חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לבחור חברת דיילות/קד"מ מתאימה .

קיימות היום בשוק חברות דיילות וקד"מ רבות,שכל אחת ואחת מהן מציעה מגוון רחב של שירותים ופתרונות. ההיצע כל כך גדול עד שרבים פשוט בוחרים את החברה הראשונה שצצה למול עיניהם.

חברת דיילות או קידום מכירות עונה על צורך של חברות,עסקים ואנשים פרטיים בחשיפה,במיתוג מחודש או בהעלאת מודעות למוצר או לעניין מסוים.

חברות הדיילות מהוות את הגורם המקצועי בתחום לו הן שייכות-פרסום וקידום מכירות. מכוון שזהו תחום עיסוקן העיקרי יוכלו חברות הדיילות להשיג עבורכם את התוצאות הטובות ביותר, כל זמנן מקודש להקמת הפרויקט,תפעולו והצלחתו. הצלחת הפרויקט הוא אינטרס המשותף לכם ולהם.

קיימים סוגים שונים של שירותים אשר ניתן לקבל מחברות הדיילות:

  • דיילות הסברה - מטרתה הוא להסביר את טיבו שלהמוצר ולתת ללקוח לחוות אותו.
  • דיילות מכירה - מטרתה להגדיל את המכירותבנקודות המכירה.
  • דיילות דוגמניות  - דיילות בעלות מראה ייצוגישמקדמות בעזרתו את המוצר נמצא בשימוש בכנסים ותערוכות בעיקר.
  • דיילות טעימות - מטרתן לתת ללקוח את החוויההראשונית על מנת לעודדו לקנייה.

וכמו כן,קיימות חברות דיילות/קד"מ מסוגים שונים :

  • חברות כוח האדם- חברות אלו נותנותמענה כללי ורחב לעניין גיוס כח אדם. יתרונותיה הם הזמינות והמאגרים שלכח האדם הנמצא ברשותה.חסרונותיההם שלרוב כח האדם הנמצא אינו איכותי ועבר בדיקה שטחית בלבד שאינה עומדת עלטיבו.
  • חברות פרסום וקידום מכירות גדולות-חברות גדולות אלו הן חברות בעלות מספר רב של לקוחות יתרונותיהן  הם הניסיון הרב המתבטא כמכונה המשומנתהיטב, חסרונותיהן הם היעדר יחס אישי וליווי צמוד ללקוח וכן בבחירת כח האדםלרוב הבדיקה כבחברות כח האדם נעשית בצורה שטחית ולא אישית.
  • חברת קד"מ "בוטיק" - חברותאלו מכירות בחשיבותו של הלקוח ולוקחות מעט פרויקטים בכל פעם על מנת להעניקלכל לקוח את מלא תשומת הלב. יתרונותיה הם מתן יחס אישי לכל לקוח,הענקת מלואתשומת הלב, המתבטאת בהדגשת כל פרט ופרט לדוגמא בחירת כח האדם הנעשית בצורהאישית ובכך מבטיחה כי גויס עבור הלקוח עובד בעל האיכויות הנדרשות,וכן,מבוצעליווי צמוד מתחילת הפרויקט ועד לסיומו. חסרונותיה הן שביכולתה עקב דרך פעולהזו לטפל בלקוחות מעטים בכל זמן נתון ולא תמיד הן זמינות לקבלת עבודה.

היתרון בחברת דיילות מקצועית הוא הבנתה את חשיבותו של הגורם האנושי, אשר מייצג את פניה של החברה כלפי חוץ, הלא הם דיילי השטח ,שנדרשים להיות בעל תודעת שירות גבוהה ותקשורת בין אישית גבוהה. דיילים אלו נבחרו לאחר מיון קפדני .

כמו כן,חברת דיילות בשל היותה הגורם המקצועי תיתן את המענה המדויק לכל אירוע וצורך ותדע להתאים לכל פרויקט את פרופיל הדיילות הנכון לו.

מסיבות אלו בוחרות חברות גדולות רבות לעשות "מיקור-חוץ"-שזוהי תפיסה ארגונית חדשה אשר בבסיסה עומד הרעיון להוציא מהארגון את התפעול ,ולהפקיד בידיי חברות הדיילות את האחריות התפעולית לפרויקט,בצורה זו נמנע מהן הצורך להתעסק בלוגיסטיקה ולהעסיק מנהל מכירות פנימי ובכך לחסוך עלויות רבות ולהתמקד בניהול פעולות הליבה בלבד.

עם יתרונות מצטברים אלה פונות חברות רבות לחברות הדיילות על מנת להשתמש בשירותיהן,שכן השירות שלהן לרוב קיים בפריסה ארצית והוא אישי,ממוקד,יעיל ונותן מענה מהיר  ודינמי.

ולכן,עכשיו לאחר שהדברים ברורים הרבה יותר,הקדישו כמה דקות למחקר ובחרו את חברת הקד"מ המתאימה לכם,בהתאם לצורכיכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הולמרקום

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמות

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמיתוג21/08/142720 צפיות
מה זה עיצוב גרפי?, עיצוב גרפי, דבר ראשון הינו תהליך העוסק בשילובם של טקסט ותמונה לשם העברת מסר מסויים. התהליך למעשה הוא יצירתי העושה שימוש בטכנולוגיה ובאמנות יחדיו וזאת על מנת לייצר תקשורת חזותית. עיצוב גרפי הוא אכן סוג של אומנות- אומנות שימושית.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות26/10/121561 צפיות
* אימפולסיביות - מוגדרת באופן כללי כפעולה ללא מחשבה, דחף פתאומי, כפעולות "פזיזות" מבלי שימת לב לפרטים .

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות22/10/121198 צפיות
שלב דיול הטעימות באסטרטגיה השיווקית של מותג זהו "המאני טיים", הנקודה בה כל הפעילות המקדימה והקמפיינים במדיות הפרסום השונות ייבחנו האם עמדו במבחן התוצאה. את התוצאה מספקות דיילות הטעימות שרק מחכות לטרף (ללקוח אשר פמפמו לו על הפעילות). לרוב, נקודת המכירה היא למעשה נקודת המפגש הראשונה של הלקוח עם המותג, מבחינתו הדיילת היא המותג, הדיילת היא הנציגה של החברה אותה היא מקדמת. אין זה מעניינו כי זו דיילת של חברת קד"מ חיצונית.

שירותי הדיילות נדרשים היום למגוון רחב של אירועים, אם מדובר באירועים עסקיים,אירועי השקה,אירועים פרטיים יוקרתיים או בכנסים ותערוכות. כמו כן נעשה שימוש בשירות לצורך קידום,הפצה,ומכירה של מוצר חדש,חברה או אפילו הטמעת רעיון. לצורך העברת המסר בצורה אפקטיבית, חשוב ביותר להשתמש בכוח אדם איכותי,שהרי הוא מייצג את הפנים והקול של העסק. דיילים ודיילות נדרשים לתכונות של תודעת שירות גבוהה,שפה רהוטה,יכולת מכירתית וכושר שכנוע, שהרי מי מאיתנו לא עצר פעם ולו בשל עקשנותו והתלהבותו של דייל,הקשיב ולבסוף אפילו קנה.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות04/10/121194 צפיות
פתחתם עסק חדש לאחרונה? אתם בעלי עסק ותיק שמכירותיו החלו לדשדש? או שאולי אתם במגמת עלייה ורוצים לשמור את המצב ואף לשפר אותו? במידה וכן ,ייתכן ויהיו רלוונטיים עבורכם שירותי דיילות.

מאת: הולמרקום- מערכות שיווק מתקדמותמכירות16/06/121192 צפיות
חלון ראווה הינו מדגם מייצג של מוצרי החברה שלך ו/או מוצרים אטרקטיביים במיוחד שהינך מעוניין לשווק ולמכור ללקוח הקצה. כמיצג המאפשר ללקוח הקצה לקבל רושם ראשוני על המותגים שברשותך כך שיתפתה לרכוש אותם, חלון הראווה הוא אמצעי שיווק חיוני ובעל ערך מדיד לביצוע מכירה.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222647 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222048 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221517 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica