חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר תינוקות אישי - עגלה לתינוק לנסיעות קצרות

מאת: מורן אופירהורות16/10/2012791 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר תינוקות מושלם - המדריך:

כשעוד תינוק נוסף למשפחה זאת שמחה ענקית המגיעה עם אחריות ענקית. שלב ההורות מאופיין בדאגה אינסופית, האם הרהיטים נוחים? הוא צריך לאכול? האם הוא בריא? וגם בהמון בחירות שיהיה צורך להתעסק ולהתמודד איתן.

אחת מההחלטות הראשונות קשורה בציוד התינוקות שאותו תצטרכו לקנות. מההתחלה הילד יזדקק למס' דברים, אך בגלל שזהו תינוק טרי, על הריהוט והציוד לעמוד בכל תקני הבטיחות שקבע משרד הבריאות, כלומר להיות איכותיים ובטיחותיים. בגלל זה עליכם להקדיש זמן לבחירה, לבחון את המוצרים ולבחור רק בדברים מעולים ואיכותיים שהתינוק יהנה מהם.

טיולון

לא חשוב אם עומדים לרכוש רהיט כלשהו, כסא בטיחות או כל פריט אחר עבור הקטנטן, כאשר מדובר בהחלטה כה חשובה, עליכם לבדוק מס' עניינים מהותיים. יש סיכוי סביר שכל הדברים בחנות יהיו צבעוניים ויפים, אך הקפידו שלא לבחור רק על פי האריזה. גם הנדנדה היפה ביותר בחנות עלולה להתגלות כלא נוחה לתינוק או, חלילה, לא בטיחותית. הימנעו ממצבים בהם תקנו רהיט מסוים רק ע"פ המראה המרשים.

קודם כל בטיחות!

הדבר הראשון שחובה לשים לב אליו לגבי פריט שרוצים לרכוש הוא בטיחותו. מוצר יכול להיראות יפה על המדף, אולם אם אינו עומד בתקנים, אז הוא אינו מתאים. אם זו עריסה, עגלה או כל דבר אחר, אם הילד שלכם יעשה בזה שימוש אז חובה שזה יהיה מותאם לגילו ומשקלו.

למעשה, כל מוצר שהינו מיועד לילדים קטנים, יהיה בטוח מכל האספקטים, לדוגמא החומרים השונים שמהם הוא עשוי. יש לא מעט פרטים שאנחנו מסרבים לחשוב שהם סכנה אמיתית, אך כשהילד ייגע בהם הם עשויים להיות סכנה. צורת הרהיט, לדוגמה, יכולה להיות חדה והילד יכול לפגוע בעצמו. מסיבה זו ללא תקן בטיחות, לא קונים.

הורים לעתיד, שמרו על פרופורציות!

בפעם הראשונה שבאים לחנות יש תחושה שאת כל מה שיש כדאי לרכוש, אבל למעשה, חבילת קניות סטנדרטית לא אמורה לכלול יותר מדי דברים. תמיד יש סיכוי שקרובי משפחה עם ילדים יעבירו לכם ציוד יד 2, ואפילו במקרה שלא, התינוק יהיה זקוק תחילה לרהיטים בסיסיים בלבד.

זה לגמרי מיותר לרוץ ולרכוש את כל הדברים שעומדים לפניכם. תכננו מראש רשימה של דברים לקנות, וכאשר תגיעו לחנות, דבקו ברשימה. אסור להתפתות מול מבצעים או דברים שאתם חושבים שהם יוקרתיים למדי. ערכו השוואת מחיר ולכו על פריטים שבאמת צריכים במחיר הכי משתלם. רק באופן כזה לא תוציאו יותר מדי ותצליחו להשיג הכל בלי לשקוע בחובות.

יום הלידה מתקרב? כדאי לכם לקרוא את הטיפים והעצות שפה על מנת לעבור את התהליך בשלום. ברוב המקרים, לא מה שיקר יותר הוא בהכרח איכותי יותר, גם אם מדובר במותג שכולם מכירים. הקפידו לשים לב שהמחיר או השם לא מכתיבים את דרככם ושאתם בוחרים את הדברים רק בהתאם לצורך. לבירור פרטים לגבי רכישת ציוד תינוקות - קבלו פירוט נוסף כאן. למה אתם מחכים?
 



תגיות המאמר: עגלה לתינוק, טיולון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215215 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128429 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215860 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227042 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128221 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128268 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214006 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204590 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204636 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201445 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201488 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica