חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה זה עיצוב גרפי

מתכננים לפתוח עסק חדש?, מתלבטים כיצד לתת לו את הביטוי שאתם חושקים ומדמיינים בראשכם?, חושבים כיצד להראות טוב בפני הלקוחות הפוטנציאליים שלכם? סימן שאתם זקוקים למעצב גרפי!!!

מה בעצם מעצב גרפי יכול לעשות עבורכם? ולמה בעצם אנחנו צריכים אותו?

מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

למעשה הדרך למשוך את תשומת לבו של המתבונן יכולה להיות על ידי: הגודל, צבע, כיוון, פונטים אימג' וכו..., המעצב הגרפי משתמש בידע והיצירתיות שלו בשליטה בצבעים, בפונטים- סוגי אותיות, בתמונות ומעל הכל בקריאטיביות  שלו, ולמעשה על ידי כך הופך מסר למוצר ויזואלי.

אולי לא שמת לב, אך העיצוב הגרפי הינו חלק אינטגרלי בחיינו. למעשה הוא מופיע בכל מקום ואם נתבונן סביב ניתן יהיה לראות אותו בהנדסה, אדריכלות, בניינים,שלטי רחוב, ספרים, אריזות ביגוד והרשימה עוד ארוכה.....

עיצוב הינו כלי אסטרטגי חשוב ביותר, שכבעלי עסק, אם תדעו להשתמש בו בתבונה תוכלו לנכס לעצמכם יתרון יחסי גדול על פני המתחרים שלכם. עיצוב גרפי טוב יגרום לכך שהמסר של העסק יועבר בצורה נכונה וחיובית. זכרו: אין שני לרושם ראשוני!!!

על כן, עיצוב הגרפי צריך להיעשות עם חשיבה שיווקית אסטרטגית על מנת ליצור לבית העסק בידול ומיתוג לפי הערכים שבית העסק הציב לעצמו. חלק מתפקידו של המעצב הוא למעשה בבניית השפה המיתוגית הייחודית של העסק שלכם. החל מבניית הלוגו, דרך כל ה"כלים" המשרדיים: כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים ואתר אינטרנט. למעשה מטרתו של המעצב הוא "לעצב" אתכם בתודעה של קהל הלקוחות הפוטנציאלי.

עיצוב טוב יביא לכך שהעסק או המוצרים שלכם יגיעו למקסימום פוטנציאל. חלק מעיצוב נכון הוא ביצירת בידול, ולמה?, זאת על מנת שלעסק שלכם יהיה את העיצוב והבידול השונים מהמתחרים וישפיע על הלקוחות הפוטנציאלים בעת קבלת ההחלטה.

לסיכום:

חשיבותו של המעצב הגרפי עשויה להיות מכרעת ומשמעותי לעסק שלכם. לכן אסור לנו לזלזל בבחירת המעצב איתו נרצה לשתף פעולה בטווח הקצר וגם לטווח הארוך. עיצוב נכון וטוב יקדם מאוד את העסק והמוצרים שלכם. לדוגמא:  כמה פעמים בעת שעשיתם קניות בסופר, בחרתם את המוצר מהמדף לא בגלל שבהכרח ידעתם מראש מה טיבו אלא בגלל שהעיצוב שלו בלט לכם לעין...?

דבר נוסף, באם בחרתם במעצב גרפי מקצועי, תנו לו את החופש פעולה שלו ואל תתקבעו לרצונותיכם בלבד. מעצב טוב ידע "לקרוא" אתכם ועל סמך ניסיונו לדעת מה הצרכים האמיתיים שלכם. כמובן שמעצב מקצועי ידע גם להיות קשוב אליכם וכך בשיתוף פעולה להגיע לתוצאות המיטביות.

בהצלחה!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121561 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/121200 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון. לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/121197 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות16/06/121193 צפיות
חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה. כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג

מאת: שלום כהןמיתוג27/09/192736 צפיות
רוצים להדפיס מדבקות למשרדים? מחפשים בית דפוס בו תוכלו להדפיס את המדבקות המתאימות לכם באיכות גבוהה מאוד, ובמחיר משתלם ונוח? אם כן, הגעתם אל המקום הנכון.

מאת: ויקטוריה פיינרמןמיתוג09/08/176198 צפיות
נניח שאתה מפיק סרט תדמית או סרטון הדרכה עם קריינות בשביל לקוח, ואתה מחפש קריין. אתה מקבל כמה הצעות מחיר מכמה קריינים שמקליטים מאולפן ביתי, אבל התעריפים והשירותים בהצעות השונות לגמרי שונים אלה מאלה. איך תחליט במי לבחור? כדאי ללכת על ההצעה הכי זולה? כדאי ללכת עם מי שנותן הקלטה מחדש בחינם? אולי כדאי ללכת עם מי שנותן תנאי תשלום נוחים?

מאת: amirdadon90מיתוג27/12/162599 צפיות
את דודי מליץ כמעט כולנו מכירים, וזאת לאחר שבשנת 2009 השתתף בתוכנית הריאליטי הפופולרית "האח הגדול" ואף זכה בה - אבל מליץ, וזאת כבר לא רבים יודעים, הוא גם אחד מאנשי המקצוע המוכשרים ביותר בתחום האסטרטגיה התקשורתית ובעליו של משרד יחסי ציבור מצליח הנושא את שמו.

מאת: שלום כהןמיתוג15/08/162697 צפיות
בשנים האחרונות אפשר לראות לא מעט אנשים שהחליטו לעשות שינוי בחיים, לעזוב את העבודה בתור שכירים ולהקים עסקים עצמאיים.

מאת: דרורמיתוג04/07/162190 צפיות
לפני נתונים של חברת טיוטה, בשנים האחרונות נמכרו למעלה מ-5 מיליון מכוניות היברידיות אשר החברה ייצרה. בישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף מכוניות שכאלה. מכוניות אלו הפכו פופולאריות מאוד בעולם ובישראל, בזכות העוצמה שלהן, בזכות היכולות המרשימות, אך בעיקר בזכות העובדה שמדובר בכלי רכב ידידותי לסביבה.

מאת: דרורמיתוג04/07/162118 צפיות
אחד הויכוחים שנשמעים בשנים האחרונות בעולם הרכב הוא, האם משתלם לרכוש רכב היברידי או שמא מדובר בכלי רכב שהפרסום החיובי אודותיו עולה על הביצועים שלו בשטח? ויכוח זה נשמע לאור העובדה שבישראל נמכרו למעלה מ-10 אלף כלי רכב היברידיים של חברת טיוטה, החברה המובילה בייצור מכוניות היברידיות בעולם. הרכב מכרה עד היום למעלה מ-5 מיליון כלי רכב מסוג זה בכל רחבי העולם.

מאת: SEOMANמיתוג22/03/162010 צפיות
בעולם המודרני לא פשוט להפוך את העסק למותג בקרב הציבור ובקרב קהל הלקוחות. אנשי מקצוע רבים מתקשים לפרסם את העסק שלהם ולמתג אותו בקרב קהלי היעד שלהם. להלן מספר טיפים שיוכלו לסייע לכם למתג את העסק שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica