חפש מאמרים:
שלום אורח
15.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור חברת דיילות/קד"מ מתאימה .

קיימות היום בשוק חברות דיילות וקד"מ רבות,שכל אחת ואחת מהן מציעה מגוון רחב של שירותים ופתרונות. ההיצע כל כך גדול עד שרבים פשוט בוחרים את החברה הראשונה שצצה למול עיניהם.

חברת דיילות או קידום מכירות עונה על צורך של חברות,עסקים ואנשים פרטיים בחשיפה,במיתוג מחודש או בהעלאת מודעות למוצר או לעניין מסוים.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

קיימים סוגים שונים של שירותים אשר ניתן לקבל מחברות הדיילות:

  • דיילות הסברה - מטרתה הוא להסביר את טיבו שלהמוצר ולתת ללקוח לחוות אותו.
  • דיילות מכירה - מטרתה להגדיל את המכירותבנקודות המכירה.
  • דיילות דוגמניות  - דיילות בעלות מראה ייצוגישמקדמות בעזרתו את המוצר נמצא בשימוש בכנסים ותערוכות בעיקר.
  • דיילות טעימות - מטרתן לתת ללקוח את החוויההראשונית על מנת לעודדו לקנייה.

וכמו כן,קיימות חברות דיילות/קד"מ מסוגים שונים :

  • חברות כוח האדם- חברות אלו נותנותמענה כללי ורחב לעניין גיוס כח אדם. יתרונותיה הם הזמינות והמאגרים שלכח האדם הנמצא ברשותה.חסרונותיההם שלרוב כח האדם הנמצא אינו איכותי ועבר בדיקה שטחית בלבד שאינה עומדת עלטיבו.
  • חברות פרסום וקידום מכירות גדולות-חברות גדולות אלו הן חברות בעלות מספר רב של לקוחות יתרונותיהן  הם הניסיון הרב המתבטא כמכונה המשומנתהיטב, חסרונותיהן הם היעדר יחס אישי וליווי צמוד ללקוח וכן בבחירת כח האדםלרוב הבדיקה כבחברות כח האדם נעשית בצורה שטחית ולא אישית.
  • חברת קד"מ "בוטיק" - חברותאלו מכירות בחשיבותו של הלקוח ולוקחות מעט פרויקטים בכל פעם על מנת להעניקלכל לקוח את מלא תשומת הלב. יתרונותיה הם מתן יחס אישי לכל לקוח,הענקת מלואתשומת הלב, המתבטאת בהדגשת כל פרט ופרט לדוגמא בחירת כח האדם הנעשית בצורהאישית ובכך מבטיחה כי גויס עבור הלקוח עובד בעל האיכויות הנדרשות,וכן,מבוצעליווי צמוד מתחילת הפרויקט ועד לסיומו. חסרונותיה הן שביכולתה עקב דרך פעולהזו לטפל בלקוחות מעטים בכל זמן נתון ולא תמיד הן זמינות לקבלת עבודה.

היתרון בחברת דיילות מקצועית הוא הבנתה את חשיבותו של הגורם האנושי, אשר מייצג את פניה של החברה כלפי חוץ, הלא הם דיילי השטח ,שנדרשים להיות בעל תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית גבוהה. דיילים אלו נבחרו לאחר מיון קפדני .

כמו כן,חברת דיילות בשל היותה הגורם המקצועי תיתן את המענה המדויק לכל אירוע וצורך ותדע להתאים לכל פרויקט את פרופיל הדיילות הנכון לו.

מסיבות אלו בוחרות חברות גדולות רבות לעשות "מיקור-חוץ"-שזוהי תפיסה ארגונית חדשה אשר בבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את התפעול ,ולהפקיד בידיי חברות הדיילות את האחריות התפעולית לפרויקט,בצורה זו נמנע מהן הצורך להתעסק בלוגיסטיקה ולהעסיק מנהל מכירות פנימי ובכך לחסוך עלויות רבות ולהתמקד בניהול פעולות הליבה בלבד.

עם יתרונות מצטברים אלה פונות חברות רבות לחברות הדיילות על מנת להשתמש בשירותיהן,שכן השירות שלהן לרוב קיים בפריסה ארצית והוא אישי,ממוקד,יעיל ונותן מענה מהיר  ודינמי.

ולכן,עכשיו לאחר שהדברים ברורים הרבה יותר,הקדישו כמה דקות למחקר ובחרו את חברת הקד"מ המתאימה לכם,בהתאם לצורכיכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמיתוג21/08/142198 צפיות
מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121049 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/12674 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון. לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/12708 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות16/06/12759 צפיות
חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה. כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: yanivshenhavעסקים - כללי12/11/1925 צפיות
סדנת מכירות אינה שייכת רק לאנשי מכירות חדשים, בתחילת דרכם, אלא היא מוצר אפקטיבי ואיכותי אשר מהווה ערך מרכזי בכל חברה, ארגון או עסק באשר הוא אשר שואף לשמור על יציבות כלכלית והצלחה, זאת באמצעות שיפור ושדרוג תמידיים של כישורי הניהול של אנשי המכירות. לסדנת מכירות היכולת להפוך כל איש מכירות באשר הוא למקצועי, חזק וטוב יותר, ללא כל משמעות לוותק או ניסיון, לכן ניתן לראות כי בשנים האחרונות ארגונים רבים בוחרים להשקיע בצוות המכירות מתוך אמונה והבנה כי מדובר על אחד המשאבים החשובים ביותר בארגון.

מאת: yanivshenhavעסקים - כללי12/11/1925 צפיות
עולם המכירות הינו מגוון, רחב ומתחדש כל הזמן. ממש כמו כל מקצוע אחר, על העוסקים בתחום להכיר באופן העמוק והרחב ביותר את רזי המקצוע וללמוד אותם באופן מקצועי ויסודי. קורס מכירות נוצר במטרה לקדם ארגונים וחברות שונות באמצעות שיפור מיומנויות המכירה של אנשי המכירות של הארגון, ובכך להגדיל את הרווחים וההכנסות של אותו ארגון. מדובר על השקעה חכמה ומשתלמת במיוחד אשר ניתן לראות כי יותר ויותר בעלי ארגונים בוחרים לקחת, ובצדק.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי05/06/19654 צפיות
מסרים ממותגים בעציצים הם הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים, הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. אילו קבלתם עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית, המתנה שקיבלתם תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס.

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי22/12/181375 צפיות
כל מה שחשוב לכם לדעת לפני שאתם מזמינים אצלנו שירותי ניקיון משרדים בתל אביב

מאת: אבי דוידיעסקים - כללי16/12/181385 צפיות
מידע שימושי על עלוני תלי דלת ומבחן התאמה.

מאת: רוני הכהןעסקים - כללי15/11/181089 צפיות
אם מבקשים לבצע דיוור ישיר על פני שיווק בצורה עקיפה צריכים לדעת כי קיימות מספר של שיטות מוצלחות שאיתן מגיעים אל המטרה.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי28/10/18970 צפיות
מתנות לט"ו בשבט לעובדים וללקוחות ט"ו בשבט הוא חג האילנות, זו הזדמנות נהדרת להעניק מתנות לעובדים, מתנות ללקוחות ולהעמיק את הקשר האישי והעסקי. קיימת דרך מעולה לציין את החג הנפלא הזה, ולחזק את הקשר בין האדם לטבע, בין תהליכי טיפוח וצמיחה, באמצעות בחירת עציצים ממותגים, שיעמיקו את הקשר עם העובדים, הלקוחות והספקים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica