חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על נערות ליווי ומלחמת הקיום

מאת: דניאל seoצילום אירועים03/10/20121311 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים ראיתם נשים העומדות בצמתים בלילות ומוכרות את גופן?, נכון שזה נראה דוחה ומגעיל, אך תחשבו שאין להן ברירה, הם נאלצות להילחם על קיומן, להאכיל ילדים והן לא רואות או שמות לב לפחיתות הכבוד שעבודה מעין זו גורמת להן. גם נערות ליווי עובדות במקצוע שלהן מחוסר ברירה ולא מתוך בחירה.  לחצים כלכליים מביאות נשים לעבודה זו.

מדוע המדינה לא באה לקראתן?

אם המדינה לא יכולה לעזור לנערות הליווי מבחינה כלכלית, אז מדוע שלא יבואו לקראתן? מדוע שלא ימסדו את חוק הזנות בארץ? הן צריכות להיות חוקיות ולעבוד ללא פחד, כך גם המדינה תרוויח יותר משלמי מיסים...או יותר נכון משלמות מיסים. החוקיות יכולה להקל עליהן וגם שהן תהיינה מבוקרות ע"י משרד הבריאות, כך שמחלות מין יפחתו ולקוחות לא צריכים לחיות בפחד כשהם באים במגע עם נערות ליווי.

משרדי ליווי נאלצים לעבוד בסתר

היות ואין בארץ את חוק מיסוד הזנות, הרבה משרדי ליווי נאלצים לעבוד בסתר. המשרדים אינם עובדים באופן גלוי והכל נעשה בחדרי חדרים, למרות שמשרדי הליווי הפכו כבר לשגרה בחיים והרבה גברים ישראלים משתמשים בשירותים אלה.  המדינה יכולה להרוויח הרבה כסף ממשרדים אלה וחבל שהיא לא עושה כלום בנדון, כך ששני הצדדים יהיו מורווחים.

בכל עיר תיירות בעולם יש נערות ליווי

בכל מקום בעולם בו יש עיר תיירות מרכזית תמצאו נערות ליווי בחו"ל על חוף הים הם משתזפות ומתחילות עם התיירים שאינם יודעים כי אותה אישה צעירה ונאה, מספקת שירותי מין תמורת כסף.. בתום שיחה איתן, אתה מקבל לידך כרטיס ביקור המספר את הכול...כיום נערות ליווי אינן מספקות פגישה בת חצי שעה וזהו, ניתן להזמינן לליווי עם אנשי עסקים,  לנסיות עסקים לחו"ל או סתם פיצוי שיוביל לעסקה גדולה עם אחד מאנשי העסקים מחו"ל.

שירותי ליווי לאנשי עסקים

בארץ תחום הליווי התפתח מאוד וישנו הבדל גדול בהגדרה של זונה ונערת ליווי, כיום הרבה אנשי עסקים שאין להם זמן מחפשים אישה צעירה ויפה שתלווה אותם לנסיעות עסקים. משרדי ליווי על רמה מספקים שירותים אלה וכמובן שהמחיר הוא הרבה יותר יקר, אך אנשי העסקים משלמים בשמחה והעיקר שמצאו את מבוקשם. לפרטים נוספים, ניתן לבדוק כאן.

 



תגיות המאמר: נערות ליווי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196097 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181666 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181618 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181270 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171415 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171650 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171910 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172194 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica