חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתמי עור-איך נפתרים מהכתם?

מאת: דר' אלמןטיפול בעור24/09/20121029 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במדינה שבה יש 300 ימים שטופי שמש בשנה, כתמי עור הם חלק בלתי נפרד מהמציאות. אמנם לא כל כתמי העור מקורם בחשיפה לשמש, אך כולם עשויים להחמיר כתוצאה ממנה. איזה סוגים של כתמי עור קיימים וכיצד ניתן לטפל בהם? הכל מתחיל במלנין, פיגמנט שאחראי על גוון העור. כאשר פיגמנט זה מתרבה נוצרת תופעה הקרויה היפר פיגמנטציה, הגורמת לעודף צבע. לעומת זאת המשמעות של היפו פיגמנטציה היא חוסר צבע. בשני המקרים נוצרים כתמי עור שמקורם בחשיפה לשמש, שינויים הורמונליים, גורמים תורשתיים ועוד.

אילו סוגים של כתמי עור קיימים?

כתמי שמש – כתמים חומים המופיעים על פניהם של בהירי עור בעיקר. חשיפה לשמש היא האחראית הישירה להיווצרותם של כתמים מסוג זה.

מלזמה – כתמים חומים המופיעים באזור הפנים, לרוב כתוצאה מהריון, נטילת גלולות או גורמים תורשתיים.

פיגמנטציה כתוצאה מדלקת – היווצרות של דלקת מעוררת את התאים המייצרים מלנין, כתוצאה מכך נוצרת היפר פיגמנטציה השכיחה בעיקר בקרב כהי עור.

השכיחות של כתמי עור בקרב האוכלוסייה הפכה אותם לסוגיה מרכזית אך מורכבת ברפואת העור. באילו כתמי עור אפשר לטפל וכיצד?

כתמי עור – דרכי טיפול

שימוש בתכשירים – אופן הטיפול נקבע בין היתר בהתאם לסוג הכתם. הטיפול במלזמה מבוסס על מריחת קרמים רפואיים או קוסמטיים, המכילים חומר כגון הידרוקינון אשר מפחית את ייצור פיגמנט המלנין. אם עד היום תכשירים רפואיים בעלי יעילות גבוהה היו מחוץ להישג ידן של נשים בהריון, היצע התכשירים צפוי להתרחב בקרוב ולספק גם להן מענה רחב יותר.    

הבזקי אור – כאשר מדובר בכתמי שמש, אחד הטיפולים היעילים ביותר הוא טיפול בהבזקי עור (IPL), במהלכם מוקרן אור באורך גל מסוים הפוגע בתאים המייצרים את הפיגמנט.

פילינג – גם טיפולי פילינג מספקים מענה לכתמי העור: פילינג שטחי מתאים לטיפול במלזמה. מאחר ופעולת הקילוף עשויה לגרום לדלקת שתגביר את ייצור המלנין, גם כאשר מדובר בפילינג שטחי חשוב לבצע אותו בזהירות יתרה במרפאה מנוסה. את טיפול הפילינג השטחי מומלץ לבצע בשילוב חומרים שימנעו היווצרות פיגמנטציה. באילו מקרים מתאים טיפול פילינג בינוני? כאשר רוצים לטפל בכתמי שמש המצויים בשכבות עמוקות יותר של העור.

הטיפולים בכתמי עור הולכים ונהיים מגוונים ומתקדמים עם השנים. אך חשוב לזכור: גם טיפול אפקטיבי לא ימנע היווצרות חוזרת ונשנית של כתמים, בלי לצמצמם עד כמה שאפשר את חשיפה לשמש. אכן אתגר לא קטן במדינה שטופת שמש, אך בהחלט כדאי אם רוצים לשמור על עור יפה, צעיר ולא פחות חשוב: בריא!

כל הזכויות שמורות לדר' אלמן-  מגוון טיפולי אסתטיקה ויופי. מיצוק עור, אנטי-אייג'ינג, מילוי קמטים, הסרת קעקועים על ידי רופאה מומחית ברפואת עור. 

כתיבה באינטרנט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דר' אלמן- רשת מרפאות אתסטיקה ויופי. טיפולים בפיקוח רפואי של מומחית ברפואת עור. מגוון טיפולים:

הסרת קעקועים, הזעת יתר, טיפול בצלקות, הסרת שיער ועוד.

שיווק באינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דר' אלמן

מאת: דר' אלמןטיפול בעור03/05/131133 צפיות
בדומה לקמטים המצטברים על העור, גם כתמים ופיגמנטציה הן תופעות נפוצות שאפשר לטפל בהן בקלות וליצור מראה חלק, נעים ובריא. איך נוצרים כתמים על הפנים ואיך אפשר לטפל בהם בצורה יעילה באמצעות שיטות מתקדמות?

מאת: דר' אלמןטיפול בעור27/03/131018 צפיות
עובדה ידועה היא שלאחר טיפולי פילינג, אסור להיחשף לשמש. לכן, אין זמן יותר מתאים לביצוע טיפול זה מאשר סיום החורף ובוא האביב. ביצוע טיפול פילינג כעת יאפשר לעור הפנים להבריא לחלוטין עד להגעתם של ימי הקיץ הלוהטים. מה חשוב לדעת כאשר מבצעים טיפולי פילינג? התשובות בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי18/02/131161 צפיות
זיעה מרובה גורמת למבוכה ולחוסר נעימות רבה – בכל פעם שנוצרים עיגולי זעה או שרוצים ללחות יד מיוזעת. מדובר בתופעה שכיחה למדי, שמטרידה אחד מתוך עשרה אנשים באוכלוסייה ולכן מעסיקה אותנו רבות. אם נוסיף לכך את החום הארץ ישראלי, ואת הזיעה שמגיעה ממילא במצבי התרגשות – נקבל מטרד של ממש. איך אפשר לטפל בו ביעילות מרבית?

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי10/02/131192 צפיות
שמירה על הרגלי תזונה נכונים ופעילות גופנית יכולים לשפר את רמת האנרגיה והחיוניות של גופינו. לא פחות חשוב לשלב שיגרת טיפוח וטיפולי פנים להשגת מראה צעיר ורענן בדרכים שונות. על כך נספר בהרחבה בשורות הבאות.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי08/01/13930 צפיות
האינטרנט מוצף במוצרים שמבטיחים עור חלק יותר ותרגילים שנועדו לאמן את שרירי הפנים. מחפשים טיפולים בקמטים שבאמת עובדים? בשורות הבאות תמצאו מידע על שיטות מוכחות להצערת עור הפנים.

מאת: דר' אלמןיופי וטיפוח - כללי01/01/131054 צפיות
כיום ישנם טיפולי פנים ואנטי אייג'ינג אשר מאפשרים לך להיראות במיטבך – לקראת אירוע חשוב או "סתם" כדי להרגיש קורנת ביום יום. בשורות הבאות ריכזנו עבורך את הטיפולים המובילים.

מאת: דר' אלמןטיפול בעור01/01/131661 צפיות
האם ידעת כי ישנם טיפולים אסתטיים אשר יכולים להיות שותפים להצלחתך ולשמר את עור פנייך זוהר ורענן למשך זמן? זה הזמן לערוך הכרות עם השותפים הטבעיים של אשת הקריירה המטופחת והמצליחה.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187524 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162060 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica