חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רשימת המלאי לבריאות הגבר

מאת: מיכל זבריאות גברים15/10/20121030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המהפכה הטבעית הגיעה גם לארון מוצרי הטיפוח והבריאות של הגברים. היום גברים רבים שנמצאים במירוץ אחר קריירה ששואבת את כל האנרגיה זקוקים לכמה מוצרים שיסייעו להם לעבור ימים קשים, תקופות של מחלות או פשוט להישאר חזקים יותר ובריאים יותר לאורך זמן רב. בין המוצרים האלו נמצאים כמובן ויטמינים ומינרלים רבים שנלקחים כתוספי מזון ומסייעים לחזק את הגוף ואת המערכת החיסונית בפרט ונותנים אנרגיה וכוח להמשיך במירוץ החיים. בין ויטמינים ומינרלים אלו ניתן למצוא כמוסות ברזל, אנזימים שונים, מגנזיום, סידן ועוד מגוון ויטמינים ומינרלים שהפכו לחלק בלתי נפרד מארון המוצרים של הגבר הישראלי.

מולטי ויטמין לגבר - במיוחד בשבילך                       

מי שלא מעוניין להשתמש באינספור ויטמינים ומינרלים, יכול לרכוש בקלות מולטי ויטמין לגבר שכולל כמה ויטמינים ומינרלים חשובים לתפקוד הגברי ומצויים כולם בכדור אחד שנלקח פעם או פעמיים ביום, בהתאם לחברה המייצרת. מולטי ויטמין לגבר ניתן למצוא בבתי מרקחת רבים ואפילו להזמינם דרך אתרי אינטרנט מיוחדים המציעים הזמנת תרופות ומוצרים טבעיים דרך האינטרנט. לעיתים קרובות הזמנת מולטי ויטמין לגבר דרך אתרים אלו יכול להיות עסק משתלם ונוח לגבר עסוק שאין לו זמן במהלך היום להשקיע בהמתנה בבית המרקחת. היתרון בלקיחת מולטי ויטמין לגבר ברור - מדובר בקפסולה נוחה לשימוש שכוללת את כל מה שצריך במינון הנכון. מולטי ויטמין לגבר מאפשר שקט נפשי לאורך זמן רב בידיעה שהגוף מקבל בדיוק את מה שהוא צריך.

מכיר את קואנזים הפלא?

אחד מתוספי המזון הפופולריים ביותר בתקופה האחרונה על ידי גברים וגם על ידי נשים הוא קואנזים Q10 שהוכח במחקרים כמסייע להגנה על הגוף ממחלות ומיחושים שונים. גברים רבים ברחבי העולם כבר גילו את Q10 שניתן לרכישה כתוסף מזון ומשתמשים בו באופן קבוע. לפי מחקרים קואנזים Q10 מסייע בירידת לחץ דם ובויסות הכולסטרול בגוף ויש לו גם השפעות חיוביות על פעילות הלב. מחקרים נוספים הראו שקואנזים זה סייע לחולי פרקינסון והוריד משמעותית את תופעות המחלה. כדי לשמור על הבריאות שלך לא צריך היום לבקר בבית המרקחת אינספור פעמים. הזמנת תוספי מזון באינטרנט יכולה להקל משמעותית על חייך ולהפוך אותך לבריא יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל ז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל ז

מאת: מיכל זבידור ופנאי - כללי27/11/143067 צפיות
משחקי קופסא הם המשחקים הכי טובים לילדים ביום סגרירי של חורף. כשהם תקועים בבית, אתם יכולים לשחק יחד איתם, והם גם יכולים להזמין אליהם חברים הביתה למשחק חברותי.

מאת: מיכל זצילום30/10/143543 צפיות
צילום אישי צריך להרגיש אישי, וכמובן גם להיות אסתטי ויפה ולהציג את שמחת החיים וכל הרגשות המציפים את האנשים בתמונה. בעזרת צילום מקצועי בקריות, יכולים תושבי האזור להשיג אלבומים אישיים נפלאים.

מאת: מיכל זאומנות - כללי14/10/143795 צפיות
מי שבאמת רציני לגבי קריירה בתעשיית הבידור צריך קודם כל להשיג אמרגן או משרד שייצג אותו, ימצא לו עבודות וידאג לאינטרסים שלו.

מאת: מיכל זתיירות ונופש - כללי30/09/144037 צפיות
רוצים ליהנות מהימים האחרונים של מזג האוויר הנינוח שיש אצלנו כאן בארץ? סוכות זה ככל הנראה ההזדמנות האחרונה שלכם. הנה כמה טיפים והמלצות לחופשה במהלך חג סוכות.

מאת: מיכל זמחשבים וטכנולגיה - כללי17/09/144122 צפיות
יש הבדל מהותי בין תחזוקה של מחשבים לבין תיקון מחשבים, ולא רק בעבודות עצמן שמבצעים הטכנאים. הנה הפרטים.

מאת: מיכל זעסקים - כללי17/08/144464 צפיות
כרמיאל היא עיר אומנם קטנה יחסית, אבל יש בה את כל השירותים ובתי העסק שהתושבים צריכים, וזה כולל חנויות פרחים שבהן אפשר לקנות עציצים, זרי פרחים ועוד. כמו כן, משלוחי פרחים בכרמיאל הם שירות נפוץ.

מאת: מיכל זטיולים בארץ15/07/144355 צפיות
חופשה בטבריה היא בין החופשות היחידות שיכולות להציע המולה ואנרגיה של עיר ובו זמנית גם רוגע ושלווה. רוצים גם וגם? טבריה היא המקום בשבילכם!

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161533 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143401 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142828 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143577 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149277 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148256 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138780 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica