חפש מאמרים:
שלום אורח
03.04.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי דיילות ומכירה במיקור חוץ- האם זה כדאי?

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון.

לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

לצורך השגת הקריטריונים הללו יש צורך במיון קפדני בכוח האדם ,הכולל ראיון פרונטאלי עם המועמד שבו ניתן יהיה לעמוד על טיבו, וכן יש צורך להעביר אותו מועמד הדרכה מסודרת ומקיפה על מנת שיוכל להציג את המוצר ולייצג את החברה בצורה ובאופן הטובים ביותר.

ואם זאת,לחברות ומנהלים רבים אין את הזמן,האנרגיות והמשאבים לבדיקה כה קפדנית וכמו כן לעיתים אין הצדקה כלכלית להחזיק מנהל מכירות במשרה מלאה, שכן לא תמיד יש בו צורך לדוגמא בתקופות בהן העסק נמצא בשפל או כאשר אין צורך לפרסם.

אם כך מה ניתן לעשות?, קיימת תפיסה ארגונית חדשה הנקראת מיקור חוץ מדובר בשיטת ניהול מודרנית שבבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את תפעול הפעילויות שאינן נמצאות בבסיסו ולהותיר בניהול רק את פעילויות הליבה,בדרך זו ניתן לצמצם משמעותית הוצאות לדוגמא:

- נעשה חיסכון בהוצאות התפעוליות ע"י אי שכירת מנהל מכירות פנימי ושימוש במיקור החוץ:הוצאות משרד שוטפות,הציוד המשרדי,מכונית החברה וטלפון החברה.

- נעשה חיסכון בהוצאות על כוח האדם  בשכירת כל גורמי הפקת הפרויקט,אנשי התפעול,השיווק וכוח האדם

- נעשית שליטה בהוצאות שכן בחברות רבות נעשית חריגה מהסכום אשר נקבע בתחילה לעומת זאת ע"י שימוש במיקור החוץ מוסכם בתחילתו של פרויקט על תקציב קבוע וכל צורך בחריגה ממנו עובר בצורה מסודרת לקברניטי הפרויקט-החברה השוכרת.

מלבד החיסכון הכלכלי של שיטה זו, היא נותנת מענה אופטימאלי ,מקיף ויעיל הנוגע בכל התחומים בהפקת הפרויקט,דואגת שהכול יתנהל בצורה המקצועית ביותר והמקיפה ביותר תוך שימת לב לפרטים הקטנים עקב כך תוצאותיה גם טובות יותר, לדוגמא ע"י הבחירה הקפדנית של הדיילים והדיילות מיוצגת החברה והמוצר אותו היא מעוניינת לקדם בצורה וברמה הגבוהה ביותר,התרשמות הלקוחות הפוטנציאליים  גבוהה הרבה יותר, ורושם זה מלווה את החברה כחותמת איכות להמשך הדרך.

כמו כן מוריד מיקור החוץ מהחברה וממנהליה את הצורך להתעסק בלוגיסטיקת השינויים ומותיר אותם ממוקדים בעיקר, תוך שהם יכולים להיות רגועים לגביי השאר,שהרי הם בידיים טובות במידה והשכילו לשכור חברת קד"מ או חברת דיילות המסוגלת לתת להם איכויות אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמיתוג21/08/142250 צפיות
מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121100 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/12721 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/12767 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות16/06/12799 צפיות
חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה. כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: שלום כהןעסקים - כללי07/03/20130 צפיות
בודקים סקר שכר הייטק בכדי להבין את המצב שלכם ביחס לשוק? עומדים לפני ראיון עבודה ורוצים להיות בטוחים כי התשובה שלכם לשאלת ציפיות השכר תהיה נכונה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: Daniel.Bעסקים - כללי26/02/20175 צפיות
חקירות פרטיות - אמון הוא מצרך בסיסי ונחוץ מאוד בחיים שלנו כבני אדם חברתיים. אנו מעוניינים לתת אמון בסובבים אותנו, ולבטוח במה שבני המשפחה או העמיתים בעבודה אומרים לנו.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי26/01/20275 צפיות
בתחום ההייטק חיפוש העבודה מתמקד פעמים רבות לא רק במשרה עצמה, בתנאי השכר וכדומה, אלא גם בחברה עצמה. כיום ישנן חברות מובילות אשר רבים חושקים בעבודה בהן, חברות אשר מובילות את רשימת החברות המבוקשות בזכות תנאי עבודה מעולים שהן מציעות לעובדים, סביבת עבודה גמישה ואיכותית יותר, אופציות קידום נרחבות ועוד.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי30/12/19423 צפיות
רוצים להתקבל לעבודה בחברת הייטק מסויימת? מחפשים גישה אל חברות ההייטק הגדולות והמובילות בישראל? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי01/12/19524 צפיות
עומדים לפני גיוס עובדים משמעותי לחברה שלכם? רוצים לפרסם מודעות דרושים הייטק במקומות אשר יובילו אתכם לקבלת קורות חיים ממועמדים איכותיים אשר באמת מתאימים למה שאתם מחפשים? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: שלום כהןעסקים - כללי28/11/19530 צפיות
רוצים לחזק את השיווק והפרסום של העסק שלכם ולהזמין רולאפ איכותי וייחודי שיסייע לכם בכך? רוצים להיות בטוחים כי אתם בוחרים במקום הטוב ביותר ממנו אתם מבצעים את ההזמנה? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: yanivshenhavעסקים - כללי12/11/19511 צפיות
סדנת מכירות אינה שייכת רק לאנשי מכירות חדשים, בתחילת דרכם, אלא היא מוצר אפקטיבי ואיכותי אשר מהווה ערך מרכזי בכל חברה, ארגון או עסק באשר הוא אשר שואף לשמור על יציבות כלכלית והצלחה, זאת באמצעות שיפור ושדרוג תמידיים של כישורי הניהול של אנשי המכירות. לסדנת מכירות היכולת להפוך כל איש מכירות באשר הוא למקצועי, חזק וטוב יותר, ללא כל משמעות לוותק או ניסיון, לכן ניתן לראות כי בשנים האחרונות ארגונים רבים בוחרים להשקיע בצוות המכירות מתוך אמונה והבנה כי מדובר על אחד המשאבים החשובים ביותר בארגון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica