חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תשובות לשאלות על הטיפול הכירופרקטי

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/20171626 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיצד ואיך יכול הכירופרקט לטפל בדלקות אוזניים, למנוע ניתוחים ולהחזיר את הגוף לאיזון וטווח תנועה מלא? תשובות לשאלות נפוצות

האם כדאי ללכת לכירופרקטור כשמופיעים כאבי גב?

טיפול אצל כירופרקטור מומלץ בכל שלב בחיים, כבר מהילדות כטיפול מונע לכאבי גב, על אחת כמה וכמה כאשר אלו מופיעים. הכירופרקטור מבצע מניפולציה באמצעות תנועות מהירות של הידיים טיפול המחזיר באופן מבוקר את החוליות למקומן ומאפשר להן לחזור לטווח התנועה התקין. טיפול אצל כירופרקטור מונע בהרבה מקרים צורך בניתוח ולעיתים הוא מתבצע במקביל לטיפול אורטופדי. כך או כך, גם הטיפול האורתופדי וגם הטיפול האלטרנטיבי אצל כירופרקטור נותנים מענה לבעיות בעמוד השידרה, כאשר הראשון מטפל לרוב בבעיות קשות יותר ונעזר לצורך כך בטיפולים תרופתיים ואף ניתוחים ואילו הכירופרקטור מטפל בבעיות עדינות יותר, ללא תרופות או התערבות רפואית. יש לציין כי כירופרקטור הוא דוקטור, שלמד את המקצוע במשך שש שנים, כך שיש בידיו את הידע הרפואי הנדרש לביצוע פעולות המניפולציה.

האם כירופרקטור יכול לטפל בפריצת דיסק?

פריצת דיסק יכולה להתרחש כתוצאה מתזוזה של חוליות בגבי או בצוואר, הגורמת ללחץ על הדיסק בין החוליות ולפריצתו. היכולת של הכירופרקטור להחזיר את החוליות למקומן הטבעי, מסייעת להוריד את הלחץ מהדיסק ומהעצבים, להקל על הכאבים ולהחזיר את המטופל לתפקוד. חשוב לציין שטיפול כירופרקטי בפריצות דיסק יכול למנוע ניתוחים ולכן, הרבה פעמים הרפואה הקונבנציונלית ממליצה לגשת לכירופרקטור בטרם שקילת ניתוח.

האם כירופרקטור מטפל בכאבים בצוואר?

אחת התופעות השכיחות ממנה סובלים אנשים לפחות פעם אחת במהלך חייהם היא צוואר תפוס. לרוב התופעה תוקפת ללא התרעה מוקדמת, זאת בשל תנועה לא נכונה אך היא יכולה להיות כרונית ולהגרם גם כתוצאה מבעיות ביומכניקת בחוליות הצוואר. הכירופרקטור יכול לטפל באופן טבעי בבעיה, כך שלאחר מספר טיפולים יחזור עמוד השידרה הצווארי לתפקוד תקין והכאבים יחלפו.

מה הקשר בין כאבי ברכיים לכירופרקטיקה?

הכירופרקטור מטפל בבעיות מפרקים ולכן, יכול לתת פתרון מצויין לבעיות ברכיים. במסגרת הטיפול ישיב הכירופרקטור את העצמות הקטנות מהן בנוי מפרק הברך לאיזון ולתפקוד. טיפול זה מונע לרוב צורך בניתוחים. מאותן סיבות, כירופרקטור מומלץ גם לטיפול בבעיות בכתפיים למשל, כאבי מפרקים ופציעות במפרקים, בעיות בכף הרגל ועוד.

האם כאבי שרירים ניתנים לריפוי על ידי כירופרקטור?

כירופרקטור למעשה "עושה תיקון" לליקויים שנגרמים למערכת השלד והרקמות. ליקויים אלו הם אשר גורמים לכאבי השרירים ולכן, טיפול כירופרקטי יכול לפתור כאבי שרירים. יש לציין כי  לעיתים כאב המורגש באזור מסויים בגוף, נובע מבעיה שמקורה באזור אחר. הכאבים מקרינים לשאר חלקי הגוף ולכן, חשוב מאוד לאבחן את המקור לכאב לפני תחילת הטיפול.

מה הקשר בין דלקות אוזניים לכירופרקטיקה?

דלקות אוזניים הן תופעה שכיחה בקרב ילדים אך גם מבוגרים סובלים ממנה ומהכאב שהנגרם כתוצאה מהדלקת. דלקות אוזניים יכולות אף להתפתח לבעיות רפואיות קשות. הטיפול הכירופרקטי מסייע לרפא את הדלקות על ידי הוצאת הנוזלים שהצטברו בה דרך תעלת הניקוז ובכך, מונע התרבות חידייקים והחרפת הדלקת. הקשר בין הכירופרקטיקה לאוזניים הוא שבמקרים מרובים, מקור הבעיות והדלקות באוזן התיכונה נמצא בתפקוד לקוי או בעיה בחוליות הצוואריות ואף יציבה לקויה ונוקשות יתר בעמוד השידרה או בעצמות הגולגולת או מפרק הלסת. לעיתים מצבים אלו מתרחשים בלידה עצמה, כתוצאה מחבלה ואף מתח.

כמה זמן נמשך הטיפול שנותן הכירופרקטור?

לרוב מדובר בטיפולים קצרים של בין דקות בודדות ועד לחמש עשרה דקות, שתחילתו באיבחון הבעייה. הכירופרקטור יכול להסתייע בצילומים לאיבחון מקור הבעייה, זאת לצד איבחון באמצעות הידיים. לאחר מכן יבחר הכירופרקטור את הטכניקה והפעולה הנדרשת, במטרה להחזיר את הגוף לאיזון ואת החוליות למקומן והיא תתבצע ידנית ואף בעזרת מיכשור. מספר הטיפולים משתנה ממטופל למטופל, בהתאם לבעייה שאובחנה. כמו כן, טיפול כירופרקטי יכול להתבצע באופן שוטף לצרכי מניעה ותחזוקה, כאחת לחודש, גם מבלי שהמטופל סובל מכאבי גב.

תשובות נוספות וייעוץ ראשוני ניתן לקבל על ידי כירופרקטור מוסך, ליחצו כאן להמשך>>


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב בעבור חברת Droxit - בניית אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Droxit

מאת: Droxitהורות23/05/192350 צפיות
לרוב, סבתא היא דמות משמעותית מאוד בחיי הנכדים שלה. היא מפנקת, מבלה איתם זמן איכות וכמובן שומרת עליהם לא פעם כשעולה הצורך. אלא שגם לסבתא יש סידורים משלה, אולי גם תחביבים ואפילו תכניות לטוס לחופשה קצרה בחו"ל מפעם לפעם. אז נכון, שירותי סבתאות לא מהווים תחליף לאהבה העצומה שרק סבתא יכולה להעניק, אבל הם לכל הפחות מספקים פתרון נהדר – גם לילדים וגם להורים.

מאת: Droxitהורות02/05/192245 צפיות
כל סבתא מכירה את הסיטואציה הזו היטב. אחרי שנים של עבודה וגידול ילדים, דווקא כשהחלה ליהנות מהימים שבהם המטלות כבר לא נערמות בקצב והחופש נראה באופק, הן נקראות לשירות "מילואים" אצל הילדים שהתבגרו והפכו להורים בעצמם. עכשיו הן מתבקשות לשמור על הנכדים, לבלות איתן בחופשות הקיץ ובחגים, ואפילו לשמש כאחות רחמנייה כשהתינוק חולה בזמן שההורים חייבים לחזור לעבודה. אז נכון, מבחינת סבתא הזמן עם הנכדים מבורך והאהבה עצומה. אלא שגם הן רוצות ליהנות מהחיים ומהפנסיה.

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב18/04/197087 צפיות
אחרי שטיפלו בנו במשך כל החיים מגיע הרגע שבו ההורים שלנו זקוקים לעזרה שלנו. כשהם מתבגרים נדמה שפעולות רבות קשות עבורם יותר. ההליכה למכולת לרכישת מוצרי מזון עשויה להיות מאתגרת יותר, וגם מטלות בסיסיות בבית אינן פשוטות עבורם. במקרים רבים קשישים לאחר מחלה חלשים אף יותר, והאחריות מוטלת לא פעם על ילדיהם הבוגרים. עם זאת, ולמרות האהבה האדירה והרצון הרב לסייע, לילדים יש היום משפחות משלהם – וילדים משלהם. הם מתמרנים בין עבודה לסידורים, בין משפחה למחויבויות אחרות, ובתוך השגרה העמוסה הם רוצים להעניק את המיטב

מאת: Droxitבריאות גיל הזהב28/03/191642 צפיות
ככל שהשנים חולפות, ההורים שלנו (וגם סבא וסבתא) מתקשים לבצע מטלות רבות בכוחות עצמם. בין אם הם זקוקים לאדם שיסייע להם בהכנת ארוחה קלה ובין אם בעזרה בניקיון הבית, הקושי בהחלט קיים – והוא גם בהחלט מובן. הבעיה האמיתית מתחילה כשאנחנו מאוד רוצים להיות שם בשבילם, אבל המציאות הופכת למאתגרת. העבודה לוחצת, המשימות נערמות ואין לנו את הזמן להספיק הכול וגם להיות שם בשביל ההורים שלנו. שירות של מטפלת לקשישים פרטי הוא בדיוק השירות שמאפשר לכל הצדדים לנצח: ההורים מקבלים את הסיוע שהם זקוקים לו, ולכם יש את הזמן לטפל

מאת: Droxitשיפוצים21/03/191658 צפיות
לא תמיד יש לנו את הזמן או את הסבלנות לנסות, לטעות ולתקן. כך, גם אם הרכבת רהיטי איקאה נתפסת כמשימה לא-מאוד-מורכבת, היכולת להאציל סמכויות ולפנות את הזמן למשימות אחרות היא ככל הנראה עדיפה.

מאת: Droxitהורות28/02/192137 צפיות
בדרך כלל אתם מסתדרים לא רע. בין אם אתם זוג שמנהל יחד את משק הבית ובין אם אדם אחד מנצח על התזמורת עם עזרה מחברים טובים או קרובי משפחה, הכול עובד בדיוק כמו שצריך. יש תמיד מי שישמור על הילדים כשישיבה מתארכת וגם יש מי שידאג לכביסה או לסידור הבית בזמנים הלחוצים ביותר. אלא שיש גם לא מעט מצבים שבהם העזרה זמינה קצת פחות. בן או בת הזוג נוסעים או מוקפצים לשירות מילואים, ההורים יוצאים לחופשה או שמישהו מרגיש קצת פחות טוב – ומספק פחות עזרה מהרגיל. במצבים מעין אלה שירות עזרה למשפחות של פאן-פאן מספק את המענה.

מאת: Droxitשיפוצים28/02/191434 צפיות
במקרים רבים אתם בוודאי מזמינים חשמלאי, אינסטלטור או כל הנדימן אחר שיעזור לכם עם תקלה או בעיה, עם התקנת רשת חדשה או עם חיזוק הריהוט. שיחת טלפון קצרה מגלה לכם שהמחיר תלוי בסוג העבודה, ואם יש כמה מטלות על הפרק, הרי שכל אחת מהן תעלה לכם בנפרד.

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/191788 צפיות
כירופרקטיקה לגב, הינו סוג טיפול כירופרקטיקה, הכולל מעשה את כל אברי הגוף. למעשה, כל עולם הכירופרקטיקה, מתבסס על הגב ועמוד השדרה. הטיפול בגב, מתייחס ל3 חלקים: אזור הגב העליון והשכמות, עמוד השדרה והגב התחתון. כמובן, חשוב בחיי היום יום, לשמור על בריאות הגב.

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181214 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132486 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128702 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128606 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128718 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119251 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica