חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יצירת חומר ויראלי ברשת

מאת: יפתח שאנישיווק באינטרנט28/09/20121076 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יצירת חומר ויראלי לצרכי הפצתו ברשת האינטרנט מבוסס על מספר עקרונות וכללים, שאת חלקם נציג בפניכם בשורות הבאות. זה הזמן לחדד את חוט המחשבה, ולתכנן לעצמכם קמפיין ויראלי שאי אפשר לעמוד בפניו, העצות והטיפים בשורות הבאות יסייעו לכם בכך.

טכניקות שונות להפצת חומר ויראלי ברשת

קיימות מספר טכניקות בולטות המאפשרות לכם להפיץ תכנים שונים במסגרת קמפיין ויראלי ברשת האינטרנט. טכניקות אלו כוללות בין היתר: הפצת תכנים שיווקיים/פרסומיים באמצעות מערכות הדוא"ל, הפצת תכנים באמצעות הרשתות החברתיות, הפצת תכנים באמצעות בלוגים ושתילת קישורים בגוף הפוסטים השונים, הפצת תכנים באמצעות סרטוני וידאו ועוד.

לכל אחת מהטכניקות הנ"ל מספר כללים ועקרונות התקפות לאופי ההפצה ולאמצעי ההפצה עצמו. כמו כן, הפצת חומר ויראלי באמצעות כל אחת מהטכניקות המופיעות לעיל, מאפשרת לכם לבחון את כמות הנחשפים לחומר הויראלי שלכם, ועל סמך המסקנות והנתונים השונים תוכלו לפעול לשיפור ביצועי ההפצה.

יצירת חומר ויראלי- כיצד?

הפצת תכנים ברשת האינטרנט חייבת להיות מבוססת על עקרונות השיתוף של הרשת, עקרונות אלו כוללים בין היתר:

  • חדשנות ומקוריות-גולשי האינטרנט נהנים להיחשף למסרים ולתכנים בעלי ערך מוסף, חדשנות ומקוריות.
  • נוחות תפעוליות- טעינה קלה ונוחה של סרטונים, קישורים ולינקים המפנים לתוכן הויראלי שלכם, תגדיל באופן משמעותי את כמות הגולשים הנחשפים אליו.
  • אפשרויות שיתוף מגוונות – כיום, עומדים לרשותכם מספר אפיקי הפצה שונים ברשת האינטרנט, דרכם תוכלו להפיץ את תכני החומר הויראלי שלכם. שימוש במספר רב של אופציות חלופיות להפצת התכנים, תגדיל באופן משמעותי את כמות הגולשים הנחשפים אליו.

על מנת ליצור קמפיין ויראלי שאי אפשר לעמוד בפניו, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שימושיים שיסייעו לכם להגיע לכמות גדולה של גולשים.

  1. מיקוד המסר על פי הגדרות קהל היעד- השלב הראשון בתכנון חומר ויראלי לצרכי הפצה ברשת האינטרנט, חייב להתייחס בראש ובראשונה לאופי קהל הגולשים בו אתם מעוניינים. ככל שתדעו לאפיין את קהל הגולשים שלכם בצורה מדויקת יותר, כך תוכלו להתאים את המסרים השונים המופיעים בתוכן. לדוגמא: במידה ואתם מעוניינים להגיע לקהל צעיר המורכב בעיקר מבני נוער, מומלץ לעשות שימוש בסרטונים משעשעים המעבירים את התוכן והמסרים השיווקיים שלכם בצורה "לא מחייבת" ומחויכת.
  2. קמפיין ויראלי מתמשך- היתרון המשמעותי של הפצת חומר ויראלי ברשת נמצא בעובדה שהעלויות הנמוכות של הפצת החומר מאפשרים לכם לבצע פעולות הפצה רבות ומגוונות ללא השקעה כספית לצרכי רכישת מדיה. יתרון זה מאפשר לכם ליצור חומרים ויראלים המורכבים ממספר סרטונים המתקשרים בשפה שיווקית ופרסומית אחידה, ולמעשה מעוררים ציפייה ועניין בקרב קהל הגולשים להמשך הפעילות הויראלית שלכם ברשת האינטרנט.
  3. תגמלו את הלקוחות שלכם- הפצת סרטון או כל חומר ויראלי אחר, שאליו מתלווה הבטחה למחיר מיוחד או הטבה אחרת לצופים בחומר, תעודד את הגולשים לפתוח את הקישורים המפנים אל התכנים הויראלים שלכם, ואף תגביר את ההיענות שלהם בהפצת החומר לחבריהם הוירטואלים.
  4. היעזרו בכלים הסטטיסטיים העומדים לרשותכם וביתר כלי הניהול- היתרון המובהק של הפרסום והשיווק ברשת האינטרנט, נמצא בעובדה שהוא מאפשר לכם לבחון את הצלחתם בכל רגע נתון, ולבחון את כמות הצופים שנחשפו את החומרים הויראלים שלכם. ניהול נכון באמצעות הנתונים הסטטיסטיים השונים, אפיון ופילוח הפעילות באופן דינמי, תאפשר גם לכם לפעול בהצלחה רבה בקרב קהלים שונים המוצאים עניין רב בפעילות הויראלית שלכם ברשת.
  5. שמרו על נגישות מרבית- התאמת גדלי הקבצים של החומר הויראלי שלכם (בעיקר תמונות וסרטונים), חייבת להיבדק על ידיכם בטרם הפצת התכנים הויראלים שלכם. את הבדיקה מומלץ לקיים בכל אמצעי ההפצה הקיימים (הן למחשבים נייחים וניידים, הן לסמארטפונים והן לטאבלטים). כמו כן, הקפידו להתאים את התכנים השונים בהתאם לצרכי מערכות ההפעלה השונות (אינטרנט אקספלורר, פיירפוקס, סאפארי וכדומה.

לסיכום, הפצת חומר ויראלי דורשת מכם לא מעט מחשבה יצירתית והיכרות מעמיקה עם הרגלי הגלישה של סוגי הגולשים השונים ברשת. התאמת התכנים הויראלים שלכם לקהלי היעד הממוקדים שלכם בשילוב ניהול נכון של מערך ההפצה, יאפשרו לכל אחד ואחת מכם ליהנות מכוחו העולה של תחום הפצת התכנים מ"פה לאוזן" באמצעות רשת האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפתח שאני

מאת: יפתח שאניפרסום מקוון28/09/128437 צפיות
הרי לכם מספר נתונים הקשורים באופן ישיר לאופציית השיווק באמצעות הטלפונים הניידיים: למעלה מ-50 אחוז מהישראלים מחזיקים ברשותם לפחות מכשיר סמארטפון אחד, בשנת 2012 נמכרו במדינת ישראל יותר טלפונים חכמים וטאבלטים מאשר מחשבים נייחים וניידים גם יחד, היקפי הפרסום באמצעות הטלפונים הסלולאריים גדל באופן משמעותי משנה לשנה.

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/12959 צפיות
כל עסק יכול למצוא את מקומו בפייסבוק, ועל ידי תוכנית עבודה נכונה ומדוקדקת, אף להפיק ממנה רווחים, להגדיל קהל לקוחות וכמובן להפיץ את בשורת העסק. היתרון הגדול של הרשת, הוא היכולת לקיים תוכנית שיווקית כאשר תקציב לא חייב להיות הגורם עליו יקום או ייפול הקמפיין.

מאת: יפתח שאנירשתות חברתיות28/09/121018 צפיות
פייסבוק, הרשת החברתית שבהחלט שינתה את הרגלי הגלישה של כולנו, היא ללא ספק אחד מאפיקי המדיה והתקשורת החשובים והמשפיעים ביותר בעידן המודרני. בשנים האחרונות, אנו עדים למגוון נרחב של תופעות צרכניות, חברתיות, פוליטיות ולאומיות, שהחלו את דרכן בעמודי הפייסבוק, ומשם התפשטו לליבם של ההמונים. במאמר הבא נעסוק בסוגיה המעסיקה קהל מפרסמים גדול, והיא: כיצד ניתן לבנות קהל איכותי, מסור ורלוונטי לעמודים העסקיים שלנו ברשת הפייסבוק.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213515 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163284 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica