חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בונים קהל איכותי בפייסבוק?

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/20121043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עמוד עסקי בפייסבוק- סביבת המעריצים של העסק שלך!

פייסבוק מיום היווסדה, השכילה לחבר בין קהל הגולשים הפרטי לבין קהל בעלי העסקים המעוניינים לחשוף את שירותיהם ומוצריהם בפני קהל המשתמשים בפייסבוק. עמודי העסקיים בפייסבוק, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם, ליהנות ממגוון נרחב של פונקציות פרסומיות ושיווקיות לקהל המשתמשים הרחב. חשוב לזכור- בכל פעם שאתם מבצעים  עדכונים בתוך העמוד העסקי שלכם, כל יתר החברים שלכם, נחשפים לעדכון, ויכולים להגיב אונליין לעדכונים השוטפים שלכם, והכול בחינם ובשימוש חופשי.

עיצוב עמוד עסקי ממותג בפייסבוק

אחת הדרכים לייצר עבורכם עמוד פייסבוק פעיל ואינטראקטיבי, היא באמצעות העמדת עמוד פייסבוק מעוצב. עמודי הפייסבוק המעוצבים, מאפשרים לכם ליהנות ממראה המותאם אישית לצרכי העסק שלכם. באפשרות העמוד המעוצב להגדיל את כמות החברים המצטרפים אל העמוד, ואף לגרום לתכנים השונים הקיימים בעמוד הפייסבוק שלכם להיראות יותר עשירים, יותר מעניינים, יותר רלוונטיים לתחום בו אתם עוסקים, ואף יותר משכנעים לצרכי ביצוע עסקאות בסופו של דבר.

גיוס לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם באמצעות כלים סטטיסטים

כלי הסטטיסטיקה של הפייסבוק מכונים  FACEBOOK INSIGHTS, והם מאפשרים לכל אחד ואחת ניתוח מעמיק של חשבון הפייסבוק שלרשותכם. בין יתר השימושים אותם תוכלו לבצע באמצעות כלי סטטיסטיקה אלו תמצאו:

נתונים אודות צפיות בכרטיס, נתונים אודות צפייה בלשוניות השונות בעמוד, נתונים אודות אופן הגעת הגולש לעמוד, נתונים אודות סוג הדפדפן דרכו הגיע הגולש, נתונים אודות גיל ומין הגולש, נתונים אודות תחומי העניין של הגולש ועוד מגוון נרחב של נתונים.

כמו כן, ניתן לפלח נתונים מצטברים אודות המידע האישי של הגולשים, לפלח את כמות התגובות, לפלח את כמות הלייק שהוענקו לעמוד, לפלח את כמות ההודעות ועוד. נתונים אלו ואפשרויות הפילוח הרבות והמגוונות, מאפשרים לכם למעשה ליצור דוחות מפורטים אודות הרגלי הגלישה בעמוד שלכם בפייסבוק, וכתוצאה מכך, לבצע התאמה בין תכני העמוד וההצעות השיווקיות המוענקות בעמוד לצרכי קהל היעד שלו.

הדוחות המפורטים ניתנות להדפסה ישירות מכלי הסטטיסטיקה של פייסבוק, וניתן להפיק אותם באמצעות דוחות אקסל ובאמצעות דוחות גרפיים על פי דרישות ספציפיות שלכם. כלי הסטטיסטיקה העדכניים של הפייסבוק, מאפשרים לכל אחד ואחת מכם לבחון את יעילות השיווק והפרסום דרך הפייסבוק, ולבחון את האינטראקציה ביניכם ובין קהל הגולשים שלכם לאורך זמן, וכתוצאה מכך, לפעול באופן מיידי במגוון תחומים.

אופציה נוספת של הכלים הסטטיסטיים של פייסבוק מאפשרת לכם לחבר את אתרי האינטרנט העמודים לרשותכם ישירות לכלי הסטטיסטיקה המוצעים לכם על ידה. החיבור מתבצע באמצעות הכנסת קוד META  המאפשר לכם ליהנות מכל הכלים הסטטיסטיים השונים גם באתר האינטרנט שלכם או בעמודי האינטרנט אליו תבצעו  את הקישור הישיר.

טיפים לניהול נכון של העמוד העסקי וגיוס לקוחות איכותיים

  1. הקפידו על טפסי יצירת קשר- לא כל הגולשים בעמוד הפייסבוק שלכם ינהלו איתכם התקשרות מעל דפי הקיר (WALL) שלכם, ולכן חשוב ומומלץ להפקיד על הטמעת טופס ליצירת קשר בתוך הפייסבוק.
  2. הקפידו להגדיר כמה שיותר פרטים אודות בית העסק שלכם והשירות אותו אתם מעניקים. כמו כן, צרפו כמה שיותר אפשרויות ליצירת קשר עימכם ומקמו את פרטי יצירת הקשר עימכם בכל מקום אפשרי בצורה בולטת וראויה.
  3. הפקידו לבחון את הנתונים הסטטיסטיים העומדים לרשותכם- שימוש נכון בנתונים השונים יאפשר לכם ליצור מסגרות קמפיינים המניעים לפעולה, ועונים בצורה מדויקת יותר לצרכי הגולשים שלכם. במילים אחרות, למדו להכיר לעומק את קהל הגולשים והחברים שלכם בפייסבוק, וגם אתם תוכלו ליהנות מעלייה מתמדת בהיקף המכירות.

הכלל הכי חשוב הוא: הדבר שהכי הרבה מושך קהל איכותי הוא קהל איכותי. ככל שתקפידו לגייס לעמוד העסקי שלכם קהל איכותי הקשור באופן כזה או אחר למוצר או השירות אותו אתם משווקים, כך תוכלו להגדיל את כמות קהל היעד האיכותי שלכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפתח שאני

מאת: יפתח שאנישיווק באינטרנט28/09/121102 צפיות
יצירת קמפיין ויראלי ברשת האינטרנט, הוא ללא ספק אחד מאמצעי הפרסום המרעננים ביותר בענף הפרסום והשיווק. השיווק הויראלי ברשת האינטרנט היא למעשה טכניקת פרסום חדשנית המתבססת על עקרונות הפרסום הקלאסית המכונה "מפה לאוזן".

מאת: יפתח שאניפרסום מקוון28/09/128461 צפיות
הרי לכם מספר נתונים הקשורים באופן ישיר לאופציית השיווק באמצעות הטלפונים הניידיים: למעלה מ-50 אחוז מהישראלים מחזיקים ברשותם לפחות מכשיר סמארטפון אחד, בשנת 2012 נמכרו במדינת ישראל יותר טלפונים חכמים וטאבלטים מאשר מחשבים נייחים וניידים גם יחד, היקפי הפרסום באמצעות הטלפונים הסלולאריים גדל באופן משמעותי משנה לשנה.

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/12984 צפיות
כל עסק יכול למצוא את מקומו בפייסבוק, ועל ידי תוכנית עבודה נכונה ומדוקדקת, אף להפיק ממנה רווחים, להגדיל קהל לקוחות וכמובן להפיץ את בשורת העסק. היתרון הגדול של הרשת, הוא היכולת לקיים תוכנית שיווקית כאשר תקציב לא חייב להיות הגורם עליו יקום או ייפול הקמפיין.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162970 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152924 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152431 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148693 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148182 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147947 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148220 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica