חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יורופקאר השכרת רכב

מאת: דניאל seoצרכנות09/10/20121179 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חברת יורופקאר ישראל שלאחרונה התאחדה עם חברת הביטוח איילון בלו ליס, הכריזה השבוע על מעבר המשרדים שלה לחולון. החברה מאמינה שהמעבר יעשה דברים חיוביים בלבד לענף הרכב הצומח של יורופקאר בישראל.

החברה בישראל פועלת על פי זיכיון של החברה העולמית הגדולה, אשר נחשבת לגדולה ביותר בתחום השכרת הרכב באירופה. לאלו מכם שביקרו בברלין או בקופנהגן, יכלו להתרשם מהסניפים שפרוסים על כל רחוב ראשי.

הזיכיון נפתח בישראל לפני כארבע שנים, כאשר החברה בישראל נבנתה על ידי חברת מפרם הציבורית אשר מחזיקה פרט ליורופקאר גם את החברה הציבורית אולרד. הרעיון ברכישת הזיכיון בתחום השכרת רכב היה להרחיב את פעילות הקבוצה לתחומי הרכב ולא רק תחום הבניין הלא יציב כל כך בשנים האחרונות.

החברה השתכנה בישראל מאז תחילת דרכה בבניין איילון ביטוח בבורסה ברמת גן, כאשר הבניין היה מחולק בין המחלקות השונות של איילון לבין החברות הבנות שאחת מהן היא יורופקאר ישראל. לאחרונה הוחלט על ידי החלטת דירקטוריון לזנוח את הבניין המשותף ולעבור לרחוב המרכבה בחולון. ההנהלה מקווה שהמעבר יכניס את עובדי החברה לריכוז טוב יותר בעבודה ויביא לעליית הפיריון בעבודה.

בראיון לתקשורת, אמר לאחרונה מנכ"ל יורופקאר: "אנחנו מרגישים שאנחנו חברה מספיק גדולה כדי שיהיה לנו בניין משלנו. איילון הייתה מאוד נדיבה בכך שאירחה אותנו אצלה בבניין והיה לנו כיף גדול לשכון אצלה, אך אנחנו מרגישים לאחרונה שאנחנו צריכים להיות לבד בבניין כדי למקד את האנרגיות שלנו בעשייה עצמאית ונייטרלית למעשיה של קבוצת ביטוח איילון."

תחום השכרת רכב בישראל- התחום מאופיין בישראל בתחרות רצינית וכבדה יחסית, כאשר בצורה מפתיעה מאוד, השוק נוטה לשמור על יציבות מחירים, כאשר מחיר הרכב נוטה להישאר מעל למאה שקלים ליום, כאשר בעת מבצעים חמים, המחיר יורד למאה שקלים ביום אך לא פחות מכך.

בעקבות ועדת זליכה הושמעו הרבה טיעונים שונים ומשונים על ירידת הערך בענף הרכבים, כאר השמועה היא שירידת המחירים העצומה הולכת לעבור גם על ענף ההשכרה ולא רק על מכירת רכבים יד שנייה כפי היא ניכרת בישראל. יהיה מאוד מעניין לבדוק מה הולך לקרות לפעילות יורופקאר הצומחת כאר תנאי השוק נמצאים בירידה מתמדת, איך החברה הצעירה הולכת להתמודד בשוק יורד תמידית.

 



תגיות המאמר: רכבים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196073 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161438 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162084 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214223 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204361 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205263 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194167 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193397 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193440 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182913 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica