חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משכינת השלום מחצור הגלילית

                    משכינת השלום מחצור הגלילית

 

בסרטי מערב הפרוע הוצג השריף  תמיד כנושא אקדח קולט ארוך קנה הנישא על מותניו.לא בכדי הייתה המצלמה מתמקדת באקדח. Peace Maker"" נהגו לקרוא לאקדח הזה.משכין השלום בין פורעי החוק.בישראל 2009 ניתן להשכין שלום ללא צורך באקדחים ובאיומים.

רב סמל ראשון  מיה הורוביץ, אימא לשלוש בנות היא מפקדת מרכז השיטור הקהילתי בחצור הגלילית.בעלה מאור הורוביץ הוא ימאי משטרה בכנרת.מסייעת לה בתפקידה רב סמל מתקדם מירה אקריש הנמצאת בחופשת לידה.

 באופן מעשי מיה ומירה הן המפקדות של העיירה הצפונית ,חצור הגלילית המונה למעלה מתשעת אלפים תושבים.במרכז השיטור הקהילתי פועלים 140 מתנדבים במסגרת המשמר האזרחי במגוון תפקידים ייעודיים וחשובים: אבטחה,מתנדבים במדים במסגרת הסיור, מתנדבים בתנועה ומתנדבי רכבי שטח הבאים לפעילות עם רכבם האישי.

 ציון דהן הוא מתנדב במסגרת סגל קבע של המש"ק.תושב המקום המתייצב מידי יום לפעילות הכרוכה בשיבוץ ורשום המתנדבים המגיעים לפעילות.נוכחותו במרכז מסייעת למיה לפעול היטב בקרב האוכלוסייה המקומית תוך מתן מענה הולם ויעיל לבעיות הנדרשות לפתרון משטרתי.

 הקשר שבין ראש המועצה המקומית מר שמעון סוויסה למפקדת מרכז השיטור הקהילתי הוא הדוק ומשותף."המש"ק משרת את כל הצבור בחצור.הפעילות היא לשביעות רצוני המלאה.הקהילה בחצור היא טובה והיקף הפשיעה כאן נמוך.הקשר בין מפקדת המש"ק לביני הוא אישי ורציף.השיתוף בינינו מביא להורדת הפשיעה בישוב ולמניעת חיכוכים." כך אמר לי מר סוויסה בראיון טלפוני.

 מגוון והיקף הפעילות של המש"ק הוא רחב:

-מניעת פשיעה,ייזום פעילויות לתפיסת עבריינים תוך התמקדות במחוללי הפשיעה והעבריינים המעטים שבאזור.פעילות המבוססת על מיפוי פשיעה והנחיות מפקד התחנה וראש משרד קהילה ומשמר אזרחי פקד יורם לוי.

-קשר רציף, כולל נוכחות והרצאות עם כל מנהלי מוסדות החינוך שבישוב.

-הקשישים בחצור מקבלים יחס מעודף.הם זוכים להרצאות, הדרכות וטפול אישי ככל שהם מבקשים או חשים צורך בו.

-"אפקט ההרתעה" ו"חתומים על צומת" הם מושגים משטרתיים וסגנון פעילות המבוצע בדווקנות על ידי רס"ר מיה בסיוע פעיל ויעיל של מתנדבי המשמר האזרחי.

 ונחזור לפתיח הכתבה,לא לחינם קוראים לרס"ר מיה הורוביץ "משכינת שלום" בחצור הגלילית.ניסיונה העשיר במשטרה, נוכחותה הנעימה,חוכמת החיים, הכרת התושבים וחיוך רחב הם "כלי הנשק" היעיל שלה בטפול בסכסוכי שכנים."אני מעדיפה לפתור את הבעיה בהסכמה ולא להמשיך ולהחריף את הקונפליקט".היא מסכמת בחיוך.

  ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112235 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112061 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111753 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112536 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא עזרה והתנדבות

מאת: בנימין קלינגרעזרה והתנדבות27/09/201182 צפיות
הרבה פעמים אדריכלים, מהנדסים נתקלים בפני צומת דרכים בהליך הרישוי המקוון ואין להם תמיד את מי לשאול. משרדנו מתמחה בהכנת וקידום בקשות להיתרי בניה וראינו לנכון לסייע ולתת תשובות לשאלות שנשאלות לאחרונה די הרבה . משרד בנימין קלינגר תמיד זמין ושמח לסייע במקרה וישנם שאלות נוספות או נדרש סיוע מול המערכת הבירוקרטית.

מאת: המרכז לגיוס כספיםעזרה והתנדבות26/12/139126 צפיות
המודעות בארץ לעולם הפילנתרופיה גוברת עם השנים, ובהתאם לכך, ההיקף של תרומות לעמותות ומלכ"רים מטעם אנשי עסקים וחברות עסקיות הולך וגדל. עם זאת, אחוז התרומות שמגיעות מטעמם ביחד לכלל התרומות לעמותות ולמוסדות ללא כוונות רווח, נותר נמוך בישראל, בייחוד בהשוואה למצב במדינות המערב, ובארצות הברית בפרט.

מאת: רוני מיכאלעזרה והתנדבות23/07/136863 צפיות
הסיוע של המדינה הוא גם בדמות 2 חוקים חשובים. האחד, חוק נגישות לנכים – כלומר כל מוסד ציבורי חייב להיות נגיש לנכים – במיוחד ישובים על כסא גלגלים.

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132315 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: עמותת שלעזרה והתנדבות31/07/128634 צפיות
עמותת של הינה עמותה המפעילה מתנדבי שירות לאומי בכל הארץ. הקטע הבא עוסק בראיון ותיאור השירות של אביבה מדבדב, המתנדבת בגן נוריות בקרית ביאליק.

מאת: daronetעזרה והתנדבות07/06/129119 צפיות
אזרחים מן השורה, שכירים, עצמאיים, בעלי עסקים וחברות רבות חורטים כולם על דגל תפישת עולמם את המעורבות הרבה בקהילה והנתינה עבור אלה הזקוקים לקבלה. ישנם גופים רבים אשר ניזונים מכספי תרומות אך בעיקר בולטות בנוף זה העמותות אשר פועלות ללא כוונת רווח אך עדיין מצליחות להתנהל ע"י מנהלים מעמדות מפתח בחזית התעשייה הישראלית. תרומות לעמותות אלו חשובות במיוחד ואף מעודדות ע"י המדינה באמצעות מתן החזרי מס.

מאת: אייל בן יהודיתעזרה והתנדבות26/04/128541 צפיות
הכותב עו"ד אייל בן יהודית יזם, שותף ומייסד עמותת מִלקוּת לעצמאות ( ע"ר) שחרטה על דיגלה לסייע למתמחים ועורכי דין עם מוגבלויות להתנסות בעבודה במשרד עורכי דין, באמצעות העסקתם במחלקה המשפטית בעמותה ומציאת מקומות להתמחות בתוספת התאמת מקום העבודה בסיוע משרד התמ"ת, ולסייע לעורכי הדין עם מוגבלויות להקים משרד בהעסקה עצמית או לשרוד בו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica