חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיטה לגיל שנתיים

מאת: נינה כהןהורות17/10/20121034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

להעניק לילד סביבה טובה יותר

חודשים מספר לאחר לידתו מתחיל הילד להתפתח ולבצע פעולות שונות.

לאט לאט אנו רואים כיצד הוא צובר מיומנויות רבות וכיצד הוא מצליח לבצע פעולות מורכבות ומאתגרות יותר. התהליך הטבעי של התפתחות הילד דורש מכל הורה לעשות את ההתאמות הנדרשות ולהעניק לילד סביבה טובה יותר שבה הוא יוכל להמשיך להתפתח בצורה בטוחה וחיובית.

כך אנו רואים לא מעט הורים שמחפשים ברגע הנכון מיטה לגיל שנתיים.

זאת מאחר ולא צריך להתאמץ כל כך על מנת לראות כיצד הילד גדל וכיצד בגיל זה הוא כבר מנסה לבצע פעולות מרשימות יותר.

בהתאם לגודלו העדכני של הילד ולאחר שימוש בעריסה לתינוק ובהתאם ליכולותיו המפותחות יותר מבינים ההורים כי מיטה איכותית בגודל מתאים היא דבר שהופך לצורך אמיתי עבור הילד, כך שאין להתמהמה בנושא זה.

לעשות את המעבר הנכון

נראה כי רכישה של מיטה לגיל שנתיים היא לא הפעולה הבודדה שיש לבצע בכל הקשר להעברת הילד לסביבה טובה יותר. אחרי הכול מדובר ברגע חשוב הן עבור הילד והן עבור ההורים. זאת מאחר וההורים מתמודדים עם מצב שבו הילד נדרש לעמוד בשינוי מהותי של סביבה מוכרת שאיתה למד לחיות לאורך כל חייו הקצרים. מעבר זה צריך להיעשות בצורה מחושבת וכמה שיותר חיובית.

שינוי הוא דבר שכמעט תמיד מפחיד אותנו, ולא משנה באיזה גיל אנחנו.

לכן בעת המעבר אל מיטה לגיל שנתיים חשוב לא רק למצוא את המיטה הנוחה והבטוחה ביותר אלא שגם חשוב לבצע את המעבר בצורה חלקה. באמצעות שימוש בצעצועים שהילד מכיר ובאביזרים שיכולים לתרום רבות במיטה החדשה המעבר יכול להיות מהיר ונעים עבור כולם.

לא לשכוח את העיצוב

סביבתו של הילד יכולה להציג חשיבות רבה בכל הקשור להתפתחותו. לכן אנו רואים כיצד ההורים מקפידים על עיצוב חדרי ילדים וכיצד הם מעוניינים לעשות לא מעט דברים בכדי לספק לילד סביבה חווייתית. בכל הקשור לפריט חשוב כמו מיטה לגיל שנתיים אפשר בהחלט לראות שהיא יכולה להציג סביבה איכותית עוד יותר אם היא תהיה מעוצבת נכון.

אם מצליחים ליצור את השילוב המיוחד בין עיצוב מרשים של מיטה הנמכרת בעסק איכותי לבין תוספות עיצוב אישיות שמוסיפים ההורים הרי שהילד יכול ליהנות מאוד במיטה החדשה. תוספת של מצעים צבעוניים ושל בובות או אלמנטים אישיים אחרים הם אלו שיכולים להעיד עד כמה הילד ייהנה מסביבה יצירתית וכזו שעוטפת אותו בצורה הכי חיובית שרק אפשר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אקנה

אקנה הינה תופעה שכיחה בעיקר בקרב בני הנוער, תופעה הגורמת להם להתעסק עם עור הפנים ולעיתים אף לגרום לנזק בלתי הפיך,חשוב לגעת שאקנה ניתנת לטיפול יעיל ונכון. חשוב להקפיד לבצע את הטיפולים המתאימים אצל מומחים כיוון שטעויות בטיפול נאות עלולות להוביל לסימנים וצלקות בעור הפנים,אקנה עלולה להופיע גם אצל נשים שכבר אינן בגיל התבגרות ,עקב שינוי הורמונים בגוף.

אקנה יכולה להופיע בדרגות שונות, הראשונה שבהן היא הקלה ביותר ומאופיינת בנקודות שחורות ונקודות לבנות שומניות. במקרה זה, מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולעשות פילינג שיפתח את בלוטות החלב. לא מומלץ לשטוף את הפנים יותר מפעמיים ביום ולא לחטט בעור הפנים.

אקנה בדרגה שנייה, מאופיינת בפצעים אדומים ושטוחים ובנקודות שחורות ולבנות. מטרת הטיפול היא להפחית כמות החיידקים בעור ולמנוע החמרת הפצעים. מומלץ לנקות את עור הפנים בסבון עדין ולהשתמש באנטיביוטיקה מקומית שהותאמה על ידי מומחה, כמו כן כדאי להרחיק את השיער מאזור הפנים ולא למרוח בו חומרים שומניים אשר עלולים להגיע לעור הפנים.

אקנה בדרגה שלישית מופיעה על רוב שטח הפנים על ידי פצעים אדומיים ומוגלתיים. הטיפול מחסל חיידקים ומפחית את הדלקות בעור. גם כאן חשוב להשתמש בסבון פנים עדין ובאנטיביוטיקה מעט אגרסיבית. יש להקפיד לשטוף את הפנים במים פושרים ולא חמים מידי.

דרגה חמורה של אקנה תופיע בשילוב ציסטות עמוקות ותצריך טיפול מאסיבי יותר, על מנת להפחית את הדלקתיות בעור והקטנת כמות בלוטות החלב. הטיפול בסוג זה של אקנה יהיה משולב משחות אנטיביוטיות, סטרואידים, וגלולות (כאשר מדובר בנשים). חשוב להמעיט חשיפה לשמש, להרבות בספורט ולהשתמש בפילינג קילוף עור, עפ"י המלצת מומחה.

.

אתר שאפשר למצוא בו קוסמטיקאיות. מומלצות המטפלות באקנה.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נינה כהן

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187719 צפיות
מחשבים ניידים הפכו בשנים האחרונות לחכמים ומסובכים ביותר. בניגוד למחשבים הנייחים, האנשים אשר מתכננים את המחשבים הניידים צריכים להתחשב במשקל ובגודל של כלל המערכת

מאת: נינה כהןרכב20/05/181581 צפיות
מהי פריקה עמוקה? איך פריקה עמוקה משנה את שיטת הפעולה של מצברים? איך מתחזקים ומנקים את המצבר במהלך ההפעלה?

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/187684 צפיות
מחשבים ניידים הפכו לכלי העבודה העיקרי במאה העשרים ואחת ואף על פי שהניידות שלהם נוחה לנו, היא שמה אותם בסכנה. הרכיבים הדחוסים בתוך המחשב

מאת: נינה כהןמחשבים נייחים20/05/185301 צפיות
המטרה העיקרית של ממיר מתח היא להתאים את הזרם החשמלי למוצרי האלקטרוניקה שברשותך.

מאת: נינה כהןמחשבים ניידים20/05/183485 צפיות
מי מספק מטענים חלופיים למחשבים ניידים? מה היא העלות של מטען מקורי למחשב נייד? בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען לטאבלטים ומחשבים ניידים? היכן מומלץ לרכוש מטענים למחשב?

מאת: נינה כהןרכב20/05/181408 צפיות
היכן ניתן למצוא בוסטרים להתנעת הרכב?

מאת: נינה כהןרכב15/01/181223 צפיות
איזה סוגים של מצלמות יכולים להתאים לרכב פרטי? איך בוחרים את המצלמה המושלמת? ממי אפשר לקבל המלצות על מצלמות איכותיות

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/213977 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204562 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204606 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201448 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201438 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201482 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201618 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica