חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נערות ליווי והסכנות שבאות איתן

נערות ליווי והסכנותשאתם לוקחים

נכון להיום אחד  מתוך שלושה גברים שמים פעמיהם אל נערות ליווי ומשלמים ממיטב כספם בעד שירותי מין. מאז ומתמיד הפחד ממחלות המיניות  היה בסביבתנו ומעבר לפינה ולכן,חברות רבות של קונדומים משקיעות מיליוני  דולרים בשנה כדי לפרסם ולהזהיר  אנשים מפני הסכנות של המחלות המיניות.

כידוע לנו נערות  ליווי מתעסקות ביחסי מין מרוביםוכך גם כן הסיכוי שלהן לקבל מחלות  מין שונות הוא גבוה מאוד ולכן חובהעל כל אחד ואחד מאיתנו, שיוצא עם נערתליווי, להשתמש מאמצעי מניעה. זה לא רק נוגעבנושא של נערות ליווי אלה כל סוג של מיןהכולל חדירה צריך להיזהר מהסכנות המסתובבותבסביבתנו מבלי שנדע עליהם.

מחלותשאי אפשר לברוח  מהן?

אפשר בימינו להימנעמכמעט כל מחלת מין בעזרת שימוש  של אמצעי מניעה, אך לאחרונה התגלה  סוג של "ספיד"\ "איידס" שעובר  דרך הקונדומים הפשוטים ומה  שהופך את אמצעי המניעה שלכם ללא  יעילים בכלל מהגנה נגד מחלות! נכוןלהיום אין פיתרון למחלת ה"איידס" מכיווןשהווירוס עצמו מתפתח ומשתנה לפני שאפשרלעלות על פיתרון ותרופה שתלחם נגדו.

מחלה זאת מאודמסוכנת מכיוון שאי אפשר לברוח ממנהאם עושים מין מכל סוג ומחלה  זאת נמצאת בהרבה מקרים אצל  נערות ליווי ומהן המחלה מועברת לגבריםאו נשים אשר היה להם קשר מיניכל שהו, ומאותם אנשים שהיו אצל נערות  הליווי המחלה משתחררת לעולם הפתוח  לכל האנשים הנמצאים בסביבתם הקרובה.מחלה זאתי יכולה לעבוד דרך נוזליםשונים הבאים מהאדם הנגוע במחלה,וגם כן האוויר שאותו אדם מוציא  מסוכן ויכול להדביק אנשים אחרים.בגלל שווירוס זה מעלה את טמפרטורת הריאותונדבק למערכת העצבים במוח שלכם בעיקר בחלקששולט בפה האדם, הלשון שלכם משחרר יותרמדיי ריר הגורם לנשימה שלכם להיות יותרלחה מהרגיל, שזה מעלה את האחוזים להדבקותבמחלה.

מחלה זאתי מסוכנתמאוד ואסור לעזור לשחרר אותה לעולם  הפתוח! אז תחשבו פעמיים אם אתם רוצים  לבזבז את כספכם על נערות ליווי עם סיכון של מוות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלימלך אגוז

מאת: אלימלך אגוזמסיבות רווקים ורווקות06/08/12866 צפיות
מאמר על מציאת מקום למסיבת רווקים לפני חתונה, בעיה שכל חבר טוב של רווק מתמודד איתה.

מאת: אלימלך אגוזספא07/10/091445 צפיות
כיום מתברר שהרבה יותר ישראלים בוחרים ללכת לספא בדרום מאשר בצפון. מה הוביל לעליית הפופולאריות של הספא בדרום על חשבון הספא בצפון? כל זאת ועוד במאמר

מאת: אלימלך אגוזעסקי מזון18/09/092836 צפיות
הרבה עבר על רשת הפיצריות דומינו פיצה ב70 שנה האחרונות, להלן תקציר שלהם

מאת: אלימלך אגוזספא17/09/091482 צפיות
הספאטומט, ספא אוטומטי אוטונומי לגמרי, מתעתד להפוך את עולם הספא על כנו. הכנסו, קראו ותלמדו על המפכה הגדולה ביותר בתחום הספא במאה ה21, שעומדת לקרות בכל רגע.

מאמרים נוספים בנושא מיניות ובריאות מינית

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית26/07/181812 צפיות
ספריי השהייה הוא תכשיר מין פופולרי אשר משפר את השליטה בשפיכה אצל גברים הסובלים משפיכה מוקדמת. תופעת שפיכה מוקדמת היא תופעה מביכה התוקפת כ- 40 % מאוכלוסית הגברים בכל הגילאים. כיצד ספריי השהייה יכול לסייע בטיפול בבעיה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181150 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אסף סגלמיניות ובריאות מינית31/05/181095 צפיות
כ- 30% מאוכלוסית הגברים סובלים מבעיות זקפה כמו אין אונות או זקפה חלשה ומשפיכה מוקדמת. הסיבות לבעיה הן רבות ויש לאבחן אותן בצורה מקצועית אצל סקסולוג או אורלוג. טיפול מהיר ויעיל בבעיה הוא באמצעות ספריי השהייה טבעי הגורם לתחושת אלחוש באיבר המין אשר מפחית את התחושה וכך ניתן להחזיק זמן רב יותר בלי להגיע לאורגזמה. מה חייבים לדעת לפני שקונים ספריי השהייה?

מאת: אמורמיניות ובריאות מינית28/03/181463 צפיות
בזמן האחרון רצה שמועה ברשת על תכשיר מיוחד לגברים שעושה פלאים החלטנו לבדוק אם מדובר בשיווק מצויין או שהמוצר באמת אפקטבי

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית29/09/152568 צפיות
האם מגע מיני עם גבר אחר אומר בהכרח שאתה הומו? האם יתכן שהומו יהפוך לסטרייט? האם טיפולי ההמרה שמציעים רבנים באמת עוזרים? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: ד"ר ירוןמיניות ובריאות מינית03/08/152568 צפיות
האם גירוי משליטה והשפלה מהווה סטייה מינית? האם ניתן לרפא אותה? מה הקושי המיוחד שזה מציב בפני גבר נשוי? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי בנושאים של מיניות והעדפה מינית, מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: אליס פ.סטפןמיניות ובריאות מינית29/04/152040 צפיות
?מהו הרפס באברי המין ואוראלי ישנם שני סוגים של זיהומי הרפס, הרפס הפה והרפס גניטלי; שניהם מדבקים. העובדה הערמומית ביותר על הרפס היא שזה יכול להיות וירוס בלתי נראה; זה אפשרי לאדם שיש לי ולהפיץ גם סוג של נגיף הרפס ואפילו לא יודע שיש לו או לה הרפס. הווירוס שמדביק אדם עם הרפס פה נקרא סוג הרפס סימפלקס 1

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica