חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עבודות גבס איכותיות

מאת: מה רוצהשיפוצים14/10/2012666 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדריך מלא למשפצים -

כאשר מדובר על עבודות שיפוץ בדירה, פתאום עולים אינספור תירוצים; "יקר מדי", "ממילא נעבור מכאן", "זה כאב ראש" ועוד. אך, למרות הרעש והלכלוך, מי מסרב להתגורר בדירה משופצת? בין אם מדובר בשיפוץ קצרצר ובין אם בעבודת שיפוץ מאסיבית, אם יש סיבה לבצע עבודת שיפוץ - עדיף שלאלהמשיך ולדחות את השיפוץ.

עצות וטיפים לשיפוץ בבית:

שיפוץ מכל סוג שהוא אינו דבר פשוט. חשוב למצוא שיפוצניקים בסביבה, לפנות את הדירה, לסבול מכל אותו הבלאגן ועוד לא אמרנו מילה על העלויות של הסיפור. פה יש מס' טיפים ועצות שבהחלט יוכלו לסייע:

נישות גבס

בחירת אנשי המקצוע - האיש בו תבחרו יקבע את התוצאה. לא משנה מה, אל תתפשרו על קבלנים בלי ניסיון, מומלץ לבדוק אם יש להם ניסיון קודם בעבודות שאתם מעוניינים שהם יעשו אצלכם ונסו לאתר המלצות אובייקטיביות, דרך האינטרנט או באמצעות מכרים, בנוגע לטיב העבודה.

בחרו מועד מתאים - עבודות שיפוצים זה בלאגן לא קטן, בדיוק מהסיבה הזאת מומלץ בחום לבחור בתקופה רגועה. הרעש, הלכלוך והבלגן בהחלט אינם נעימים, ועם זאת מדובר בשלב בלתי נמנע בכל שיפוץ. ביצוע העבודה בתקופה נוחה זאת האופציה הקלה ביותר להוריד מעצמכם לחץ.

דברו מראש על המחיר - כאשר זה מגיע לעלויות אין סיבה שיהיו הפתעות כשכבר יהיה מאוחר מדי. דברו מראש עם האדם ששכרתם על המחירים וסכמו כמה בדיוק תעלה העבודה. כמו כן, חשוב להחליט מראש על הדד ליין ועל עלויות של חריגה.

היוועצו במומחים - אם זהו שיפוץ רציני, עליכם לבדוק עם הקבלן לגבי ההשלכות של העבודה. במקרים מסוימים, במיוחד אם זו תשתית מאוד מיושנת, יהיה צורך בהכנה מוקדמת.

נמאס לכם לדחות את מלאכת השיפוץ??

מצוין! אם סוף סוף החלטתם לערוך שיפוץ - עברו לאתר שלנו, בקרוב תוכלו להנות מבית משודרג. עקבו אחרי העצות שצויינו כאן, השתדלו לוודא שאתם באמת בוחרים באנשי המקצוע המתאימים והכי חשוב - אל תתפשרו על האיכות או המחיר, ותראו איך העניין הופך לדבר פשוט. שיעבור בשלום!
 



תגיות המאמר: עבודות גבס, נישות גבס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אני רוצה? לא בטוח. אבל מה אתם רוצים?

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מה רוצה

מאת: מה רוצהקורסים וסדנאות16/01/13972 צפיות
בכדי להצליח בעולם המוסיקה רצוי להבין היטב גם תוכנת עריכת סאונד ובנוסף לכך את מקצוע ההפקות המוזיקליות. מפאת זאת הבנתי שכדאי להירשם ללימודי סאונד ובאופן זה להרחיב את הכשרתי בתחום היצירה המוזיקאלית.

מאת: מה רוצההפקות אירועים29/11/12983 צפיות
יש גם מתכננים שעוסקים בהפקת ז'אנר מסוים. ולכן בטרם מחליטים על מפיק ארועים מסוים, יש לבחון את המסוגלות שלו לארגן מאפס קונספטים שונים.

מאת: מה רוצההפקות אירועים28/11/12940 צפיות
הפקת אירוע זהו תחום לא פשוט אשר כולל התעסקות בגורמים שונים לדוגמא חיפוש אולם וצלם. ועדיין, אף על פי שאנשים רבים גורסים שפנייה למפיק תייקר את העלויות, נהפוך הוא

מאת: מה רוצההפקות אירועים27/11/12933 צפיות
כשמדברים עם בעלי גן ברצון לקיים שם האירוע, בהרבה מהמקרים נתאכזב לגלות שהסכום שהם גובים הוא מנופח מדי. וראו זה פלא, אם בעבר התרגלנו להתבאס ולהתפשר על מקום שונה, הודות למעצב ומפיק ארועים ממש אין סיבה להתבאס.

מאת: מה רוצהחתונות26/11/12925 צפיות
רגון ארוע זהו תחום ארוך המצריך טיפול ברבדים מגוונים כגון שכירת מתחם וחברת צילום. אולם, אפילו שאנשים רבים נוטים לחשוב כי שכירת צוות תנפח את העניין, זה בכלל לא ככה.

מאת: מה רוצהקייטרינג18/11/121198 צפיות
בטח תסכימו שאוכל בריא רלוונטי לכולם -לעובד הפשוט ביותר, לראשי הצוותים ועם זאת גם למוזמנים בחתונה. מהסיבה הזאת בדיוק תסתייעו באופציות קייטרינג מגוונות. ככה תצליחו להעניק תשובה לכול ארוע.

מאת: מה רוצההדברה15/11/12974 צפיות
הכרחי שתבינו שלצערכם הרב מרבית הפתרונות לאו דווקא יתאימו בכל מקרה וחשוב מכך, מהותי להתאים את הפתרון תוך התחשבות במאפייני החרק או המזיק שמעוניינים להדביר.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232639 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223304 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica