חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם מנהלים צריכים גיבוש?

מאת: מרדכי שרםאימון מנהלים03/09/20131141 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מנהלים טוב יותר

ידוע לכול שהנאה מהעבודה יוצרת הנעה לעבודה. ככל שסביבת העבודה תהיה חיובית ותהיה בה אווירה טובה, כך ישתפרו ביצועי העובדים והמנהלים ואיתם גם תפוקת עבודתם.

עתה נותרה רק השאלה איך עושים את זה? כיצד העובדים והמנהלים יכולים לשפר את תפקודם בניהול העסק, וכיצד הם יכולים ליצור אווירה שיתופית ו"רוח צוות" גבית ומגובשת בארגון? התשובה נמצאת בגוף השאלה. גיבוש! תשקיעו בסדנאות גיבוש למנהלים/עובדים ותצאו נשכרים.

לשיפור הניהול

קהל היעד של סדנאות גיבוש למנהלים הם מנהלים בכירים, מנהלי מחלקות, אחראי משמרת, ויש גם סדנאות למנהלים בהן משתתפים כלל העובדים. תפקידה העיקרי של הסדנא היא לשפר את יכולותיו של המנהל בתוך החברה ולהעצים אותו,כי הרי הצלחת הארגון כולו תלויה ביכולות הניהול והביצוע שלו.

אולם, סדנאות גיבוש מנהלים טובות גם למטרות נוספות כמו גיבוש הצוות הקיים, גיבוש צוות חדש (כשיש שינויים פרסונליים בצוות), וחיזוק הקשרים והאימון בין המנהלים (חשוב במיוחד כאשר ישנה אווירה עכורה של מתח, תחרות, לחץ על רקע אי הסכמה בנושאים מקצועיים).

הבעת הערכה לעובד

מנהלים טובים הם גם אלו היוזמים סדנאות גיבוש לעובדיהם. זוהי למעשה גם דרך טובה להביע הערכה כלפי העובד ולהעניק לו תחושה טובה שמשקיעים בו ומעריכים את עבודתו. אצל העובד מצידו, סדנת גיבוש (על חשבון המעסיק כמובן) מפתחת תחושת אכפתיות, שייכות ונאמנות למקום העבודה, מה שבאופן טבעי מגביר את המוטיבציה ואת הביצועים בעבודה.

בנוסף, לסדנאות גיבוש מנהלים/עובדים יש תפקיד חברתי חשוב. המפגש מחוץ לכותלי המשרד, בלי עניבה, בלי גינונים ועם פעילות חברתית מעניינת היא דרך מצוינת לצאת מהשגרה ולשבור את המחיצות. הידוק הקשרים וההיכרות מוסיף מימד של אחווה ושיתוף פעולה. כמו כן, פעילות שיש בה גם הנאה, כייף ואתגר אינטלקטואלי מוסיפה לתחושה הטובה שמקבלים הן העובדים והן המנהלים, השותפים לחוויה. כתוצאה מכך, גוברת המוטיבציה בעבודה, ומכך כמובן יוצאים נשכרים הן בעלי העסקים והן העובדים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרדכי שרם הוא מומחה גרפולוגיה משפטית. מייעץ במתן חוות דעת מקצועית לבתי משפט ומטפל במקרים של זיוף מסמכים, זיוף חתימות, אימות כתבי יד ועוד.

בנוסף, מעניק הגרפולוג מרדכי שרם שירותים נוספים וייחודים: גרפותרפיה, יעוץ ארגוני והכוונה לבתי עסק, ניתוחים גרפולוגים אישיים, התאמה זוגית, פענוח ציורי ילדים, הכוונה תעסוקתית ולימודית ועוד.

http://shrem-graphology.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרדכי שרם

מאת: מרדכי שרםגישור ובוררות11/09/131542 צפיות
מי לא שואל את עצמו, מה באמת קורה ביו כתלי בית המשפט? מה קורה באולם עצמו? את מי צריך לזמן, מי מדבר ומי חוקר. בכתבה זאת תוכלו לגלות רבות מהנסתר בחדרי חדרים.

מאת: מרדכי שרםנשים - כללי11/11/122096 צפיות
בכדי להגיע לערב נשים איכותי וברמה גבוהה צריך להתאמץ, לשזור מותניים ולעבוד על כישוריי הדפדוף והאינטואיצייה שלכן. בכתבה מרתקת זו, תוכלו לקבל הצצה אל שפע רעיונות שיתאימו לערב נשים מושלם עבורכן.

מאת: מרדכי שרםהעצמת נשים09/10/128603 צפיות
חולמות על ערב מושלם עם חברה שלכן? רוצות לערוך ערב לכול החברות הקרובות שלכן? במאמר זה תקבלו טיפים רבים.

מאמרים נוספים בנושא אימון מנהלים

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223280 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: יובל בן בסטאימון מנהלים23/07/205113 צפיות
סדנאות גיבוש וסדנאות לחץ ושחיקה לעובדים הן כלי מעולה לקבלת כלים להתמודדות, לגבש ובכך לעזור ולהיעזר בעובדים בכדי לצאת לדרך חדשה.

מאת: דרור אטריאימון מנהלים01/01/193174 צפיות
עומדים לפני משכנתא וניגשתם לבנק שלכם לבקש משכנתא? הבנק סירב? לא נורא, יש דרך לקחת משכנתא בנקאית, אפילו שהבנק סירב כבר למשכנתא. שמי מרטין בוקסדורף ואני יועץ מומחה להשגת משכנתאות לאחר סירוב בבנק. אני אנסה במאמר הזה להסביר איך ניגשים למשכנתא לאחר סירוב בבנק.

מאת: הדסהאימון מנהלים28/08/182909 צפיות
מנהלים ואנשי מקצוע בחברות וארגונים שונים, דוגמת מוסדות בריאות או חינוך וכן חברות בתחומים שונים במשק, יכולים להפיק רבות מלימודי פיתוח מנהיגות. כיום מרכזים שונים מציעים סדנאות, ימי עיון, כנסים והכשרות בנושא, אשר מקנים טכניקות וכלים לחיזוק כישורי מנהיגות. מומלץ לבחור בלימודים אשר הינם בעלי אופי חווייתי התנסותי ולא רק תיאורטי, ואשר מקנים כלים מעשיים בהם המשתתפים יכולים להתנסות עוד במהלך הלימודים.

מאת: רוני הכהןאימון מנהלים24/12/172898 צפיות
יש משפט נדוש שאומר shit Happens או בעברית תקלות קורות ואין מה לעשות, מדוע הוא נדוש? מכיוון שנוח ליחס אותו לטעויות שלנו או של אחרים. נוח לציין ולהמשיך לעבוד כרגיל גם שמשהו משתבש.

מאת: אילה פינקוייסאימון מנהלים05/01/172985 צפיות
כתבנו בעבר על כך שאושר ארגוני מהווה מרכיב קריטי להצלחתו של הארגון. ארגון מאושר הינו ארגון שיש בו עובדים יצירתיים יותר, בריאים יותר, הישגיים ומצליחים י

למכור מוצר יקר, מרגיש רע למכור, מוצר יקר ללקוח, טיפים לאנשי מכירות, לא רוצה לרמות את הלקוח, צמחונות, מטפל רוחני, תמיכה נפשית: עכשיו יש סיטואציה לצורך העניין שבן אדם הולך למכור מוצר, אוקי וקשה לו למכור את המוצר והסיבה שקשה לו למכור את המוצר זה כי הוא חושב שהמוצר יקר מדי, המוכר חושב שהמוצר יקר מדי אז תגיד לו אז תוזיל את המחיר, אוקי ועכשיו יכול להיות שתי תשובות אפשריות תשובה אחת "אני לא יכול להוזיל את המחיר כי..." תשובה שניה הוא בכלל שכיר, בוא נסיים את הראשונה הוא לא יכול להוזיל ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica