חפש מאמרים:
שלום אורח
17.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיטות לפתיחת סתימות באופן עצמאי

מאת: יאיר קדרישיפוצים15/10/20121043 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ללא ספק אתם שואלים את עצמכם- מה כבר יש לכתוב על פתיחת סתימות? נניח שהאסלה מוצפת,  מחייגים לאינסטלטור, הוא מגיע בדרך כלל באותו יום ופותח לכם את הסתימה. אז זהו, שנושא פתיחת הסתימות קצת יותר מורכב מכפי שחשבתם.

 

ממש לאחרונה נכתבה הודעה כדלהלן באחד הפורומים באינטרנט:

"בתי בת השנתיים שיחקה גולות בשירותים. תוך כדי המשחק, היא זרקה כפי הנראה כמה גולות לתוך האסלה והורידה את המים. כשהשתמשתי לתומי בשירותים לאחר כשעה ניסיתי להוריד את המים, אך להפתעתי הרבה הם נזלו באיטיות מרגיזה ולאחר כמה שניות הנוזלים חזרו למעלה. הריח שיוצא מהשירותים הפך לבלתי נסבל, ומכיוון שיום שישי היום, האינסטלטור הודיע כי באפשרותו לפתוח את הסתימה רק בתחילת שבוע הבא. כל רעיון לפתיחת הסתימה יתקבל בברכה."

 

לא בטוח שאתם מודעים לכך, אולם פתיחת סתימות לא חייבת להתבצע על ידי אינסטלטור. אפשר לפתוח סתימות באופן עצמי במהירות רבה כך שההמתנה להגעת האינסטלטור המלווה בריח "לא משהו" בלשון המעטה מתבטלת, וכמו כן באפשרותכם לחסוך את התשלום שהיה ניתן אילו הזמנתם אינסטלטור לפתיחת סתימות. במידה והמצב מסובך במידה שמחייבת טיפול המוגש על ידי אינסטלטור או במידה ואינכם מעוניינים להתלכלך יתר על המידה, אכן מומלץ לקרוא לאינסטלטור. כדי שתצליחו לפתוח את הסתימה בצורה היעילה והאפקטיבית ביותר, מובאות להלן כמה אפשרויות לפתיחת הסתימה:

 

הפומפה- השיטה הטובה הישנה. הפומפה הינה כלי יד לפתיחת סתימות בכיורים באסלות אמבטיות  מקלחונים ועוד. הפומפה מורכבת מפעמון גומי המחוברת לידית עץ. את הפומפה ממקמים מעל החור, אוחזים בידית, מוסיפים כמות מים על מנת להציף את חור הניקוז(אם אינו מוצף עדיין) ודוחפים בכוח את הפומפה פנימה והחוצה על מנת לפתוח את הסתימה.

 

ספירלה- שיטה שחדרה לתודעת עולם האינסטלציה בשנים האחרונות לפתיחת סתימות. הספירלה מורכבת מידית המחוברת לקפיץ עשוי מתכת. לפתיחת הסתימה, יש להחדיר את הספירלה עד למקור הסתימה, לסובבים כמה סיבובים והסתימה משתחררת.

אז פעם הבאה שתיתקלו בסתימה כלשהי, יתכן ותיווכחו לדעת עד כמה פשוטה יכולה להיות עבודת פתיחת סתימות במו ידיכם.

 

למרות כל האמור לעיל, חשוב להבין שישנן לא מעט סתימות שלא מתאימות כלל לפתיחת סתימות עצמאית על-ידי הבן-אדם הפשוט.

לא סתם עוברים אינסטלטורים שונים הכשרה מפורטת וארוכה על-מנת להתמחות בנושא הזה בין השאר ועל כן, במידה ואתם לא ממש יודעים מה לעשות או שאין לכם מושג על חומרת הסתימה - עדיף שתנסו להיעזר בשורותיו של אינסטלטור בכל מקרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה רבה, יאיר קדרי.

KadArticles שירותי מאמרים ותוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר קדרי

מאת: יאיר קדריאבטחת הבית17/02/13918 צפיות
שימוש באזעקה לבית יכול להיות דבר מאוד הכרחי - במאמר זה נלמד את כל הדברים החשובים שיש לדעת בכל הנוגע לאזעקה לבית והשימוש בה.

מאת: יאיר קדרישיפוצים17/02/13970 צפיות
הפעולה הנקראת ליטוש אבן הנה פעולה חשובה ביותר שיש לבצע בכל בית. במאמר זה נתעמק בכל תהליך הליטוש, בסוגי הליטושים השונים וניתן מעט דגשים חשובים בנושא.

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128821 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

מאת: יאיר קדריענפי ספורט04/12/128521 צפיות
הביקוש עבור אתר שידורי ספורט מצליח באמת קיים בקרב לא מעט חובבי ספורט ישראלים. לצערם הרב, עד כה לא היה ניתן למצוא משהו ברמה הגבוה באמת, אך כעת כל זה עומד להשתנות. במסגרת המאמר תלמדו איך יוצרים אתר שידורי ספורט מצליח לאורך זמן ותקבלו המלצה טובה אחד כזה.

מאת: יאיר קדריקופירייטינג09/11/127695 צפיות
היום כל בר דעת יודע שללא תוכן מגוון ואיכותי באתר האינטרנט, לא ניתן להגיע לתוצאות הגבוהות בגוגל. בדיוק בגלל זה ישנה חשיבות גדולה להשקיע את מירב המאמצים בתכנים המתפרסמים באתר. רוצים לדעת עוד? הכול במאמר...

מאת: יאיר קדרישיפוצים15/10/121245 צפיות
כל המידע שצריך לדעת בנוגע לקבלת שירותי שאיבת מים בעקבות שיטפונות וכד' מופיע במאמר זה כמו גם האופן המדויק בו ניתן השירות, אל מי צריך לפנות על-מנת לקבל אותו ועוד מידע חשוב.

מאת: יאיר קדרישיפוצים15/10/12981 צפיות
כל המידע שצריך לדעת בכל הנוגע לשאיבת ביוב בעיר מודיעין מופיע במאמר זה, קריאה מהנה!

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232593 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223267 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212866 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211340 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211220 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201394 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201125 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica