מציפייה והתרגשות וכמו כן ממתינים לשנייה שיהיה בזרועותינו, רק בכדי שייצא לנו לאבזר אותו בלבוש מעוצב בול כמו של בוגרים - אוברול לקטנטנים, תיקי צד, שורטס מגניב ועוד מגוון חלקי לבוש מעוררי קנאה.

מאת: משה יוריאתיקה16/01/1315078 צפיות
מאז ומעולם גמרתי אומר להקים עסק עצמאי בענף האדריכלות. מפאת זאת, הלכתי ללמוד ולקחתי הלוואה להקמת חנות. עם זאת, חיש קל הגעתי למסקנה שע"מ להצליח בתחום המדובר, יש הכרח לגבש אסטרטגיה ולארגן את הכספים אפקטיבית. בלי ספק, אין זה פשוט לעסוק בתחום זה, אך זה אפשרי לנצח. קיימות דרכים שונות שמטרתן להסביר כיצד להתפתח.

מאת: משה יוריחיות בר02/12/1215025 צפיות
בפרסום זה בחרתי לחלוק עימכם קוראיי אפילו עם במעט מהמחשבות וההתלבטויות אשר היו לי כשהייתי צריך להחליט ולשכור צלם מיומן ביולי האחרון לבר מצווה של בני. הנני בטוח שעבור חלק מהקוראים היו אותן התלבטויות שהעסיקו אותי ועבור רוב הקוראים עדיין יהיו. תהיות פשוטות כ: כיצד להחליט ואולי מה צריך לבדוק - הסיבה העלתי עבורכם מספר נקודות להתחיל איתן:

מאת: משה יוריCRM28/11/128023 צפיות
בהנחה וכבר הקמתם אתר ברשת, דאגתם לעיצוב, העליתם אליו תוכן רציני והשקעתם בו זמן - יש לבדוק אחסון. כל פורטל ברשת, פרטי או מסחרי, מהותי שישמר על פני שרת. שרת כזה, הינו סופר מחשב שלאו כמו הביתי באפשרותו ניתן לגבות כמויות קבצים ומידע.

מאת: משה יוריפיסול25/11/127578 צפיות
לכאורה, לגמרי מקצוען כשרוני יוכל להפיק תוצרת ייחודית - מתצלום רגיל. עבור דבר כזה - יש להחזיק במכשירים ספציפיים ובכשרון אומנותי. הלכה למעשה, בכדי לעשות זאת יפה - על המומחה, בראש ובראשונה, לתקן את התצלום בעזרת אפליקציות ייעודיות. מעבר לכך, הוא חייב לדעת היטב באיזה ציוד עליו לעשות שימוש, לדוגמה: סוג המדפסת ואביזרי המסגור.

מאת: משה יוריאטרקציות20/11/127674 צפיות
תתחילו לארוז. חברים יקרים, המצוקה שלכם מוכרת; חלק גדול מדיי מאזרחי המדינה אינו מסוגל לשרוד במדינה שלנו! המיסים מתייקרים, כלי התקשורת מסיתים ואנו איננו מאמינים במנהיגים שלנו. בפרט עכשיו, כשאנו מתקרבים לבחירות, האיסלאם מתחזק בעולם ומתרחקים מהרצון להישאר.

מאת: משה יוריאדריכלות20/11/127739 צפיות
בחודש האחרון היו לי כוונות לשנות את עיצוב קירות ביתי, רק שלא התחשק לי פוסטר נחמד - אלא לקנות יצירות מקוריות באמת. אחרי שבדקתי באינטרנט, גיליתי כי יש הרבה אפשרויות מעניינות וברות השגה, כגון טפט דקורטיבי - כך הצלחתי להבין שנמצאת בידיי האפשרות - לבחור באופן חופשי איך לבנות היצירה או לקחת תצלומים אישיים, נגיד זכרונות מאירופה. למעשה, עם מכונות מיוחדות - אכן אפשרי ליצור משהו מקורי על מגוון מוצרים, סתם לדוגמה - תיקים ואביזרי לבוש.

מאמרים נוספים בנושא לימודי שפות

מאת: נטלי אינטרדבלימודי שפות27/04/222627 צפיות
לא מעט הורים נתקלים במקרים של ילדים שלהם אין חשק, כח רצון או יכולות למידה של שפה חדשה אשר היא לא שפת אם. ובכן, מה אנו כהורים יכולים לעשות כדי לעודד את הילדים שלנו ללמוד את השפה האנגלית כשפה שניה ולגרום להם לאהוב את זה?

מאת: Daniel.Bלימודי שפות30/01/192099 צפיות
בעידן הגלובלי שבו אנו חיים, כמעט בלתי אפשרי להתקדם מקצועית מבלי ללמוד לדבר אנגלית ברמה גבוהה ביותר. תכניות הטלוויזיה שבהן אנו צופים, משחקי המחשב שאנו משחקים וכמובן, האינטרנט שבו אנו גולשים חלק ניכר משעות היממה משפרים באופן משמעותי את האנגלית שלנו - אך לא מספיק כדי לשדרג אותה לרמה שתאפשר לנו להתחרות בדוברי אנגלית כשפת אם במשרות המחייבות כישורים מסוג זה.

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173220 צפיות
העברת מידע תיאורטי אינה מספקת

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/173484 צפיות
הטכנולוגיה מאפשרת לנו ללמוד מחוץ לכיתות

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172979 צפיות
לעתים ניהול שיחה בסיסית הוא דבר מספק

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/172490 צפיות
השוק הישראלי גדול יותר מבעבר

מאת: נינה כהןלימודי שפות13/02/171965 צפיות
עלות הלימודים מעניינת רבים

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica