חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופציות דיגיטאליות – מגוון נכסי בסיס והשקעה

מאת: מיכאל שפרשוק ההון27/09/20121485 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופציות דיגיטאליות (מכונות גם אופציות בינאריות) הן כלי פיננסי מתקדם הפתוח לכל מי שרוצה להתחיל להרוויח בשוק ההון. מסחר באופציות דיגיטאליות מתאפשר תודות לפלטפורמות מסחר אונליין של חברות העוסקות בתחום ושל הבנקים. אופציות דיגיטאליות ניתן למצוא עם מגוון נכסי בסיס כמו סחורות שונות, מדדים, מניות ואפילו מט"ח.


למה אופציות דיגיטאליות?
למסחר באופציות דיגיטאליות יתרונות רבים למשל:
•    השקעה מהירה, אפשר להרוויח תוך דקות.
•    מינוף אדיר, הרווח יכול להגיע לכ-85%.
•    מינימום מאמץ, פלטפורמות המסחר מאוד ידידותיות למשתמש.
•    לא צריך ללמוד שנים מסחר בשוק ההון, קל מאוד לסחור באופציות.


אופציות דיגיטאליות על סחורות

אופציות בינאריות על סחורות מאפשרות לסוחרים להשתמש בידע שלהם על שוק הסחורות ועל הסחורה הספציפית כדי לחזות עליות או ירידות בערכה ולהרוויח מבלי לרכוש את הסחורה. השקעה בסחורות כמו נפט למשל דורשת סכומים התחלתיים גבוהים מאוד, במקרה של אופציות דיגיטאליות כל מה שדרוש הוא כמה מאות שקלים להתחלה. אופציות דיגיטאליות ניתן למצוא על סחורות כמו למשל נפט, זהב, חיטה, סוכר, כסף, פלטינה ועוד.


אופציות דיגיטאליות על מדדים

חושבים שאתם יודעים מה גורם לממד לעלות או לרדת? חיים עם האצבע על הדופק של הכלכלה העולמית? אופציות דיגיטאליות על מדדים הן ההשקעה עבורכם. האופציות מציעות חיזוי של עלייה או ירידה בשערי מדדים כמו S&P 500 Futures, Shanghai Stock Exchange, Hang Seng, תל אביב יתר 50, תל אביב 100, תל אביב 25 (מדד המעוף), מדד Kuwait, Nasdaq 100 Futures, Mumbai SE, Egypt – EGX30, Tadawul, MSM30, RTS, MICEX10 ועוד.


אופציות דיגיטאליות על מניות

כמו בעולם הסחורות, כדי להרוויח מרכישת מניות חייבים סכומים גבוהים וסבלנות רבה. השקעה במניות לוקחת זמן ולא תמיד משתלמת. אחד היתרונות של אופציות דיגיטאליות על מניות הוא הרווח הפוטנציאלי המהיר, אפשר להרוויח מאות ואלפי שקלים (ואף יותר, תלוי בגובה ההשקעה כמובן) תוך דקות ספורות. ניתן לרכוש אופציות דיגיטאליות על מניות כמו Apple, בנק הפועלים, British Petroleum , בזק,  Rolls Royce , בנק לאומי, TATA Motors, טבע,  Google,  Lukoil, Coca Cola, HSBC Holdings, Gazprom, Microsoft, כיל ועוד.


אופציות דיגיטאליות על מטבעות
שוק המט"ח הוא שוק הפכפך ולא צפוי, מהיר להשתנות ומרתק – מושלם עבור הפלטפורמה של אופציות דיגיטאליות. להרוויח בשוק המט"ח היא משימה קשה, שדורשת רכישה ומכירה של מטבעות עם מעט מאוד מרווח לטעות, פתיחת חשבונות מט"ח, העברות בינלאומיות ולא מעט עמלות. אופציות דיגיטאליות בהחלט מפשטות את הפרוצדורה. ניתן למצוא אופציות דיגיטאליות על סוגים רבים של צמדי מטבעות כמו למשל אופציות דולר אמריקאי/יורו, אופציות דולר אמריקאי/דולר ניו-זילנדי , רובל רוסי/דולר אמריקאי, פרנק שוויצרי/דולר אמריקאי, ראנד דרום אפריקאי/דולר אמריקאי, ריאל ברזילאי/דולר אמריקאי, לירה טורקית/דולר אמריקאי, לירה שטרלינג/ יורו, דולר סינגפור/דולר אמריקאי, פאונד מצרי/דולר אמריקאי, יין יפני/דולר אמריקאי,  דולר אמריקאי/לירה שטרלינג יין יפני/דולר אמריקאי וכדומה.

 



תגיות המאמר: אופציות דיגיטאליות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל שפר

מאת: מיכאל שפרשוק ההון20/09/121217 צפיות
בעולם שוק ההון קיימות אפשרויות רבות מאד למסחר וביניהן גם אופציות וחוזים עתידיים שהפכו לאמצעי השקעה פופולאריים מאוד בשנים האחרונות. אופציות הן הסכם בין המוכר לקונה כאשר מוכר האופציה מתחייב לגבי עסקה עתידית, בה המוכר ירכוש ממנו את האופציה. כיום אפשר להשקיע כל סכום כסף במניות, אופציות על מניות, מדדים, סחורות ועוד אך מסחר באופציות מחייב הבנה בתחום על מנת להשקיע את הכסף נכון.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214023 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193454 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193240 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910484 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192996 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181750 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica