חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק בסלולאר

מאת: יפתח שאניפרסום מקוון28/09/20128436 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

נתונים אלו מעידים על מגמה צרכנית ברורה: השיווק בסלולאר הוא כבר "הדבר הבא" בעולם הפרסום והשיווק. בכתבה הבאה, ריכזנו עבורכם מספר טכניקות פרסום נפוצות בתחום השיווק באמצעות מכשירי הסלולאר בכלל, ומכשירי הסמארטפונים בפרט.

Sms-כוח המילה הכתובה!

ה-SMS הינו כלי השיווק המסורתי ביותר בכל הקשור לאמצעי השיווק בסלולאר. כיום, עומדות לרשותכם מספר מערכות מתקדמות לצרכי הפנית הודעות טקסט לקהל לקוחות מפולח ומגוון, שאישר את הסכמתו לקבלת הודעות שיווקיות באמצעות ה-SMS.

mms- הודעה דינמית

ה-MMS הוא למעשה אמצעי להעברת הודעות הכוללות תמונות, סרטונים וקטעי מולטימדיה ישירות אל מכשירי הטלפון החכם, התומכים באמצעי השידור השונים.

קוד QR- סורקים ונהנים

קוד ה-QR הוא למעשה אמצעי השיווק המתקשר בין עולם הסלולר לבין יתר אפיקי המדיה הקלאסיים (פרסום פרינט). באמצעות קוד חכם יכולים בעלי מכשירי הטלפונים החכמים לצפות באופן ישיר בכל תוכן דיגיטלי אותו העלתם לרשת האינטרנט. את הקוד החכם ניתן לפרסם בכל אחד מאפיקי השיווק והפרסום שלכם, וכתוצאה מכך, להגדיל את כמות החשיפות לתכנים הדיגיטאליים שלכם- גם באמצעות פרסום בעיתונות המודפסת.

פיתוח אפליקציות

כבר היום, שנתיים לאחר חדירת הסמאטרפונים לחיי כל אחד ואחת מאיתנו, יותר ויותר עסקים עושים שימוש אפקטיבי בפיתוח אפליקציות שונות ומגוונות לצרכיהם העסקיים. האפליקציה הפכה לכלי פרסומי משמעותי, מכיוון שהיא מייצרת מעורבות גבוהה מצידו של הצרכן העושה שימוש באפליקציה. כיום, קיימות חברות תוכנה רבות העוסקות בפיתוח אפליקציות וממשקים נוספים לצרכי שיווק בסלולר. כמו כן, תוכלו ליהנות ממגוון נרחב של פיתוח אפליקציות לפייסבוק וליתר הרשתות החברתיות, התורמות באופן ישיר להגדלת היקפי החשיפה למוצר, השירות או הרעיון אותו אתם מעוניינים לשווק.

התאמת תכני אתר האינטרנט שלכם לטלפונים החכמים

גלישה באמצעות הטלפון הנייד נשמע לרובנו כחלום רחוק עד לפני מספר שנים. כיום, עם כניסת הטלפונים החכמים לכיס של כל אחד ואחת מאיתנו, יותר ויותר גולשים מבצעים יותר פעולות גלישה שונות באמצעות הטלפון החכם מאשר באמצעות המחשב האישי שלהם. הטלפון החכם נמצא נגיש בכל שעות היממה לכל אחד ואחת מאיתנו, ולכן באופן טבעי, הוא שינה את הרגלי הגלישה של רובנו. כיום, בנייה והקמת אתרי אינטרנט חייבת להיות מבוססת על התאמת האתר לא רק למערכות ההפעלה השונות, אלא גם לצרכי הגלישה באמצעות הטלפונים החכמים.

בנוסף לכל אלו, עומדות בפניכם דרכים נוספות לצרכי שיווק בסלולר. על פי הערכות מומחים בתחום השיווק והטכנולוגיה, בשנים הקרובות, היקפי הפרסום באמצעות הסלולר רק ילכו ויגדלו, ויותר ויותר בעלי עסקים יכירו מקרוב את כל היתרונות הממוקדים של הפרסום והשיווק באמצעות מכשירי הטלפון החכמים.

יתרונות הפרסום והשיווק באמצעות הסלולר

בין יתר היתרונות הפונקציונאליים מהם תוכלו ליהנות באמצעות שיווק בסלולר תמצאו:

  1. נגישות מיידית לכל לקוח ולקוח- בניגוד לאמצעי מדיה אחרים, הפרסום והשיווק באמצעות הסלולר מאפשר לכם להגיע ישירות אל ליבו ואל כיסו של הלקוח (תרתי משמע).
  2. חדשנות טכנולוגית- אנשים העושים שימוש במכשירי הטלפונים החכמים מהווים את המודל החדש של הצרכן המודרני. דבר המאפשר לכם ליצור מהלכי שיווק ופרסום נועזים יותר, מתוחכמים יותר, ומשכנעים הרבה יותר.
  3. שימוש בטכנולוגיות מתקדמות- השיווק באמצעות הטלפונים החכמים מאפשר לכם ליהנות ממספר פלטפורמות שיווקיות המאפשרות לכם למקד ולפלח בצורה מדויקת יותר את קהלי היעד שלכם, הן ברמת העדפות הצרכניות שלהם, והן ברמת המיקום הגיאוגרפי שלהם. כיום, עומדות בפניכם טכנולוגיות המאפשרות לכם לדוור משלוח הודעות שיווקית ללקוחות הנמצאים במרחק קרוב לבית העסק שלכם בכל רגע נתון.

לסיכום, שיווק באמצעות מכשירי הטלפונים החכמים ילך ויגדל בשנים הקרובות, ויאפשר לכל מפרסם ובית עסק ליהנות מכלים טכנולוגיים חדשניים (שחלקם כבר קיימים וחלקם נמצאים בהליכי פיתוח). כמו כל פרסום במדיה אחרת, גם הפרסום בסלולר, מחייב אתכם לפעול באופן יצירתי, דינמי ומשכנע. תכנון מהלכי שיווק המשלבים בין העולם היצירתי לבין האפשרויות הטכנולוגיות העומדות לרשותכם, מאפשרים לכם להגדיל את המכירות שלכם כאן ועכשיו באמצעות שיווק חכם ומתקדם בטלפונים החכמים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפתח שאני

מאת: יפתח שאנישיווק באינטרנט28/09/121076 צפיות
יצירת קמפיין ויראלי ברשת האינטרנט, הוא ללא ספק אחד מאמצעי הפרסום המרעננים ביותר בענף הפרסום והשיווק. השיווק הויראלי ברשת האינטרנט היא למעשה טכניקת פרסום חדשנית המתבססת על עקרונות הפרסום הקלאסית המכונה "מפה לאוזן".

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/12959 צפיות
כל עסק יכול למצוא את מקומו בפייסבוק, ועל ידי תוכנית עבודה נכונה ומדוקדקת, אף להפיק ממנה רווחים, להגדיל קהל לקוחות וכמובן להפיץ את בשורת העסק. היתרון הגדול של הרשת, הוא היכולת לקיים תוכנית שיווקית כאשר תקציב לא חייב להיות הגורם עליו יקום או ייפול הקמפיין.

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/121018 צפיות
פייסבוק, הרשת החברתית שבהחלט שינתה את הרגלי הגלישה של כולנו, היא ללא ספק אחד מאפיקי המדיה והתקשורת החשובים והמשפיעים ביותר בעידן המודרני. בשנים האחרונות, אנו עדים למגוון נרחב של תופעות צרכניות, חברתיות, פוליטיות ולאומיות, שהחלו את דרכן בעמודי הפייסבוק, ומשם התפשטו לליבם של ההמונים. במאמר הבא נעסוק בסוגיה המעסיקה קהל מפרסמים גדול, והיא: כיצד ניתן לבנות קהל איכותי, מסור ורלוונטי לעמודים העסקיים שלנו ברשת הפייסבוק.

מאמרים נוספים בנושא פרסום מקוון

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאת: לילה בן הרוש פרסום מקוון16/04/152400 צפיות
אם רוצה רוצה ליצור לעצמך פוקס, סדר ובהירות בשיווק , להפסיק לבזבז כספים על פרסום ושיווק שלא תמיד מביא תוצאות ולייצר זרם לקוחות קבוע והכנסה קבועה ויציבה. כספים מיותרים על שיווק ופרסום לא אפקטיבי זו הסדנא בשבילך כל הסודות לחשיפת העסק שלך באינטרנט ובתקשורת.

מאת: דויד מנשהפרסום מקוון19/04/146140 צפיות
לא פעם אנו מתלבטים בשאלה איך לקדם את האתר שלנו, או איך למכור את המוצר או השירות שלנו. כאן אציג את האופציה של פירסום בתשלום לגוגל. בניגוד לקידום האורגני, המחייב עבודה וזמן רב, פירסום בגוגל פונה רק לקהל שמעניין אתכם והתשלום הוא רק אם הגולשים נחשפו לפירסום, או לחצו על המודעה ואף נוכל להחליט באיזה סוג אתרים יופיע הפירסום שלנו ואפילו באיזה אתרים ספציפיים היא תתפרסם – לרבות הימים והשעות וכן בהתאם

מאת: כתיבת מומחיםפרסום מקוון27/03/147959 צפיות
דומיין, או בשמו העברי- שם מתחם, הוא השם שמשמש את האתר ככתובת ברשת האינטרנט. לדומיינים מגוון סיומות במשמעויות שונות, המשמשים עבור ארצות שונות. הסיומות הישראלית היא il. צמד האותיות co מצביע על חברה פרטית או אדם עצמאי, ואילו האותיות org משמשות עבור מוסדות וארגונים.

מאת: גלעד ורשבסקיפרסום מקוון05/08/132295 צפיות
האינטרנט כבר מזמן תופס חלק נכבד מחיינו. כבר זמן רב הוא אינו רק כלי בידורי או תקשורתי, אלא פשוט "מקום" שאנחנו נמצאים בו רוב הזמן. אפשר לשמוע מכל עבר ביטויים שמחזקים את התחושה הזאת- "אני באינטרנט", "כנס לגוגל", "לא נכנסתי לפייסבוק כבר יומיים" וכן הלאה. ברור לכל ילד שהדרך להיות "מחובר" היא דרך האינטרנט ולכן פרסום באינטרנט הוא אחד מכלי הפרסום החזקים ביותר.

מאת: דרור הראלפרסום מקוון19/03/131777 צפיות
מאז כניסתו של אינטרנט, פרסום ברשת האינטרנט העולמית היה מאוד פופולרי. תאגידים רבים, חברות ועסקים נצלו את זה ואתה יכול לראות מודעות על כל דפי אינטרנט בם אתה מבקר. הצרכן יכול ללכת לכל מנוע חיפוש והקלד את מילת המפתח הנוגעת למה שהם מחפשים ופגעו חיפוש והם יהיו מסופקים עם רשימה ענקית שממנו הם יכולים לבחור. זו שיטה יעילה ומאוד זמן עלות הצלה של פרסום.

מאת: אקסיומה פרסום ואינטראקטיבפרסום מקוון13/03/131900 צפיות
עולם האינטרנט שינה את הכללים בעולם השיווק והפרסום והפך לאחד הכלים הפרסומיים האפקטיביים ביותר. באמצעות האינטרנט יכולים המפרסמים לפלח את קהל היעד ולייעד את הפרסומות על פי מיקוד של נושאים וקהל יעד. בנוסף, הטכנולוגיה האינטרנט הפכה את הפרסום להרבה יותר ממוקד ויעיל הודות לטכניקות של משיכת תשומת הלב של הגולש ו"אילוצו" לצפות בתכנים הפרסומיים בשיטות שונות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica