חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי הסעות לנתב"ג, שירותי הסעות לנמל התעופה בן גוריון VIP , למה צריך

מאת: דורון עמיתתעופה13/10/20128494 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שירותי הסעה לנתב"ג ומנתב"ג לאנשי VIP, מדוע זה כדאי?

שירותי הסעות מנתב"ג

מדוע חברות רבות משתמשות בשירותי הסעות VIP מנתב"ג (שדה התעופה בן גוריון)

מה הערך המוסף לקבל אורח/משלחת/או נציג ממשלתי בנתב"ג ע"י חברת הסעות מנתב"ג ו-לנתב"ג מקצועית.

כפי שאנו יודעים חברות רבות בישראל/מוסדות ממשלה/ארגונים/אוניברסיטאות, מארחות אנשים ומשלחות מחו"ל העונים לקטגוריה של אנשים חשובים מאד VIP.

בכלל, ישראל ידועה בעולם כיצואנית מכובדת מאד בתחום ההייטק, בתחום הרפואה (מפעלי טבע) בייצוא בטחוני, ובחלוקת יידע בתחומים רבים ומגוונים בין אוניברסיטאות מכובדות בעולם לבין אוניברסיטאות, מוסדות מחקר, ומכוני מחקר כאן בישראל.

בנוסף לישראל נציגויות רבות של חברות מסחריות אשר ישראל משמשת להם צינור בטוח לאספקה ושירות הן בישראל והן במרחבי המזרח התיכון, ולפיכך יבואנים ונציגים רבים של חברות מכול העולם מגיעים לישראל ונדרשים לשירותי הסעה מנתב"ג ולנתב"ג.

חשוב גם להזכיר בהקשר זה כי את הכנסים הבינלאומיים המתקיימים בארץ ואשר לשם מגיעים משלחות ונציגים של חברות או מדינות הנזקקים לשירותים של הסעות מנתב"ג. שלא להזכיר אומנים ולהקות בינלאומיות שהחליטו להופיע בישראל לתקופות שונות ולהם נזקקים שירותי הסעה מנתב"ג ולאורך מדינת ישראל.

מי מאתנו לא נתקל כאשר הוא מגיעה לקבל את יקיריו או אורחיו בשדה התעופה בן גוריון (נתב"ג) בשלטים מאירי העיניים של נהגי הסעות, לימוזינות, רכבי פאר, ומיניבוסים מפוארים המצוידים בבר משקאות, עיתונים יומיים, מערכות תקשורת, וטלוויזיה. הקוראים בשמו של האורח או בשם הקבוצה למען יתקבצו ויובלו בכבוד הראוי להם לשירותי ההסעה מנתב"ג.

לאנשים אלה אנו קוראים, אנשים חשובים, VIP, והסיבה כי תחום שירותי הסעות מנתב"ג כול כך התפתחה בשנים האחרונות, ורכבים מפוארים להסעות של אנשים אלה צצים כמו פטריות ברחבי ישראל היא העובדה כי מדינת ישראל הבודדה כול כך בעולם הגדול מעוניינת להעניק הן באמצעות מוסדותיה והן אם זה חברות פרטיות הרגשה ותחושה של חשיבות כלפי אותו אורח או קבוצת אורחים המגיעים לנתב"ג לצורך עסקיהם או פעילות אחרת ברחבי ישראל.

יש חברות בתחום שירותי ההסעות מנתב"ג אשר הגדילו את סל השירותים שהם מעניקים לאורחי VIP הכוללים שירותי הסעות בלימוזינה, הסעות לכול חלקי הארץ, ליווי בטחוני לאורחים המגיעים והנזקקים גם לאבטחה אם זה אנשי עסקים רמי דרג ואם זה משלחות של ארגונים או מוסדות ממשלתיים, מה שמחייב את החברות העוסקות בשירותי ההסעה לשפר ולקדם את מגוון השירותים שהם מנהיגים אם ברמה הלוגיסטית ואם ברמה המרחבית קרי האסטרטגיה של מבנה החברה לצורך מתן השירות ברמה הגבוהה ביותר כיאה לשגריר המבקר בישראל ואת הבשורה ורשמיו מביקורו כאן יפיץ בחוצות.

הקשר הזה בין חברות ובן מדינות מחייב את שירותי ההסעות מנתב"ג ולנתב"ג לשפר תמיד את תדמיתם והתחדשותם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/141464 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/141171 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/143306 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/141128 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/141151 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/141062 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/141171 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא תעופה

מאת: רוני הכהןתעופה24/01/181228 צפיות
חלק מהשדרוגים הלו קשור גם אל העולם של טיסות פרטיות אשר עדיין יש להן דרישה גדולה. מדוע? קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים.

מאת: ניב אבןתעופה15/11/171544 צפיות
ישנם אנשים אשר הטיסה היא חלק בלתי נפרד מן העולם שלהם, כאשר הם צריכים לצאת אל עבר טיסה למטרות עסקיות בצורה תדירה למדי, ועבורם כניסה אל מטוס מנהלים הוא חלק בלתי נפרד מן המעמד, ומן התפקיד גם כן. למה דווקא מטוס שכזה הולם את התפקיד? קראו הלאה.

מאת: articlestbdתעופה31/01/172211 צפיות
מה חשוב לדעת ומה יתרונותיה של הסעה לשדה התעופה?

מאת: articlestbdתעופה10/05/161603 צפיות
הסעות לשדה התעופה – לא רק עבור נסיעה סטנדרטית לשדה התעופה. אלא גם עבור...

מאת: נדב אלטלייףתעופה17/07/132436 צפיות
תיאור של שיטות הלימוד והנושאים הנלמדים במסגרת קורסי טייס. המאמר גם מדבר על הנושא של הגדר מכשירים.

מאת: מיכל שדהתעופה20/05/131745 צפיות
הן האמצעי הקרוב ביותר של האדם לחוש כמו ציפור ולטוס מעל הקרקע ולהגיע למחוזות אחרים. החלו כבר בשנת 1783 כאשר הטיסו כדור פורח

מאת: דורון שפיראתעופה21/04/132743 צפיות
החלום להטיס מטוס משותף להרבה אנשים, חלקם ינסו להגשים אותו בצבא, חלקם באזרחות אבל רבים ישארו עם החלום. בפעם הבאה כשאתם מחפשים איזו מתנה לתת למישהו קרוב, לרגל אירוע מיוחד, או כשאתם רוצים לרגש באופן מיוחד, הגשימו לאותו אדם חלום וקנו לו במתנה טיסה מסוג "טייס ליום אחד", את המתנה הזאת לא שוכחים במהרה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica