חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינדקס עסקים – האם באמת פרסום שווה ערך?

אתרים רבים בארץ נוטים להגיד את האמרה החזקה הזו שאומרת "פרסם בחינם" השאלה היא האם זה נכון שמא טיזר עלוב לכניסת משתמשים חדשים ותעבורה כוללת לאתר, האם אותם מפרסמים בחינם מקבלים את מה שביקשו או שמא קיבלו שטח פרסום בפינה חשוכה באתר אשר פועל עם יותר מידי פרסומות.

אתרי אינדקס עסקים מציעים לרוב שטחי פרסום בחינם שיכולים להיות מאוד קטנים בעמוד מאוד גדול מלא פרסומות, להראות שיש פרסום אך עדיין להרוויח את הכסף משטח הפרסום שכנראה הלקוח יפרסם בכל מקרה. אינדקס עסקים צריך להיות מלא בעסקים ולדאוג לקבל את רווחייהם מהלידים ולא מהפרסומות אשר מפוצצות את האתר והורסות כל שטח פרסום הגיוני.

אינדקס עסקים אמור לדאוג לרווחת הכלל, אמור לתת מקום ובמה לכל אותם עסקים אשר לא רוצים לבזבז תקציבים על פרסום ושטחי פרסום באתרים שלא תמיד מביאים באמת תנועה ממשית לאתר. אינדקס עסקים אמור להביא את אותם העסקים למקום שבו ירגישו שהם יכולים לבנות לעצמם אתר משלהם, אתר אשר בעצם דואג לכולם, עסקים קטנים וגדולים מקבלים שטח פרסום בחינם, מקום בו יוכלו לכתוב את כל הפרטים שהם רצו על העסק שלהם, מקופוני הנחה לגולשי האתר, מודעות דרושים, טקסט חופשי אשר יכלול את כל אזורי ההתמחות של אותו העסק. עסקים מאז ומתמיד הבינו שכוח האינטרנט גדול ורחב עד כדי השתלטות על עולם הפרסום, מה שהופך את האינטרנט למאוד רווחי וכדאיי לפרסום בו.

אתרי אינדקס עסקים ידועים כאתרי פרסום, אתרים אשר מבוססי תעבורה בעזרת הסיווגים הפנימיים שלהם, ומשם ניתן לראות את כל רשימות העסקים שישנם באינדקס, העניין לדעת באיזה אינדקס כדאי לפרסם, לפעמים פרסום חינם באינדקס עסקים מביא יותר תנועה מאשר שלטי חוצות, פרסום בטלוויזיה ועוד, כי אחרי הכל פרסום בטלוויזיה הינו פרסום אשר פרסום כולל ולא פרסום לספציפיות פרסומית ללקוחות שמגיעים.

אינדקס עסקים מפרסם בעלי מקצוע לרמת הסיווג הספציפי ולא לרמת הכלל, לדעת שאפשר להיכנס לגוגל להקליד "אינסטלטורים" ודרך האינדקס עסקים אשר עולה (לרוב) בתוצאות הראשונות מפאת רשימה ארוכה, ניתן לראות רשימת עסקים מומלצים או כאלו שמשלמים ומקבלים את התמורה שלהם בהתאם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מערכת VPR

מאת: מערכת VPRקידום אתרים15/02/101319 צפיות
כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת?

מאת: מערכת VPRבניית אתרים12/02/101267 צפיות
חברות בניית אתרים קמות כל יום בעשרות, להקים אתרים נשמע לפעמים קל ואפילו לא מאתגר ברוב הפעמים, בסך הכול כמה קודים של HTML ויש לנו אתר גדול ומחוזק בתכנים למען הגולש, אז זהו – זהשזה נחמדבתור אתר לילדים או אתר לעסק קטן שלא צריך פרסום או לקוחות, בסך הכול צריך פנים.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים12/02/101284 צפיות
יותר מידי אתרים נבנים ביום וחושבים שרק בעזרת כמה תגים "חשובים" יצוץ להם המקום הראשון בגוגל, רעיון קידום אתרים בגוגל התפתח רק לשם אותם אתרים שחושבים שהידע שלהם מספק, אז תחשבו שוב.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים25/01/101116 צפיות
כולם חושבים שבעזרת קידום אתרים בגוגל אנחנו יכולים להגיע ולקחת את הגולשים מנועי החיפוש ולנצח את שוק המתחרים. מעיין כמה פרמטרים "פשוטים" ומגיעים לאותם מקומות שכולם רוצים להיות בהם רק למען השגת המתחרים והשגת מטרות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101849 צפיות
צריך לדעת כאשר אנחנו רוצים לקדם את האתר שלנו כמה דברים מאוד חשובים ומאוד בסיסיים בענף הקידום, הרי קידום אתרים בגוגל אמנם עיסוק שמגיע מאזור התחביבים ולאט לאט מתמוגג לעולם העסקים אבל כרגע, עולם הקידום מחייב אותנו לדעת יותר מלקרוא כמה מאמרים ברשת.

מאת: מערכת VPRמתכוני קינוחים22/01/101559 צפיות
יותר ויותר הורים מוצאים את עצמם מחדשים בכל פעם את ימי ההולדת של הילדים שלהם, בין אם זה בעזרת קוסמים ובעזרת אטרקציות לימי הולדת, הכי חשוב בעולם להורים זה לדעת לשמח את הילדים שלהם, ואין דרך יותר טובה בעזרת עוגות יום הולדת בריאות וטעימות.

מאת: מערכת VPRקידום אתרים22/01/101160 צפיות
יותר ויותר עסקים מגלים את עצמם מחדש כאשר הם נכנסים לעולם האינטרנט, קידום אתרים בגוגל מוצא את אותם עסקים ומגלה אותם לשאר הגולשים מחדש.

מאמרים נוספים בנושא עסקים קטנים ובינוניים

מאת: לילה בן הרוש עסקים קטנים ובינוניים12/07/211329 צפיות
דווקא ברגעי ההצלחה חייבים להמשיך ! פרסום , שיווק ויחסי ציבור הם אינם פעולות חד פעמיות שעושים רק שהעסק זקוק להחייאה ויש ביומן יותר ימים ריקים מאשר מלאים , הפעולות האלו הם חלק שוטף מניהול העסק ודווקא בתקופות שופעות וטובות יותר של העסק שיש תזרים כספים יותר נזיל , שם זה בדיוק הזמן שבו אפשר וצריך להמשיך לחזק את המותג או, את העסק בנוסף להתחדשות בלתי פוסקת.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים17/06/211175 צפיות
חשיבות ההתמחות המשפטית ויועץ מונציפאלי בכיר בתחום התכנון והבנייה תחום התכנון והבנייה הנו תחום תכנוני ומשפטי מורכב אשר עוסק במגוון נושאים, כגון קבלת היתרי בנייה, קבלת הקלות בנייה, קבלת אישור שימוש חריג, רישיון עסק,אישורי תכניות, שינוי ייעוד, טיפול בהתנגדויות, הפחתת / ביטול חיובים בהיטלי השבחה, הפקעות מקרקעין, תביעות פיצויים לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה, ייצוג בהליכים שננקטים בגין ביצוע עבירות בנייה, התמודדות עם צווי נריסה לפי החוק ועוד.

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים01/06/211029 צפיות
תיקון 34 – רפורמת רישוי עסקים כבר כאן תיקון 34 לחוק רישוי עסקים – מה חדש? ב – 18/7/18 סיימה ועדת הפנים של הכנסת סדרת דיונים בהצעת החוק לרישוי דיפרנציאלי ואושר תיקון 34 לחוק רישוי עסקים בקריאה שניה ושלישית במליאה. תיקון 34 לחוק רישוי עסקים משמעותי ומחולל שינוי נרחב ומטרתו להקל על עסקים על ידי הפחתת הרגולציה והבירוקרטיה המוטלת על כתפיהם. הוא מכונה "רפורמה" וכדי לבדל אותה מרפורמות קודמות היא קרויה "רישוי עסקים דיפרנציאלי" .

מאת: בנימין קלינגרעסקים קטנים ובינוניים04/01/211203 צפיות
משרדנו סייע במחקר בסיוע להפחתת הנטל הבירוקרטי על בעלי העסקים. בקרוב עלויות הרישוי יקוצצו משמעותית. התיקון לתקנות רישוי עסקים יאפשר להתחיל לעבוד עם המסלולים המקוצרים. עסקים ברמת סיכון נמוכה יוכלו לקבל רישיון עסק על בסיס תצהיר, ללא תהליך האישורים המלא הקיים עד כה.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים03/05/201053 צפיות
בכל תהליך של פתוח עסקי או תכנון אסטרטגי ,מתבצע תהליך של ניתוח יכולות עסקיות, במטרה לזהות את נקודות החוזק והחולשה של העסק. באותה נשימה מתבצעת הערכה של ההזדמנויות העסקיות, והאיומים הנשקפים מסביבת התחרות הקרובה (מתחרים, לקוחות, ספקים תחליפים, חודרים חדשים) והסביבה הרחבה ( פוליטית, כלכלית, חברתית, רגולציה, טכנולוגית, שמירת הסביבה).

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/201049 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

מאת: עוזי פלגעסקים קטנים ובינוניים05/04/20920 צפיות
כל בעל עסק ללא קשר לגודל העסק, חייב לבחון ולהעריך מנקודת ראות של "ועדת חקירה עצמית" איך הוא ועסקו חוו את האירוע הזה, ולהיזכר באירועים שליליים נוספים שחוו בעבר, בתהליך ניהול העסק שלהם, לקבל תובנות חדשות בניהול עסקי וליישמם בעסק שלהם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica