חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיווק דל תקציב בפייסבוק

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/2012962 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קצב הפיתוח של רשת הפייסבוק גובר מיום ליום. הפיתוח העיקרי כיום נעשה סביב בניית בסיס נוח לעסקים באשר הם, ולספק להם במה שיווקית לקידום ופרסום. היום כל בעל עסק או מקצוע יכול למצוא את מקומו בפייסבוק, ומומלץ לקחת אותה בחשבון בבניית מערך השיווק.

במאמר זה, ניתן למצוא מספר טיפים להקמה וקידום עמוד עסקי ברשת הפייסבוק, כאשר העבודה נעשת בשלב זה ללא השקעה כלכלית. במידה והחלטת לקחת על עצמך את הנושא, מומלץ לקרוא ולחפש חומר כתוב נוסף, ולהבין טוב טוב לקראת מה מועדות פניך.

1.      שם העסק – פרט את שם העסק עד כמה שניתן על מנת להרחיב את אפשרויות החשיפה אליך בחיפושים (אם אתה מדביר ולעסק שלך קוראים "אל ג'וק", מלבד מי שמכיר אותך ויחפש ספציפית את השם, סביר להניח שאף אחד לא יראה אותך, אך אם תרשום "מדביר אל ג'וק רחובות" הרי שהגדלת משמעותית את מי שיכול להחשף לעמוד שלך בחיפוש אקראי).

2.      אודות – דאג למלא כמה שיותר תוכן אודות העסק – פרטי התקשרות, כתובת, אתר וגם קצת הרחבה על העסק עצמו ואפילו עליך (אין צורך להכנס לפסים אישיים, הצמד למטרה שהיא העסק), ללקוח נחמד לדעת עם מי יש לו עסק.

3.      תמונה – יש  לך אפשרות להציג שתי תמונות בעמוד העסקי, האחת קטנה בפינה התחתונה והשנייה תמונת רקע גדולה יותר. הצג את הלוגו או תמונה הקשורה באופן ישיר לעסק בתמונה הקטנה, ותמונה הנותנת אוירה אודות העסק בתמונת הרגע הגדולה (לדוגמא, מפיק אירועים ישים תמונת לוגו בקטנה ותמונה של אירוע מפוצץ שהפיק ברקע).

4.      תוכן – מילת הקסם בניהול נכון של עמוד. מי שעוקב אחרי העמוד שלך, מתעניין לדעת מה קורה בעסק שלך. את תתפתה לחשוב שמה שאתה מעלה בעמוד הפרטי שלך, זה גם מה שתעלה בעמוד העסקי כי "אותך זה הצחיק". לא. אפשר להגיד שניהול עמוד פרטי ועמוד עסקי גובלים בפיצול אישיות. כאשר אתה מעלה תוכן לעמוד העסקי, הכנס עצמך לנעליו של הלקוח שלך, ונסה לדמיין מה היה מעניין אותו לדעת אודות העסק שלך (אם העסק שלך הוא גן ילדים, ובדיוק התקנת בגן מערכת גילוי אש, צלם תמונה מעניינת של המערכת, הוסף כיתוב עד כמה שבטיחות הילדים חשובה לך ושתף את העמוד). ברור שלא תמיד קורה משהו מעניין בעסק (למרות שאם תחפש תתפלא כמה דברים תוכל לעדכן), ובדיוק למקרים כאלה יש לך ערוץ מידע שלם בתוך האינטרנט, ממנו תוכל לדלות מידע ולשתף אותו עם החברים שלך (אם אתה קונדיטור, חפש כתבה על שיא גינס ייחודי שנשבר בתחום השוקולד).

5.      הנעה לפעולה – החלק המשלים של התוכן. לא די בעדכון תכנים בעמוד, יש לדאוג לתכנים אשר ישפיעו כל הקורא, ויגרמו לו לפעול – לעשות לייק, להגיב או לשתף. ברגע שאחד מאלה מתרחש, הרי שקהל חדש של גולשים נחשף לתוכן ולעמוד שלך, דבר אשר יכול להרחיב כמובן את מספר האוהדים שלך בעמוד, ומי יודע, אולי גם את מספר הלקוחות של העסק.

6.      הפצה – מעבר לקידום האורגני שמגיע מהפעילות של הגולשים בעמוד, ניתן ומומלץ לבצע כמה פעולות קידום ממוקדות. אני מניח שיש לך כמה חברים בפרופיל האישי. שלח הזמנות למי שרק אפשר שיצטרף לעמוד, לא משנה אם זה חבר המהווה לקוח פוטנציאלי או לא, בתור התחלה, כל חשיפה נחשבת. בקש מחברים שיפרגנו לכם על התוכן שאתה מעלה בעמוד. חפש עמודים בהם תוכל לפרסם את העמוד שלך (יש לא מעט עמודים הפונים לקהלים שונים, עם חיפוש נכון סביר להניח שתוכל למצוא עמודים שישמחו לשמוע עליך).  חפש פורומים הנוגעים בתחום העיסוק שלך וקח חלק בפעילות הנעשת בהם (ענה על שאלות של גולשים, השתתף בדיונים ותוך כדי תזמין את המשתתפים לבקר בעמוד שלך.

לסיכום, קבלת כאן מספר טיפים אשר יסייעו לך בקידום ראשוני של העסק בפייסבוק. למד את החומר, הייתי ממליץ גם על חיפוש אחר חומרים נוספים, מכל כותב ניתן ללמוד משהו וכל אחד נוגע בנקודה שהאחר החסיר. ושוב, ניצול ומימוש הטיפים המצויינים במאמר זה לא יעלו לך ולו אגורה, אך אין קיצורי דרך, אם החלטת לדבוק בגישת החיסכון (שאין בה שום דבר פסול), נכונה לך עבודה רבה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפתח שאני

מאת: יפתח שאנישיווק באינטרנט28/09/121081 צפיות
יצירת קמפיין ויראלי ברשת האינטרנט, הוא ללא ספק אחד מאמצעי הפרסום המרעננים ביותר בענף הפרסום והשיווק. השיווק הויראלי ברשת האינטרנט היא למעשה טכניקת פרסום חדשנית המתבססת על עקרונות הפרסום הקלאסית המכונה "מפה לאוזן".

מאת: יפתח שאניפרסום מקוון28/09/128441 צפיות
הרי לכם מספר נתונים הקשורים באופן ישיר לאופציית השיווק באמצעות הטלפונים הניידיים: למעלה מ-50 אחוז מהישראלים מחזיקים ברשותם לפחות מכשיר סמארטפון אחד, בשנת 2012 נמכרו במדינת ישראל יותר טלפונים חכמים וטאבלטים מאשר מחשבים נייחים וניידים גם יחד, היקפי הפרסום באמצעות הטלפונים הסלולאריים גדל באופן משמעותי משנה לשנה.

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/121022 צפיות
פייסבוק, הרשת החברתית שבהחלט שינתה את הרגלי הגלישה של כולנו, היא ללא ספק אחד מאפיקי המדיה והתקשורת החשובים והמשפיעים ביותר בעידן המודרני. בשנים האחרונות, אנו עדים למגוון נרחב של תופעות צרכניות, חברתיות, פוליטיות ולאומיות, שהחלו את דרכן בעמודי הפייסבוק, ומשם התפשטו לליבם של ההמונים. במאמר הבא נעסוק בסוגיה המעסיקה קהל מפרסמים גדול, והיא: כיצד ניתן לבנות קהל איכותי, מסור ורלוונטי לעמודים העסקיים שלנו ברשת הפייסבוק.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162935 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152895 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152405 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148646 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148152 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147921 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148186 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica