חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבת מאמרים באינטרנט

מאת: יאיר קדריקופירייטינג09/11/20127697 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם קידום האתרים ידוע כאחד העולמות המגוונים ורבי השינויים הקיימים באינטרנט - גוגל ומנועי חיפוש אחרים משקיעים מאמצים רבים על-מנת לשפר ולשכלל את האלגוריתם שלהם וכתוצאה מכך פעולות קידום האתרים הנעשות על-ידי אנשי מקצוע הופכות להיות סבוכות וקשות יותר ויותר מדי שנה. עם זאת, אין זה סותם את הגולל על היכולת להצליח עם התחום ובמידה וישנו כישרון גדול בכל הנוגע לפרמטרים המרכזיים הידועים המרכיבים את האלגוריתם והאתר מביאם למימוש מלא, היכולת להצליח די ברורה ולאו דווקא לפי גודל התקציב שנשקיע.

אחד מהפרמטרים המדוברים הללו הוא כל הנושא של כתיבת מאמרים באינטרנט. הסיפור בהחלט לא פשוט ויכול להיות הרסני לאתר בדיוק כמו שמועיל. החשיבות בבחירת כתב תוכן מקצועי באמת שיודע לשלב בסגנון הכתיבה שלו כל מיני תכונות המוערכות בסריקת האלגוריתם ושנותנות ציון רלוונטיות מוגדל לדף, היא בגדר אחת מעשרת הדיברות של קידום האתרים. בחירת אדם שאינו מודע לסוג הכתיבה החביב והאהוב על גוגל יכולה לא רק שלא להועיל ולגרום ללקוח להוציא סתם סכומי כסף על תוכן, אלא גם לפגוע משמעותית בדירוג האתר ומידת הערכתו על ידי מנועי החיפוש.

כאשר אנו פונים לחפש כתב מאמרים לצורך כתיבת מאמרים חיצוניים או פנימיים באתר, חשוב שנשקיע לפחות כמה רגעים של מחשבה ונבחר אותו בצורה מדויקת וחכמה ולא כזו פזרנית וחסרת אחריות. אנו מפקידים את גורל האתר שלנו בידי אותו איש מקצוע ובמידה ולא נבחר את האליתה, אנו בעצם פוגעים ישירות ביכולת של האתר לתפוס בקרב הגולשים, להניב תנוע ולמכור.

ניתן למצוא לא מעט כתבים המגדירים עצמם מקצועיים בתחום כתיבת המאמרים, אך אין זה אומר שכל אחד מהם באמת כזה כמו שהוא מעיד על עצמו. יש להסתייג ולבקש תיקי עבודות, להבין מי האדם ועם מי כבר עבד בעבר ולהגיע להחלטה מחושבת ותכליתית המבוססת על מספיק עובדות קיימות בשטח שיכולות להבטיח שהתוכן הנכתב במסגרת אותה כתיבת מאמרים - יהיו איכותי ויעיל עבור מנועי החיפוש כאחד, אך בעיקר גם עבור הגולשים שלנו באתר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה רבה, יאיר קדרי.

KadArticles שירותי מאמרים ותוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר קדרי

מאת: יאיר קדריאבטחת הבית17/02/13919 צפיות
שימוש באזעקה לבית יכול להיות דבר מאוד הכרחי - במאמר זה נלמד את כל הדברים החשובים שיש לדעת בכל הנוגע לאזעקה לבית והשימוש בה.

מאת: יאיר קדרישיפוצים17/02/13971 צפיות
הפעולה הנקראת ליטוש אבן הנה פעולה חשובה ביותר שיש לבצע בכל בית. במאמר זה נתעמק בכל תהליך הליטוש, בסוגי הליטושים השונים וניתן מעט דגשים חשובים בנושא.

מאת: יאיר קדריענפי ספורט24/12/128822 צפיות
תוהים האם ניתן להרוויח מהווינר באופן קבוע בסופו של דבר או שזה רק השליה? במאמר זה תוכלו להבין כיצד ניתן להניב תשואה בהימורי ספורט כתוצאה משימוש בהמלצות ווינר מחושבות ומעמיקות שיעזרו לכם לגבש עמדה בעלת אחיזה במציאות על טיב ההימור הכדאי ביותר.

מאת: יאיר קדריענפי ספורט04/12/128522 צפיות
הביקוש עבור אתר שידורי ספורט מצליח באמת קיים בקרב לא מעט חובבי ספורט ישראלים. לצערם הרב, עד כה לא היה ניתן למצוא משהו ברמה הגבוה באמת, אך כעת כל זה עומד להשתנות. במסגרת המאמר תלמדו איך יוצרים אתר שידורי ספורט מצליח לאורך זמן ותקבלו המלצה טובה אחד כזה.

מאת: יאיר קדרישיפוצים15/10/121245 צפיות
כל המידע שצריך לדעת בנוגע לקבלת שירותי שאיבת מים בעקבות שיטפונות וכד' מופיע במאמר זה כמו גם האופן המדויק בו ניתן השירות, אל מי צריך לפנות על-מנת לקבל אותו ועוד מידע חשוב.

מאת: יאיר קדרישיפוצים15/10/12982 צפיות
כל המידע שצריך לדעת בכל הנוגע לשאיבת ביוב בעיר מודיעין מופיע במאמר זה, קריאה מהנה!

מאת: יאיר קדרישיפוצים15/10/12957 צפיות
תקלות אינסטלציה קורות אחת לתקופה בבית ואין מכך מנוס, אך מה עושים כאשר הן צצות? כיצד מתמודדים ולא נותנים לעצבים לשחק גורם בעניין? כל מה שצריך לדעת על אינסטלטור ותקלות אינסטלציה, במאמר.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193787 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/172457 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/142657 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/142802 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/138141 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138351 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica